miro-er1 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 czekam na filmik z oblotu , pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ahaweto Opublikowano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2013 Tak się prezentuje. Na krawędź natarcia została naklejona taśma montażowa aby uchronić skrzydło przed twardymi badylami. Model gotowy do oblotu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2013 Spokojnie możesz też użyć śmigła gws 10x4,7SF Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro-er1 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2013 ja juz latalem na gws 1060 i tez bylo super Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Volleyboy Opublikowano 7 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2013 Mirus na tym śmigle to chyba rakietę miałeś co? Wysłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Volleyboy Opublikowano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2013 Dziś tj 07-06-2013 oblatałem Cessnę jak dla mnie to coś pięknego (w porównaniu z Migiem 3) Zamieszczam filmik z oblotu musze tylko jeszcze skłon zwiększyć i dać malowanie. Lata poprawnie. Szybuje znakomicie. Jestem bardzo zadowolony ( choć nie ukrywam że ze wzniosem było by pewnie jeszcze lepiej ) http://www.youtube.com/watch?v=HmiWYvGtEcQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro-er1 Opublikowano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2013 witam , fajnie latasz tym modelem , , to prawda na gws 1060 lata sie szybciej , ale nie jak rakietą , ale i na pol gazu tez sie da, bez problemow startuje sie z podwoziem z bardzo krotkiego dystansu, sprobuj sam , pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Volleyboy Opublikowano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2013 Tu mam 8x4 i na 1/3 gazu lata sobie spokojnie . Pakiet 1300 powinien wystarczyć na około 13 min lotu. Wczoraj już po wstępnym poznaniu modelu, na drugim pakiecie porobiłem troche prostych akrobacji i na tym śmigle na pełnym gazie idzie jak przecinak Tak więc nie będe nic zmieniał w tym modelu. Lata się nim naprawde dobrze, bez stresowo i spokojnie Dzisiaj być może też sobie polatamy z Kolegą Adamem więc postaram się zamieścić jakiś filmik z szybszego latania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ahaweto Opublikowano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2013 Wspaniale . Drugi lot już bardzo spokojny. To twój drugi samodzielny oblot ! Gratuluję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Volleyboy Opublikowano 9 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2013 Po drugim oblocie Cessna dostała dzisiaj ubranko Zasłużyła sobie Więcej na temat modelu niebawem wypowie się doświadczony Kolega Adam (będą zdjęcia z dzisiejszych lotów i zapewne doda coś od siebie na temat modelu ) A i może dodam jeszcze że dzisiaj na około 1/3 gazu z pakiet 1300 wyciągnełem na maxa ( do odcięcia silnika ) powyżej 19 min lotu więc model bardzo udany jak również elektronika dobrana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ahaweto Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 Model rzeczywiście prezentuje się bardzo dobrze i świetnie zachowuje się w powietrzu. Tadeusz coraz śmielej sobie z nim poczyna w powietrzu . Najbardziej zaś cieszy trafne dobranie napędu do rodzaju i wagi modelu. Tym bardziej że pakiety Zippy-K 1300 są już (jak na Li-pol) bardzo "wiekowe" . Mają ponad 4 (cztery lata) co prawda nie były katowane, ale wiek robi swoje. Gratuluję konstrukcji ! Teraz kolej na coś większego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Volleyboy Opublikowano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 No i cóż. Po wczorajszych lotach cessna została trochę uszkodzona mała prędkość przelotowa+lekki wiatr=trudności w pilotażu a co za tym idzie, korona drzewa i twarde lądowanie na skrzydło i kadłub z około 8 metrów na utwardzone podłoże. Straty: pęknięte skrzydło na wysokości lotek od strony natarcia i bardzo lekko uszkodzony kadłub trwają pracę naprawcze Cessna jest bardzo odporna. Pilot też, ale na wiedzę.. Wybrałem trochę złe miejsce do latania. Ale na moim etapie i takie doświadczenie jest bardzo cenne. Wysłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Volleyboy Opublikowano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 Cessna już odbudowana i gotowa do lotu uszkodzone fragmenty kadłuba zostały wycięte i wkleiłem nowe. Natomiast górne poszycie płata zostało tylko sklejone i wzmocnione taśmą. Wręga silnikowa również dostała wzmocnienie w postaci 3 kołków stolarskich 6 mm które wkleiłem w głąb rdzenia kadłuba na klej 10 min. Wysłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 Nie wiem czy to dobry pomysł.. Po pierwsze model będzie cięższy, a więc szybszy. Po drugie w razie kraksy uszkodzenia będą za częścią wzmocnioną. Miałeś strefę kontrolowanego zgniotu, dość łatwą do naprawienia. Jak zamierzasz jeszcze się "kraksować" to zrób cały kadłub z EPP, a skrzydło i stateczniki będą z depronu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Volleyboy Opublikowano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 Już nie zamierzam strefa zgniotu została. Musiałem dać kołki gdyż wręga lekko oberwała przy tym krecie (była klejona na " styk " więc ją trochę tymi kołkami unieruchomiłem) a nie chcę żeby mi silnik odleciał poza tym ten rdzeń kadłuba z tego styropianu bardzo dobrze radzi sobie z uderzeniami dodatkowo na bokach kadłuba zamiast jednej warstwy depronu 5 mm (tak było w planach oryginalnych) dałem 2. Czyli mam 10 mm. Jest naprawdę odporna a waga wydaje mi się że nie wzrosła znacząco. Jeśli już to dosłownie kilka gram a górnego poszycia nie chciałem wymieniać bo stwierdziłem że wycinając ten walnięty kawałek i wklejając nowy mogę znacznie osłabić konstrukcje. Więc uhu por i taśma. Zważe go i podam ile wzrosła waga z malowaniem i naprawami Wysłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Volleyboy Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 Nareszcie się udało coś nakręcić można się "powozić" i porobić kilka prostych akrobacji http://youtu.be/RuzC-MUYkqg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro-er1 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2013 Tadek gratuluje akrobacji , fajnie lata i sie przezentuje w powietrzu , naprawde wielkie WOW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Volleyboy Opublikowano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2013 Dzięki Mirus model jest naprawdę super. Polecam na przyszłość Wysłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro-er1 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2013 mam plan juz, napewno go zrobie, moze w nastepnm wyjezdzie, ale nie mam czym tego rdzenia ladnie wyciac , musze z jakas agencja relkamowaza przyjaznic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Volleyboy Opublikowano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2013 Tylko pamiętaj że to nie do końca model z planów skrzydło przerobiłem sam na Clark-y, boki kadłuba zostały wzmocnione z 5 mm do 10 mm i rdzeń przerobiłem tak żeby był dostęp do wszystkiego a rdzeń zrób ze styropianu ja nie narzekam Wysłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.