MironRC Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 Model: Su-26 2,1m silnik: Chińczyk 56cm serwa: Hitec HS-645 MG regulator napięcia: Dualsky 8L, pakiet do serw: LiPo 1500mAh 7,4V, zapłon: NiMh 1500mAh 4,8V Sprawa wygląda następująco: gdy silnik nie jest uruchomiony wszystko chodzi jak należy, natomiast jak zacznie chodzić to wspomniane serwa na wysokości wariują nie trzymają neutrum, drżą i ogólnie pracują jak chcą. Im większe obroty tym bardziej głupieją Serwa od lotek, gazu, kierunku działają poprawnie przy włączonym silniku. Ktoś wie o co tu może chodzić? PS: jeżeli źle sformowany temat mogę zmienić, żeby łatwiej było innym to wyszukać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 A jaka jest odległość między odbiornikiem a zapłonem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nielot Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 Dualsky 8L, W prawdzie nie w moich dużych modelach ale u kolegi ten "sprzęt siał strasznie".Zasil instalację na próbę np . nicd lub nimh bez regulatora, jak pomoże to ten regulator jet przyczyną drgań i zakłóceń.Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MironRC Opublikowano 12 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 A jaka jest odległość między odbiornikiem a zapłonem ? min 40cm, odbiornik AR7000 W prawdzie nie w moich dużych modelach ale u kolegi ten "sprzęt siał strasznie".Zasil instalację na próbę np . nicd lub nimh bez regulatora, jak pomoże to ten regulator jet przyczyną drgań i zakłóceń.Pozdrawiam spróbuje, ale mam ten regulator w innych modelach i nie ma problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włodek Ulas Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 Często przyczyną takich wariacji serw jest zapłon a szczególnie słabo wciśnięta fajka na świece Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MironRC Opublikowano 13 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 Często przyczyną takich wariacji serw jest zapłon a szczególnie słabo wciśnięta fajka na świece ale silnik chodzi idealnie nic nie przerywa, sprawdzałem fajka jest dobrze nałożona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norman Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 może masz połaczenie metal-metal na snapach i jakiś dźwigniach ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włodek Ulas Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 Aby wyeliminować wine zapłonu zamień miejscami np. lotki- wysokość w odbiorniku i sprawdz, choć nie podałeś co to za serwa, czy wszystkie jednakowe? Jeśli tylko zakłócenia są na wysokości to sprawdzając na zamiane mozesz wyeliminować wade serw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekS Opublikowano 23 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 Ja miałem taki sam problem tyle że w ślizgaczu. Sprawa się rozwiązała jak zmieniłem serwo Hitec HS-322HD na TowerPro MG995 i jest Ok. Miałem wcześniej Graupnera i zakłócenia były bardzo duże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MironRC Opublikowano 27 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 siemanko! dalej walczę z zakłóceniami, dzisiaj wyeliminowałem winę regulatora i innych serw, pozostaje tylko jedna teoria: serwa Hitec HS-645 MG się nie nadają po prostu, dlaczego? nie wiem, może to tylko u mnie taki przypadek. Zmieniam je i zobaczymy co będzie dalej. EDIT: serwa Hitec wymieniłem, łącznie kabli skróciłem, po odpaleniu silnika wszystko gra, wychodzi więc na to że to była wina serw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi