miro-er1 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Opublikowano 5 Czerwca 2013 czekam na filmik z oblotu , pozdrawiam.
ahaweto Opublikowano 6 Czerwca 2013 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Tak się prezentuje. Na krawędź natarcia została naklejona taśma montażowa aby uchronić skrzydło przed twardymi badylami. Model gotowy do oblotu.
robertus Opublikowano 6 Czerwca 2013 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Spokojnie możesz też użyć śmigła gws 10x4,7SF
miro-er1 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Opublikowano 6 Czerwca 2013 ja juz latalem na gws 1060 i tez bylo super
Volleyboy Opublikowano 7 Czerwca 2013 Opublikowano 7 Czerwca 2013 Mirus na tym śmigle to chyba rakietę miałeś co? Wysłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk
Volleyboy Opublikowano 8 Czerwca 2013 Opublikowano 8 Czerwca 2013 Dziś tj 07-06-2013 oblatałem Cessnę jak dla mnie to coś pięknego (w porównaniu z Migiem 3) Zamieszczam filmik z oblotu musze tylko jeszcze skłon zwiększyć i dać malowanie. Lata poprawnie. Szybuje znakomicie. Jestem bardzo zadowolony ( choć nie ukrywam że ze wzniosem było by pewnie jeszcze lepiej ) http://www.youtube.com/watch?v=HmiWYvGtEcQ
miro-er1 Opublikowano 8 Czerwca 2013 Opublikowano 8 Czerwca 2013 witam , fajnie latasz tym modelem , , to prawda na gws 1060 lata sie szybciej , ale nie jak rakietą , ale i na pol gazu tez sie da, bez problemow startuje sie z podwoziem z bardzo krotkiego dystansu, sprobuj sam , pozdrawiam.
Volleyboy Opublikowano 8 Czerwca 2013 Opublikowano 8 Czerwca 2013 Tu mam 8x4 i na 1/3 gazu lata sobie spokojnie . Pakiet 1300 powinien wystarczyć na około 13 min lotu. Wczoraj już po wstępnym poznaniu modelu, na drugim pakiecie porobiłem troche prostych akrobacji i na tym śmigle na pełnym gazie idzie jak przecinak Tak więc nie będe nic zmieniał w tym modelu. Lata się nim naprawde dobrze, bez stresowo i spokojnie Dzisiaj być może też sobie polatamy z Kolegą Adamem więc postaram się zamieścić jakiś filmik z szybszego latania
ahaweto Opublikowano 8 Czerwca 2013 Opublikowano 8 Czerwca 2013 Wspaniale . Drugi lot już bardzo spokojny. To twój drugi samodzielny oblot ! Gratuluję.
Volleyboy Opublikowano 9 Czerwca 2013 Opublikowano 9 Czerwca 2013 Po drugim oblocie Cessna dostała dzisiaj ubranko Zasłużyła sobie Więcej na temat modelu niebawem wypowie się doświadczony Kolega Adam (będą zdjęcia z dzisiejszych lotów i zapewne doda coś od siebie na temat modelu ) A i może dodam jeszcze że dzisiaj na około 1/3 gazu z pakiet 1300 wyciągnełem na maxa ( do odcięcia silnika ) powyżej 19 min lotu więc model bardzo udany jak również elektronika dobrana
ahaweto Opublikowano 10 Czerwca 2013 Opublikowano 10 Czerwca 2013 Model rzeczywiście prezentuje się bardzo dobrze i świetnie zachowuje się w powietrzu. Tadeusz coraz śmielej sobie z nim poczyna w powietrzu . Najbardziej zaś cieszy trafne dobranie napędu do rodzaju i wagi modelu. Tym bardziej że pakiety Zippy-K 1300 są już (jak na Li-pol) bardzo "wiekowe" . Mają ponad 4 (cztery lata) co prawda nie były katowane, ale wiek robi swoje. Gratuluję konstrukcji ! Teraz kolej na coś większego
