Jump to content

ASP 6.5 cm3 prawe obroty


Luki17
 Share

Recommended Posts

Odpalasz z palca, czy rozrusznikiem, bo przy palcu to się często zdarza.

Drugą przyczyną, że łapie lewe obroty nawet uruchamiany elektrycznie może być przedwczesny zapłon mieszanki (dużo przed GZP) a odpowiedzialna za to może być za gorąca świeca.

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous

Nie prawych tylko lewych. Prawe są właśnie prawidłowe. Kierunek obrotów określa się patrząc na model od tyłu - to tylko taka dygresja.

A tak za przeproszeniem, przeczytałeś to w jakiejś rozsądnej książce (forum i temu podobne instytucje nie są dla mnie wiarygodnym źródłem informacji) czy sam wymyśliłeś?
Link to comment
Share on other sites

Nie prawych tylko lewych. Prawe są właśnie prawidłowe. Kierunek obrotów określa się patrząc na model od tyłu - to tylko taka dygresja.

A tak za przeproszeniem, przeczytałeś to w jakiejś rozsądnej książce (forum i temu podobne instytucje nie są dla mnie wiarygodnym źródłem informacji) czy sam wymyśliłeś?
Nie do mnie ale odpowiem.Na wszystkie maszyny co jeżdżą,latają,pływają,patrzy się od tyłu i tak np:Kierowca auta siedzi z lewej strony,rozrusznik nożny w motocyklu jest z lewej strony a śmigło w modelu powinno kręcić się w prawo itd...itd.O TYM PISZĄ WSZĘDZIE...
Link to comment
Share on other sites

silnik pracuje w "prawo" gdy palcem prawej reki krecimy smiglo w lewo czyli w strone lewej reki i odwrotnie ; kiedy palcem prawej reki krecimy smiglo w kierunku "od lewej reki" to wtedy silnik pracuje w "lewo" czyli odwrotnie do prawych obrotow silnika prawoskretnego...jakiez to proste ! ;D

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous

O TYM PISZĄ WSZĘDZIE...=NIGDZIE

Panowie pytałem o źródła, a nie o to co się Wam wydaje lub co jest w Waszym środowisku zwyczajowo przyjęte....

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous

Niezależnie od wszystkiego co zostało napisane powyżej to mnie uczyli, że lewe lub prawe jest śmigło, a obroty mogą być zgodne lub przeciwne do ruchu wskazówek zegara (normalnego).....

Link to comment
Share on other sites

Silnik, w modelu jest ustawiony cylindrem do dołu.

 

Dzięki. Zrobię próby i dam znać. Czemu jak silnik wyreguluję na ziemi tzn, wolne obroty, przejście z wolnych obrotów na wysokie jest ok., a po 4-6min. lotu zdejmując gaz do zera, silnik powinien pracować na wolnych obrotach a mi po chwili gaśnie. Może mieć na to wpływ ciepłota zastosowanej świecy. Dodam, że świecę mam A3.

Link to comment
Share on other sites

Więc pierwsze uruchomienie danego dnia rób z modelem do góry ,,brzuchem" a wtedy silnik będzie łapał ..prawidłowe" obroty. Przy następnych uruchomieniach powinien zapalać w normalnej pozycji bez zasysania.

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.