Nebeb Opublikowano 25 Marca 2011 Opublikowano 25 Marca 2011 Witam Tak jak w temacie czym się różni extra 300 ewentualnie 300s od extry 300L ??
sak122 Opublikowano 25 Marca 2011 Opublikowano 25 Marca 2011 Nebeb, dobry wujek google się kłania, główna różnica to: powierzchnie sterów i lotek, zobacz sobie na fotkach oryginałów: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/a9/Plane_Extra_300S_-_Klaus_Schrodt.jpg/800px-Plane_Extra_300S_-_Klaus_Schrodt.jpg - to jest S http://www.militaryaircraft.de/pictures/civilian/aircraft/Extra/Extra-300L_RIAT2006_002_800.jpg - L http://rafaero.free.fr/Photos/extra300.jpg - normalna 300 Extra 300 ma najmniejszy SW i najmniejsze lotki z tych 3 Extra 300 S ma duży SK i SW, duże lotki, Extra 300L ma mały SW i SK ale duże lotki. Pomimo różnicy w pow sterów, te wszystkie te 3 różnią się po 1 wyglądem i właściwościami lotnymi.
Nebeb Opublikowano 25 Marca 2011 Autor Opublikowano 25 Marca 2011 A według was która ma najlepsze właściwości extra 300, czy extra 300s, czy extra 300L ?? Posiadam plany tych 3 i się zastanawiam którą wybrać ?
Nebeb Opublikowano 25 Marca 2011 Autor Opublikowano 25 Marca 2011 Extra 300S - bo to w koncu wersja sport Aha dzięki to wybieram Extre 300S :D
madrian Opublikowano 25 Marca 2011 Opublikowano 25 Marca 2011 A co to ma do rzeczy? Model ma odmienne właściwości lotne niż oryginalna konstrukcja. Zbuduj tę, która ci się bardziej podoba. Nie popełniaj błędu i nie myl prawdziwych samolotów z ich modelami. Zwłaszcza gdy budujesz inny model niż dokładna makieta. Poczytaj sobie relacje z budowy makiet zawodniczych i ile pracy oraz zachodu wkładają ludzie w to, żeby model zachowywał się jak pierwowzór (z odwzorowaniem skali oczywiście). Wszystko dlatego, że model to nie jest wielki samolot. Widziałeś kiedyś np. Extrę idącą w górę tylko na mocy silnika, zatrzymującą się w zawis i lecącą znów w górę? A dla modeli 3D to normalka. Nawet obciążenie powierzchni nośnej będzie zupełnie inne. W twoim przypadku to naprawdę nie ma znaczenia. Szczególnie, że możesz sobie pozwolić na delikatne odstępstwa od oryginału. Myślisz, że ktoś będzie ci mierzył czy lotka nie ma kilku mm2 więcej niż powinna?
Nebeb Opublikowano 25 Marca 2011 Autor Opublikowano 25 Marca 2011 Ok dzięki na pewno będę ją oklejał tak jak są pomalowane Extry 300s w Red-Bull Team . Jeszcze nie wiem kiedy zacznę budowę bo jak na razie nie mam czasu ale plany i wszytko mam . Na pewno będzie relacja z Budowy na forum.
Pawel_W Opublikowano 25 Marca 2011 Opublikowano 25 Marca 2011 Extra 300S - bo to w koncu wersja sport ???? :shock: Skąd to wziąłeś? S to wersja jednomiejscowa, L to dwumiejscowa. To pierwsza, podstawowa różnica... Za angielską wikipedią: 300S to jednomiejscówka z mniejszą rozpiętością skrzydeł niż oryginalna 300, a wersja L ma niżej zamontowane skrzydła, większe lotki, mniejszą rozpiętość i krótszy kadłub. I oczywiście 2 miejsca. Także z tym S palnąłeś głupotę jak się patrzy
Nebeb Opublikowano 25 Marca 2011 Autor Opublikowano 25 Marca 2011 Extra 300S - bo to w koncu wersja sport ???? :shock: Skąd to wziąłeś? S to wersja jednomiejscowa, L to dwumiejscowa. To pierwsza, podstawowa różnica... Za angielską wikipedią: 300S to jednomiejscówka z mniejszą rozpiętością skrzydeł niż oryginalna 300, a wersja L ma niżej zamontowane skrzydła, większe lotki, mniejszą rozpiętość i krótszy kadłub. I oczywiście 2 miejsca. Także z tym S palnąłeś głupotę jak się patrzy Dzięki za odpowiedź
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.