Volleyboy Opublikowano 12 Czerwca 2013 Opublikowano 12 Czerwca 2013 No i cóż. Po wczorajszych lotach cessna została trochę uszkodzona mała prędkość przelotowa+lekki wiatr=trudności w pilotażu a co za tym idzie, korona drzewa i twarde lądowanie na skrzydło i kadłub z około 8 metrów na utwardzone podłoże. Straty: pęknięte skrzydło na wysokości lotek od strony natarcia i bardzo lekko uszkodzony kadłub trwają pracę naprawcze Cessna jest bardzo odporna. Pilot też, ale na wiedzę.. Wybrałem trochę złe miejsce do latania. Ale na moim etapie i takie doświadczenie jest bardzo cenne. Wysłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk
Volleyboy Opublikowano 13 Czerwca 2013 Opublikowano 13 Czerwca 2013 Cessna już odbudowana i gotowa do lotu uszkodzone fragmenty kadłuba zostały wycięte i wkleiłem nowe. Natomiast górne poszycie płata zostało tylko sklejone i wzmocnione taśmą. Wręga silnikowa również dostała wzmocnienie w postaci 3 kołków stolarskich 6 mm które wkleiłem w głąb rdzenia kadłuba na klej 10 min. Wysłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk
robertus Opublikowano 13 Czerwca 2013 Opublikowano 13 Czerwca 2013 Nie wiem czy to dobry pomysł.. Po pierwsze model będzie cięższy, a więc szybszy. Po drugie w razie kraksy uszkodzenia będą za częścią wzmocnioną. Miałeś strefę kontrolowanego zgniotu, dość łatwą do naprawienia. Jak zamierzasz jeszcze się "kraksować" to zrób cały kadłub z EPP, a skrzydło i stateczniki będą z depronu.
Volleyboy Opublikowano 13 Czerwca 2013 Opublikowano 13 Czerwca 2013 Już nie zamierzam strefa zgniotu została. Musiałem dać kołki gdyż wręga lekko oberwała przy tym krecie (była klejona na " styk " więc ją trochę tymi kołkami unieruchomiłem) a nie chcę żeby mi silnik odleciał poza tym ten rdzeń kadłuba z tego styropianu bardzo dobrze radzi sobie z uderzeniami dodatkowo na bokach kadłuba zamiast jednej warstwy depronu 5 mm (tak było w planach oryginalnych) dałem 2. Czyli mam 10 mm. Jest naprawdę odporna a waga wydaje mi się że nie wzrosła znacząco. Jeśli już to dosłownie kilka gram a górnego poszycia nie chciałem wymieniać bo stwierdziłem że wycinając ten walnięty kawałek i wklejając nowy mogę znacznie osłabić konstrukcje. Więc uhu por i taśma. Zważe go i podam ile wzrosła waga z malowaniem i naprawami Wysłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk
Volleyboy Opublikowano 16 Czerwca 2013 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Nareszcie się udało coś nakręcić można się "powozić" i porobić kilka prostych akrobacji http://youtu.be/RuzC-MUYkqg
miro-er1 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Tadek gratuluje akrobacji , fajnie lata i sie przezentuje w powietrzu , naprawde wielkie WOW.
Volleyboy Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Dzięki Mirus model jest naprawdę super. Polecam na przyszłość Wysłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk
miro-er1 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 mam plan juz, napewno go zrobie, moze w nastepnm wyjezdzie, ale nie mam czym tego rdzenia ladnie wyciac , musze z jakas agencja relkamowaza przyjaznic
Volleyboy Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 Tylko pamiętaj że to nie do końca model z planów skrzydło przerobiłem sam na Clark-y, boki kadłuba zostały wzmocnione z 5 mm do 10 mm i rdzeń przerobiłem tak żeby był dostęp do wszystkiego a rdzeń zrób ze styropianu ja nie narzekam Wysłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.