Artem Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2011 No chybam ślepy bo nic nie widzę, gdzie?
Irek M Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 No chybam ślepy bo nic nie widzę, gdzie? Przecież piszę, że na górnej pow. skrzydła :mrgreen:
Artem Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Faktycznie, mam ten rysunek i przeoczyłem to. Lotka też jest narysowana, przekrój G-G, wygląda tak jak mówiłem. Wydaje mi się, że ktoś pisał o tym jak połączyć hobby, piwo i przyjemność. :?:
Benio Opublikowano 19 Października 2011 Opublikowano 19 Października 2011 Jak idą prace. Zbliża się zima i czas pozwala na "usiądnięcie" i zrobienie czegoś pożytecznego. A'propos Wydaje mi się, że ktoś pisał o tym jak połączyć hobby, piwo i przyjemność. :?:Ja już ze swoich puszek uskładałem na jedno skrzydło A330, oczywiście z wielką pomocą dobrych i oddanych (piwu) kolegów.
kbugatii Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Witam! Jestem na etapie przerysowywania planów RWD 5 bis przy pomocy Turbo CAD. Pytanie dotyczy prawidłowej sylwetki bocznej kadłuba. Przeskalowałem plany z RC Przeglądu Modelarskiego 10/2011, książki Schiera - "Najsłynniejsze polskie sportowe samoloty wyczynowe. WKiŁ, Warszawa 2008" oraz skany modelu RWD 5 Bis modelu Schiera ze strony http://www.rcclub.eu...2b0c64&start=20. Jak widać na rysunku różnica szerokości kadłuba w części tylnej wynosi ok 2cm dla skali 1:4.2. Czy jest to istotne dla ewentualnej oceny modelu na zawodach F4H-P ? Drugie pytanie dotyczy grubości profilu płata. Czy zachowanie orginalnych grubości 18% w centropłacie i 9% na końcówkach będzie miało duży wpływ na właściwości modelu w locie (np. CLARK Y) w porównaniu do cieńszych profili jakie zastosował Schier?
Rekomendowane odpowiedzi