Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Faktycznie, mam ten rysunek i przeoczyłem to. Lotka też jest narysowana, przekrój G-G, wygląda tak jak mówiłem.

Wydaje mi się, że ktoś pisał o tym jak połączyć hobby, piwo i przyjemność. :?:

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Jak idą prace. Zbliża się zima i czas pozwala na "usiądnięcie" i zrobienie czegoś pożytecznego. A'propos

Wydaje mi się, że ktoś pisał o tym jak połączyć hobby, piwo i przyjemność. :?:

Ja już ze swoich puszek uskładałem na jedno skrzydło A330, oczywiście z wielką pomocą dobrych i oddanych (piwu) kolegów.
  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam!

Jestem na etapie przerysowywania planów RWD 5 bis przy pomocy Turbo CAD. Pytanie dotyczy prawidłowej sylwetki bocznej kadłuba. Przeskalowałem plany z RC Przeglądu Modelarskiego 10/2011, książki Schiera - "Najsłynniejsze polskie sportowe samoloty wyczynowe. WKiŁ, Warszawa 2008" oraz skany modelu RWD 5 Bis modelu Schiera ze strony http://www.rcclub.eu...2b0c64&start=20. Jak widać na rysunku różnica szerokości kadłuba w części tylnej wynosi ok 2cm dla skali 1:4.2. Czy jest to istotne dla ewentualnej oceny modelu na zawodach F4H-P ? Drugie pytanie dotyczy grubości profilu płata. Czy zachowanie orginalnych grubości 18% w centropłacie i 9% na końcówkach będzie miało duży wpływ na właściwości modelu w locie (np. CLARK Y) w porównaniu do cieńszych profili jakie zastosował Schier?

 

 

 

Dołączona grafika

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.