Luki17 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Jaka jest przyczyna,że podczas odpalania praktycznie za każdym razem silnik łapie prawych obrotów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RomanJ4 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Odpalasz z palca, czy rozrusznikiem, bo przy palcu to się często zdarza. Drugą przyczyną, że łapie lewe obroty nawet uruchamiany elektrycznie może być przedwczesny zapłon mieszanki (dużo przed GZP) a odpowiedzialna za to może być za gorąca świeca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Callab Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Nie prawych tylko lewych. Prawe są właśnie prawidłowe. Kierunek obrotów określa się patrząc na model od tyłu - to tylko taka dygresja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej_t Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 może być przedwczesny zapłon mieszanki (dużo przed GZP) a odpowiedzialna za to może być za gorąca świeca. lub silnik zbyt długo zasysany a zamontowany głowicą w dół Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Nie prawych tylko lewych. Prawe są właśnie prawidłowe. Kierunek obrotów określa się patrząc na model od tyłu - to tylko taka dygresja.A tak za przeproszeniem, przeczytałeś to w jakiejś rozsądnej książce (forum i temu podobne instytucje nie są dla mnie wiarygodnym źródłem informacji) czy sam wymyśliłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMEK.CEKALA Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Nie prawych tylko lewych. Prawe są właśnie prawidłowe. Kierunek obrotów określa się patrząc na model od tyłu - to tylko taka dygresja.A tak za przeproszeniem, przeczytałeś to w jakiejś rozsądnej książce (forum i temu podobne instytucje nie są dla mnie wiarygodnym źródłem informacji) czy sam wymyśliłeś? Nie do mnie ale odpowiem.Na wszystkie maszyny co jeżdżą,latają,pływają,patrzy się od tyłu i tak np:Kierowca auta siedzi z lewej strony,rozrusznik nożny w motocyklu jest z lewej strony a śmigło w modelu powinno kręcić się w prawo itd...itd.O TYM PISZĄ WSZĘDZIE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Callab Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Paweł Praus, zasada śruby prawoskrętnej. Dziwi mnie Twoje pytanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janeczek Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 silnik pracuje w "prawo" gdy palcem prawej reki krecimy smiglo w lewo czyli w strone lewej reki i odwrotnie ; kiedy palcem prawej reki krecimy smiglo w kierunku "od lewej reki" to wtedy silnik pracuje w "lewo" czyli odwrotnie do prawych obrotow silnika prawoskretnego...jakiez to proste ! ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2011 O TYM PISZĄ WSZĘDZIE...=NIGDZIE Panowie pytałem o źródła, a nie o to co się Wam wydaje lub co jest w Waszym środowisku zwyczajowo przyjęte.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janeczek Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2011 - A co jest kiedy Model ma naped pchajacy ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karlem Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Paweł Praus, Widać nie czytywałeś guru Schiera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robroy67 Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2011 - A co jest kiedy toModel ma naped pchajacy ?? Kolega Callab i Tomek.Cekala wyjaśnili to jasno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Callab Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2011 No widzicie, a mimo tych niejasności nasze modele i tak lecą do przodu :-D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janeczek Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 No widzicie, a mimo tych niejasności nasze modele i tak lecą do przodu :-D ...obojetnie czy z prawymi obrotami silnika czy z lewymi .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Niezależnie od wszystkiego co zostało napisane powyżej to mnie uczyli, że lewe lub prawe jest śmigło, a obroty mogą być zgodne lub przeciwne do ruchu wskazówek zegara (normalnego)..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luki17 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Silnik, w modelu jest ustawiony cylindrem do dołu. Dzięki. Zrobię próby i dam znać. Czemu jak silnik wyreguluję na ziemi tzn, wolne obroty, przejście z wolnych obrotów na wysokie jest ok., a po 4-6min. lotu zdejmując gaz do zera, silnik powinien pracować na wolnych obrotach a mi po chwili gaśnie. Może mieć na to wpływ ciepłota zastosowanej świecy. Dodam, że świecę mam A3. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej_t Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Więc pierwsze uruchomienie danego dnia rób z modelem do góry ,,brzuchem" a wtedy silnik będzie łapał ..prawidłowe" obroty. Przy następnych uruchomieniach powinien zapalać w normalnej pozycji bez zasysania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi