Skocz do zawartości

ASP 6.5 cm3 prawe obroty


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Odpalasz z palca, czy rozrusznikiem, bo przy palcu to się często zdarza.

Drugą przyczyną, że łapie lewe obroty nawet uruchamiany elektrycznie może być przedwczesny zapłon mieszanki (dużo przed GZP) a odpowiedzialna za to może być za gorąca świeca.

Opublikowano

Nie prawych tylko lewych. Prawe są właśnie prawidłowe. Kierunek obrotów określa się patrząc na model od tyłu - to tylko taka dygresja.

Opublikowano

może być przedwczesny zapłon mieszanki (dużo przed GZP) a odpowiedzialna za to może być za gorąca świeca.

lub silnik zbyt długo zasysany a zamontowany głowicą w dół

Opublikowano

Nie prawych tylko lewych. Prawe są właśnie prawidłowe. Kierunek obrotów określa się patrząc na model od tyłu - to tylko taka dygresja.

A tak za przeproszeniem, przeczytałeś to w jakiejś rozsądnej książce (forum i temu podobne instytucje nie są dla mnie wiarygodnym źródłem informacji) czy sam wymyśliłeś?
Opublikowano

Nie prawych tylko lewych. Prawe są właśnie prawidłowe. Kierunek obrotów określa się patrząc na model od tyłu - to tylko taka dygresja.

A tak za przeproszeniem, przeczytałeś to w jakiejś rozsądnej książce (forum i temu podobne instytucje nie są dla mnie wiarygodnym źródłem informacji) czy sam wymyśliłeś?
Nie do mnie ale odpowiem.Na wszystkie maszyny co jeżdżą,latają,pływają,patrzy się od tyłu i tak np:Kierowca auta siedzi z lewej strony,rozrusznik nożny w motocyklu jest z lewej strony a śmigło w modelu powinno kręcić się w prawo itd...itd.O TYM PISZĄ WSZĘDZIE...
Opublikowano

silnik pracuje w "prawo" gdy palcem prawej reki krecimy smiglo w lewo czyli w strone lewej reki i odwrotnie ; kiedy palcem prawej reki krecimy smiglo w kierunku "od lewej reki" to wtedy silnik pracuje w "lewo" czyli odwrotnie do prawych obrotow silnika prawoskretnego...jakiez to proste ! ;D

Opublikowano

O TYM PISZĄ WSZĘDZIE...=NIGDZIE

Panowie pytałem o źródła, a nie o to co się Wam wydaje lub co jest w Waszym środowisku zwyczajowo przyjęte....

Opublikowano

No widzicie, a mimo tych niejasności nasze modele i tak lecą do przodu :-D

...obojetnie czy z prawymi obrotami silnika czy z lewymi ....

Opublikowano

Niezależnie od wszystkiego co zostało napisane powyżej to mnie uczyli, że lewe lub prawe jest śmigło, a obroty mogą być zgodne lub przeciwne do ruchu wskazówek zegara (normalnego).....

Opublikowano

Silnik, w modelu jest ustawiony cylindrem do dołu.

 

Dzięki. Zrobię próby i dam znać. Czemu jak silnik wyreguluję na ziemi tzn, wolne obroty, przejście z wolnych obrotów na wysokie jest ok., a po 4-6min. lotu zdejmując gaz do zera, silnik powinien pracować na wolnych obrotach a mi po chwili gaśnie. Może mieć na to wpływ ciepłota zastosowanej świecy. Dodam, że świecę mam A3.

Opublikowano

Więc pierwsze uruchomienie danego dnia rób z modelem do góry ,,brzuchem" a wtedy silnik będzie łapał ..prawidłowe" obroty. Przy następnych uruchomieniach powinien zapalać w normalnej pozycji bez zasysania.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.