Nebeb Posted March 25, 2011 Share Posted March 25, 2011 Witam Tak jak w temacie czym się różni extra 300 ewentualnie 300s od extry 300L ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MironRC Posted March 25, 2011 Share Posted March 25, 2011 a gdzie już szukałeś? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nebeb Posted March 25, 2011 Author Share Posted March 25, 2011 Na google.pl Link to comment Share on other sites More sharing options...
sak122 Posted March 25, 2011 Share Posted March 25, 2011 Nebeb, dobry wujek google się kłania, główna różnica to: powierzchnie sterów i lotek, zobacz sobie na fotkach oryginałów: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/a9/Plane_Extra_300S_-_Klaus_Schrodt.jpg/800px-Plane_Extra_300S_-_Klaus_Schrodt.jpg - to jest S http://www.militaryaircraft.de/pictures/civilian/aircraft/Extra/Extra-300L_RIAT2006_002_800.jpg - L http://rafaero.free.fr/Photos/extra300.jpg - normalna 300 Extra 300 ma najmniejszy SW i najmniejsze lotki z tych 3 Extra 300 S ma duży SK i SW, duże lotki, Extra 300L ma mały SW i SK ale duże lotki. Pomimo różnicy w pow sterów, te wszystkie te 3 różnią się po 1 wyglądem i właściwościami lotnymi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nebeb Posted March 25, 2011 Author Share Posted March 25, 2011 A według was która ma najlepsze właściwości extra 300, czy extra 300s, czy extra 300L ?? Posiadam plany tych 3 i się zastanawiam którą wybrać ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sak122 Posted March 25, 2011 Share Posted March 25, 2011 Extra 300S - bo to w koncu wersja sport Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nebeb Posted March 25, 2011 Author Share Posted March 25, 2011 Extra 300S - bo to w koncu wersja sport Aha dzięki to wybieram Extre 300S :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
madrian Posted March 25, 2011 Share Posted March 25, 2011 A co to ma do rzeczy? Model ma odmienne właściwości lotne niż oryginalna konstrukcja. Zbuduj tę, która ci się bardziej podoba. Nie popełniaj błędu i nie myl prawdziwych samolotów z ich modelami. Zwłaszcza gdy budujesz inny model niż dokładna makieta. Poczytaj sobie relacje z budowy makiet zawodniczych i ile pracy oraz zachodu wkładają ludzie w to, żeby model zachowywał się jak pierwowzór (z odwzorowaniem skali oczywiście). Wszystko dlatego, że model to nie jest wielki samolot. Widziałeś kiedyś np. Extrę idącą w górę tylko na mocy silnika, zatrzymującą się w zawis i lecącą znów w górę? A dla modeli 3D to normalka. Nawet obciążenie powierzchni nośnej będzie zupełnie inne. W twoim przypadku to naprawdę nie ma znaczenia. Szczególnie, że możesz sobie pozwolić na delikatne odstępstwa od oryginału. Myślisz, że ktoś będzie ci mierzył czy lotka nie ma kilku mm2 więcej niż powinna? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nebeb Posted March 25, 2011 Author Share Posted March 25, 2011 Ok dzięki na pewno będę ją oklejał tak jak są pomalowane Extry 300s w Red-Bull Team . Jeszcze nie wiem kiedy zacznę budowę bo jak na razie nie mam czasu ale plany i wszytko mam . Na pewno będzie relacja z Budowy na forum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawel_W Posted March 25, 2011 Share Posted March 25, 2011 Extra 300S - bo to w koncu wersja sport ???? :shock: Skąd to wziąłeś? S to wersja jednomiejscowa, L to dwumiejscowa. To pierwsza, podstawowa różnica... Za angielską wikipedią: 300S to jednomiejscówka z mniejszą rozpiętością skrzydeł niż oryginalna 300, a wersja L ma niżej zamontowane skrzydła, większe lotki, mniejszą rozpiętość i krótszy kadłub. I oczywiście 2 miejsca. Także z tym S palnąłeś głupotę jak się patrzy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nebeb Posted March 25, 2011 Author Share Posted March 25, 2011 Extra 300S - bo to w koncu wersja sport ???? :shock: Skąd to wziąłeś? S to wersja jednomiejscowa, L to dwumiejscowa. To pierwsza, podstawowa różnica... Za angielską wikipedią: 300S to jednomiejscówka z mniejszą rozpiętością skrzydeł niż oryginalna 300, a wersja L ma niżej zamontowane skrzydła, większe lotki, mniejszą rozpiętość i krótszy kadłub. I oczywiście 2 miejsca. Także z tym S palnąłeś głupotę jak się patrzy Dzięki za odpowiedź Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.