Skocz do zawartości

Orion EPP - trenerek - KIT


BIZON
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dołączona grafika

 

 

Witam.

 

Planuje zakup modelu Orion, a jako że jestem zielony w temacie doboru elektroniki prosiłbym o wskazanie czy poniższe wyposażenie będzie w miarę optymalnym wyborem z naciskiem położonym na cene.

 

1. Silnik EMax FC2812 + Regulator 18A + Śmigło - 80 zł

2. serwa - 3 x TURNIGY Mikro Serwo TG9e 1.5kg 9g 0,10s - 36,00 pln za 3 szt.

3. pakiet - 2200mAh

4. odbiornik - turningy

 

Całość zamkniętą w kwocie 235,00 bez kosztów przesyłki

 

Zastanawiam się jeszcze nad:

 

1. silnik tower pro BM 2410-9T SILVER -32,90

2. Regulator HK 15-18A ESC - 42,00

nie mam pomysłu co do kołpaka i śmigła

 

Ewentualnie proszę o sugestie dotyczące alternatywnego wyposażenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Przecież na stronie z modelem, do której link podałeś jest wyszczególnione zalecane wyposażenie, w tym pojemność baterii i wielkość śmigła.

A co do kołpaka to bym odpuścił, do takiego silnika najbezpieczniej i najtaniej mocowanie typu prop saver.

 

Pozdrawiam

 

Viper

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Nie widzę sensu mocowania kołpaka... Wyglądu nie doda (silnik pchający), a tylko dodatkowa masa, kasa i kłopot. Mimo wszystko brałbym prop-saver.

 

1. Silnik EMax FC2812 + Regulator 18A + Śmigło - 80 zł

2. serwa - 3 x TURNIGY Mikro Serwo TG9e 1.5kg 9g 0,10s - 36,00 pln za 3 szt.

3. pakiet - 2200mAh

4. odbiornik - turningy

Dokładnie tak bym zrobił, tyle że pakiet bym dał 1500mAh - http://www.abc-rc.pl/p/81/812/akumulator-11-1v-1500mah-20c-top-win-tw-00103---hity-cenowe-gwarancja-najlepszej-ceny.html Np. taki :D

 

Zamawiaj, opisuj lataj :wink:

 

POWODZENIA :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

faktycznie - moja ślepota mnie przerosła - dokładny wykaz dodatków jest w opisie i dodatkowo w tym samym sklepie w cenach porównywalnych z allegro.