Skocz do zawartości

Silnik 2,5 ccm MVVS


Marcinmb

Rekomendowane odpowiedzi

witam

Posiadam silnik 2,5 ccm MVVS(nowy) ale nie potrafie odpalic.... :? silnik już jagby załapuje,obruci(smigłem)2 razy i koniec......czy to moze być coś z paliwem??albo z regulacją??

prosze o pomoc....

PS. kupowałem już różne świece,paliwwa...nic nie daje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, 20% nitro do docierania :mrgreen:

 

Palić tego mvvsa najlepiej bez nitro, paliwo 80/20. Tak jak kolega mówi, odkręcić iglice na 3 obroty. Sprawdź jeszcze instalacje paliwową, upewnij się czy paliwo dociera do gaźnika. Nie ma cudów, nowy silnik musi zapalić. Opisz może swoją drogę postępowania przy próbach odpalenia motorka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak było mówione: paliwo std (chyba, że producent zaleca inne), śmigło w/g instrukcji producenta, paliwo na wysokości rozpylacza w gaźniku, iglica odkręcona 2-3 obroty, zassać paliwo, kręcąc śmigło ręką i zatykając palcem wlot gaźnika lub tłumik (przewody wypełnione do gaźnika), kapnąć 1-2 krople paliwa w gaźnik, przekręcić ręką kilka razy (sprawdzenie, czy nie jest zalany, żeby nie urwać korbowodu), podłączyć napięcie na świecę (świeca ma żarzyć na pomarańczowo na całej długości spirali), próbować uruchomić ręką lub rozrusznikiem. Jeśli łapie wysokie obroty i gaśnie - uboga mieszanka i odkręcić iglicę o 1/4 obrotu, aż do skutku. Jeśli zapala, a nie łapie obrotów próbować zubożyć miesznkę wkręcając iglicę. Docierać w/g instrukcji - nie katować.

Silnik ma być dobrze przykręcony do deseczki - wszystkie śruby, deseczka solidnie zamocowana do stołu/imadła, zbiornik paliwa przymocowany do deseczki - nic nie ma prawa latać/ przesuwać się. Po odpaleniu silnika NALEŻY przemieścić się do tyłu i wtedy regulować - przed śmigłem i w płaszczyźnie jego wirowania przebywać jak najkrócej ze względów bezpieczeństwa.

Życzę sukcesów :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepustnica nie na max! Tym bardziej że odpalasz ręką. :roll: Iglicę odkręć w granicach trzech obrotów. Otwórz przepustnicę i przytrzymaj palcem gardziel gaźnika. Pokręć delikatnie śmigłem zauważysz iż silnik czerpać będzie paliwo zdecydowanie łatwiej a gdy już zaciągnie paliwo - puść gardziel przymknij przepustnicę i wtedy próbuj odpalać. A przede wszystkim zamontuj silnik jak należy (przykręć) - mocowanie na wcisk (imadło i klepki) może Cię drogo kosztować.

 

P.S. Karlem mnie uprzedził :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla bezpieczeństa nie zatykaj gardzieli gaźnika tylko wylot tłumika, dzaiłanie to samo a w razie czego masz łapki z dala. Druga sprawa sądząc po "moim" MVVS 3 obroty iglicy to troszke za dużo ale powinien załapać. Ile masz odkręconą dysze od wolnych obrotów ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.