mario70 Opublikowano 11 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 Elektryk na nowy sezon: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nebeb Opublikowano 11 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 Ile kosztował samolot ?? Był z wyposażeniem ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario70 Opublikowano 11 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 Model nabyty tutaj . Typowe wyposażenie zestawu ARF. Do tego modelu posiadam śmigła jak na zdjęciu - 10x6 oraz 10x7. Przy tym samym rozmiarze np. 10x6 jaka będzie różnica we właściwościach lotu pomiędzy śmigłem o szerszych łopatach (białe) a tym czarnym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robraf Opublikowano 11 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 jesli są szersze lopatki do do silnikow wolnoobrotowych pewnie, będzie model troszke wolniej mogl latac i zawis będzie pewniejszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jOint_sKill Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 Gratuluje ładnego modelu. Mam pytanie może głupie ale nie widziałem tego wcześniej a mianowicie do czego służy ten kondensator wpięty do odbiornika ? z góry dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario70 Opublikowano 14 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 do czego służy ten kondensator wpięty do odbiornika ? Po zeszłorocznych niemiłych przygodach z odbiornikiem Spektrum (fakt, że to był tylko AR500) postanowiłem "dmuchać na zimne" i zastosować sprawdzone i proste rozwiązania. W celu wyeliminowania spadków napięć spowodowanych pracą serw i mogących w efekcie tego wystąpić krótkotrwałych przerw w pracy odbiornika zaleca się właśnie stosowanie dodatkowego kondensatora. Można sobie wykonać małe ćwiczenie jeżeli posiada się jakikolwiek wskaźnik napięcia. Podłączyć komplet serw i sprawdzić jak się zmienia napięcie z i bez kondensatora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robraf Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 jakiej pojemnosci ma byc kondensator? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario70 Opublikowano 14 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 Ja zastosowałem 4700?F / 10V Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyton Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 a co do tego kondensatora czy ważne jest w jaki kanał jest wpiety czy wszystko jedno? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robintom Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 Taki kondensator nie podpinasz pod kanał tylko "+" i "-" więc wszystko jedno. W wolne gniazdo. Nie pomyl kierunków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek I Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Witaj, no to będziesz miał fajny sezon z tym modelem, ja mam z tej firmy Reactor'a - rewelacja. http://pfmrc.eu/viewtopic.php?p=313128#313128 A śmigło daj Aero 10X6'' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario70 Opublikowano 17 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 Model oblatany - parę fotek tutaj Jednak po przygodzie ze spalonym silnikiem w innym modelu (prawdopodobnie założyłem za duże śmigło), mam wątpliwości co do prawidłowego doboru zestawu silnik - śmigło w SU-31. Otóż model ze śmigłem 10x5 (teoretycznie jest to największe śmigło zalecane do silnika 3530CA12 - strona Dualsky ) musiałem praktycznie trzymać cały czas na min. 3/4 gazu (pakiet 3S). Chciałem założyć śmigło 10x6 ale trochę się obawiam czy silnik wytrzyma - nie mówiąc o 10x7 które jest zalecane do tego modelu. Przy okazji pytanko - jak sprawdzacie pobór prądu przez silnik - na przewodach z akumulatora do regulatora czy z regulatora do silnika? Trochę się zdziwiłem jakie są róznice porównując parametry zastosowanego przeze mnie silnika a silnika zalecanego w instrukcji do modelu - Rimfire 35-30-1250: SPECS: Motor Diameter: 1.38" (35mm) Motor Length: 1.18" (30mm) Shaft Diameter: .16" (4mm) Shaft Length: .65" (16.5mm) Lead Length: 3" (76mm) Connectors: Bullet type, .14" (3.5mm) diameter Max. Constant Current: 30A Max. Surge Current: 35A Max. Constant Watts: 333W Max. Burst Watts: 390W No Load Current: 1.2A Input Voltage: 7.4 - 11.1V (2 - 3S LiPo) RPM/V (kV Rating): 1250 Weight: 2.5oz (71g) Suggested Propeller Size: 10x4.5 - 10x7 electric Uważacie że mogę założyć śmigła 10x6 v 10x7 do mojego silnika czy może wymienić silnik na Dualsky 3536CA6 (kV1300, 350W)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszek-bart Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 Witam . A sprawdzałeś w domu czy silnik z obecnym śmigłem się nagrzewa , jeśli nie to przetestuj wszystkie śmigła każdorazowo kontrolując nagrzewanie się silnika . Ja swój silnik podobnej wielkości - Axi 2808 napędzałem śmigłem 12/6 i nie było problemu z przegrzewaniem się silnika . Oczywiście najpierw testowałem w domu i jeśli silnik się nie nagrzewał to dopiero latał . Silnik Axi brał max 25 Amper . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.