Jump to content

ASW 28 (pelikan) zamiana silnika.HELP:D


Konrad191

Recommended Posts

po 3 miesiącach lotów , nauki ,i poznawania modelu poczułem się chyba zbyt pewnie i stało się model klapł nie pierwszy raz oczywiście ale pierwszy raz tak mocno. Święta więcej wolnego czasu trzeba działać tzn naprawiać:P Mam pytanie koledzy modelarze posiadam silnik ,,Tower pro 2408-21t,, co sadzicie o zamianie z seryjnie montowanym przez producenta.posiadam baterie oryginalna z zestawu(1100mAh)jest sens czy nie:P wszystkie za i przeciw mile widziane.Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

Jezeli za bardzo sie grzeje to masz za duże śmigło. Latwo to poznać bo regulator zacznie wymiekac. Na pewno krtótszy czas lotu. Moim zdaniem seryjny silnik jest ok ale zasilanie zmienic na 3s + regulator 18A

Link to comment
Share on other sites

Jezeli za bardzo sie grzeje to masz za duże śmigło. Latwo to poznać bo regulator zacznie wymiekac. Na pewno krtótszy czas lotu. Moim zdaniem seryjny silnik jest ok ale zasilanie zmienic na 3s + regulator 18A

Otóż to. Po co kombinować z wypruwaniem flaków jak można zmienić pakiecik i regulator. Miejsca w kadłubie nie wiele ale da się to upchać. Różnica w prędkości wznoszenia będzie duża.

Link to comment
Share on other sites

U mnie latal na pakiecie 3s 2200mah. Ale koniec pakietu byl 1cm za dźwigarem. Serwa wychodziły :ass: na wewnatrz, kadlub wzmocniony. Gdzies jest moj temat o tym modelu i zastosowane wzmocnienia i przeróbki. Radzę sobie poczytac.

Link to comment
Share on other sites

flaki wyprute po krecie.(bywa) moze mam jakis problem ale zauwarzylem ze gdy daje szybko gaz to silnik krecui 1 , 2 obroty i gasnie jakby mial opor(reg.odlacza) a gdy daje delikatie gaz to ladnie dziala. trymuje gaz aby ciaglee smiglo pracowalo tzn gdy drazek jest na 0 to dalej trzyma obroty ale to drastycznie skraca czas lotu.i zabiera przyjemnasc szybowania.watpie czy to wina zbyt duzego smigla.ale nie jestem doswiadczony:P

Link to comment
Share on other sites

Guest Jerzy Markiton

Ta zamiana na zupełnie nie ma sensu ! Zamienił stryjek siekierkę na kijek ! Podziwiam odwagę "doradców"....

Silnik, który chcesz zastosować jest silnikiem 3 celkowym i najlepiej sprawuje się na śmigle 8x4. Ty masz śmigło 10,5 składane. Na 3 celach go usmażysz a na 2 celach będzie przeciążony przy sprawności w granicach 50%..... Miłego eksperymentowania !

Przesunięcie trymera w górę powoduje zwolnienie hamulca i śmigło będzie się obracało, ze skutkiem jak opisujesz ! Jedynym rozwiązaniem jest zmiana śmigła na mniejsze. 9x4 ? Jeśli zostawiłeś 2 celkowy akumulator..... Sprawność poprawisz niewiele ale może zejdziesz poniżej zabezpieczeń, które powodują odcinanie silnika przy rozruchu.

- Jurek

Link to comment
Share on other sites

czyli zbiewrzmy wszystko do kupy kadlub modelu jest przerobiony wzmocniony balsa 3 i 2 mm wg mojej opini przy nawet delikatnym wietrze model jest niestabilny.To co mam zrobic w co zainwestowac by ten silnik dawal 100% swoich mozliwosci i lot byl maksymalnie dlugi, reg. aku. i jakie smiglo :D:D:D linki mile widziane:D:D:D:D:D a tak pozatym Wesolego jaja:D:D:Di mokrego dyngusa koledzy modelarze.

Link to comment
Share on other sites

Używaj opcji EDYTUJ !!

 

Ja mi samochód przejechał asw 28 to kupiłem nowy kadłub w modelarnia.pl. troche przeróbek i wszystko latało jak dawniej. seryjny silnik, regulator 18A tp, 3s 2200mah, sewra z zestawu.

Jak chcesz z modelu wycisnąć ile sie da to zostaw sprzęt co masz. silnik, i śmigło. Regulator 18A tp, i aku 3s. 2200mah będzie trudno zmieścić ale za to model jest stabilniejszy no i czas latania dłuższy. Jak chcesz tanio to aku 3E-model( od 4 lat używam aku tej firmy i nigdy mnie nie zawiodły) a regulator jakiś tani 18 A (koniecznie taki który "czyta"pakiety 3s!)

Link to comment
Share on other sites

Najprostszy - http://abcrc.pl/p/6/600/esc-h20a-regulator-prosty-nieprogramowalny--regulatory-esc.html no ale ten jest nie programowalny. A ja miałem taki- http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=8627 W tym trohe idzie zaprogramować z nadajnika. A ten co podałeś to może by dał rade. Nie wiem ile silnik pobiera. Max prąd 15 A, chwilowy 18A ... Chyba by się spisał...

Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.