Jump to content

Akrobat Hirundo - relacja z budowy


tede1408

Recommended Posts

  • Replies 110
  • Created
  • Last Reply

Szalejesz bracie, model tej wielkosci powinien byc maksymalnie prosty i maksymalnie lekki. Popatrz na rysunki, wyprostuj skrzydelka, wytnij i sprawdz na ile to jest sztywne. Pewnie sie okaze ze wszystkie usztywnienia wewnetrzne mozna zastapic dwoma drucikami 0.1mm strategicznie umieszczonymi.

Znasz zasade KISS?

Link to comment
Share on other sites

A czemu po prostu nie zbudujesz normalnego modelu z planów?

Im większy model, tym lepiej lata. Spokojnie byś do tego silnika zrobił dwa razy większy model. Prostszy i dużo mniej obciążony.

 

I lepiej znoszący kraksy.

 

Zobacz sobie MK-34 - plany są na forum. Bardzo fajny model pod to wyposażenie.

3 lub 4 serwa, twój silniczek, pakiet nawet 2S. A będzie latał 3 razy lepiej, niż to malutkie i mocno przeciążone "coś".

 

Zanim zaczniesz sam projektować swoje konstrukcje, najpierw zbuduj trochę cudzych konstrukcji i poznaj ogólne sposoby budowy modeli.

 

Nie wiem czy sobie zdajesz z tego sprawę, ale twój model przy tej rozpiętości i przy tej masie ma obciążenie powierzchni nośnej gorsze niż LAGG-3 ostatniej serii produkcyjnej. :wink:

A skrócie - to już jest cegła.

Link to comment
Share on other sites

Znajomy modelarz powiedział że to ma szanse polecieć. To samo powiedział pan z modelarstwa lotniczego.

Robię go dalej, jak spadnie to trudno, zrobię następny.

Poza tym robiłem już modele z planów: szybowiec Tukan i gumówka Dudek

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.