Luki17 Posted April 21, 2011 Share Posted April 21, 2011 Jaka jest przyczyna,że podczas odpalania praktycznie za każdym razem silnik łapie prawych obrotów? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RomanJ4 Posted April 21, 2011 Share Posted April 21, 2011 Odpalasz z palca, czy rozrusznikiem, bo przy palcu to się często zdarza. Drugą przyczyną, że łapie lewe obroty nawet uruchamiany elektrycznie może być przedwczesny zapłon mieszanki (dużo przed GZP) a odpowiedzialna za to może być za gorąca świeca. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Callab Posted April 22, 2011 Share Posted April 22, 2011 Nie prawych tylko lewych. Prawe są właśnie prawidłowe. Kierunek obrotów określa się patrząc na model od tyłu - to tylko taka dygresja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrzej_t Posted April 22, 2011 Share Posted April 22, 2011 może być przedwczesny zapłon mieszanki (dużo przed GZP) a odpowiedzialna za to może być za gorąca świeca. lub silnik zbyt długo zasysany a zamontowany głowicą w dół Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted April 23, 2011 Share Posted April 23, 2011 Nie prawych tylko lewych. Prawe są właśnie prawidłowe. Kierunek obrotów określa się patrząc na model od tyłu - to tylko taka dygresja.A tak za przeproszeniem, przeczytałeś to w jakiejś rozsądnej książce (forum i temu podobne instytucje nie są dla mnie wiarygodnym źródłem informacji) czy sam wymyśliłeś? Link to comment Share on other sites More sharing options...
TOMEK.CEKALA Posted April 23, 2011 Share Posted April 23, 2011 Nie prawych tylko lewych. Prawe są właśnie prawidłowe. Kierunek obrotów określa się patrząc na model od tyłu - to tylko taka dygresja.A tak za przeproszeniem, przeczytałeś to w jakiejś rozsądnej książce (forum i temu podobne instytucje nie są dla mnie wiarygodnym źródłem informacji) czy sam wymyśliłeś? Nie do mnie ale odpowiem.Na wszystkie maszyny co jeżdżą,latają,pływają,patrzy się od tyłu i tak np:Kierowca auta siedzi z lewej strony,rozrusznik nożny w motocyklu jest z lewej strony a śmigło w modelu powinno kręcić się w prawo itd...itd.O TYM PISZĄ WSZĘDZIE... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Callab Posted April 23, 2011 Share Posted April 23, 2011 Paweł Praus, zasada śruby prawoskrętnej. Dziwi mnie Twoje pytanie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janeczek Posted April 23, 2011 Share Posted April 23, 2011 silnik pracuje w "prawo" gdy palcem prawej reki krecimy smiglo w lewo czyli w strone lewej reki i odwrotnie ; kiedy palcem prawej reki krecimy smiglo w kierunku "od lewej reki" to wtedy silnik pracuje w "lewo" czyli odwrotnie do prawych obrotow silnika prawoskretnego...jakiez to proste ! ;D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted April 24, 2011 Share Posted April 24, 2011 O TYM PISZĄ WSZĘDZIE...=NIGDZIE Panowie pytałem o źródła, a nie o to co się Wam wydaje lub co jest w Waszym środowisku zwyczajowo przyjęte.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janeczek Posted April 24, 2011 Share Posted April 24, 2011 - A co jest kiedy Model ma naped pchajacy ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
karlem Posted April 24, 2011 Share Posted April 24, 2011 Paweł Praus, Widać nie czytywałeś guru Schiera. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robroy67 Posted April 24, 2011 Share Posted April 24, 2011 - A co jest kiedy toModel ma naped pchajacy ?? Kolega Callab i Tomek.Cekala wyjaśnili to jasno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Callab Posted April 24, 2011 Share Posted April 24, 2011 No widzicie, a mimo tych niejasności nasze modele i tak lecą do przodu :-D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janeczek Posted April 25, 2011 Share Posted April 25, 2011 No widzicie, a mimo tych niejasności nasze modele i tak lecą do przodu :-D ...obojetnie czy z prawymi obrotami silnika czy z lewymi .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted April 25, 2011 Share Posted April 25, 2011 Niezależnie od wszystkiego co zostało napisane powyżej to mnie uczyli, że lewe lub prawe jest śmigło, a obroty mogą być zgodne lub przeciwne do ruchu wskazówek zegara (normalnego)..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luki17 Posted April 25, 2011 Author Share Posted April 25, 2011 Silnik, w modelu jest ustawiony cylindrem do dołu. Dzięki. Zrobię próby i dam znać. Czemu jak silnik wyreguluję na ziemi tzn, wolne obroty, przejście z wolnych obrotów na wysokie jest ok., a po 4-6min. lotu zdejmując gaz do zera, silnik powinien pracować na wolnych obrotach a mi po chwili gaśnie. Może mieć na to wpływ ciepłota zastosowanej świecy. Dodam, że świecę mam A3. Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrzej_t Posted April 25, 2011 Share Posted April 25, 2011 Więc pierwsze uruchomienie danego dnia rób z modelem do góry ,,brzuchem" a wtedy silnik będzie łapał ..prawidłowe" obroty. Przy następnych uruchomieniach powinien zapalać w normalnej pozycji bez zasysania. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts