MironRC Posted May 12, 2011 Share Posted May 12, 2011 Model: Su-26 2,1m silnik: Chińczyk 56cm serwa: Hitec HS-645 MG regulator napięcia: Dualsky 8L, pakiet do serw: LiPo 1500mAh 7,4V, zapłon: NiMh 1500mAh 4,8V Sprawa wygląda następująco: gdy silnik nie jest uruchomiony wszystko chodzi jak należy, natomiast jak zacznie chodzić to wspomniane serwa na wysokości wariują nie trzymają neutrum, drżą i ogólnie pracują jak chcą. Im większe obroty tym bardziej głupieją Serwa od lotek, gazu, kierunku działają poprawnie przy włączonym silniku. Ktoś wie o co tu może chodzić? PS: jeżeli źle sformowany temat mogę zmienić, żeby łatwiej było innym to wyszukać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
olo Posted May 12, 2011 Share Posted May 12, 2011 A jaka jest odległość między odbiornikiem a zapłonem ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nielot Posted May 12, 2011 Share Posted May 12, 2011 Dualsky 8L, W prawdzie nie w moich dużych modelach ale u kolegi ten "sprzęt siał strasznie".Zasil instalację na próbę np . nicd lub nimh bez regulatora, jak pomoże to ten regulator jet przyczyną drgań i zakłóceń.Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
MironRC Posted May 12, 2011 Author Share Posted May 12, 2011 A jaka jest odległość między odbiornikiem a zapłonem ? min 40cm, odbiornik AR7000 W prawdzie nie w moich dużych modelach ale u kolegi ten "sprzęt siał strasznie".Zasil instalację na próbę np . nicd lub nimh bez regulatora, jak pomoże to ten regulator jet przyczyną drgań i zakłóceń.Pozdrawiam spróbuje, ale mam ten regulator w innych modelach i nie ma problemu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Włodek Ulas Posted May 13, 2011 Share Posted May 13, 2011 Często przyczyną takich wariacji serw jest zapłon a szczególnie słabo wciśnięta fajka na świece Link to comment Share on other sites More sharing options...
MironRC Posted May 13, 2011 Author Share Posted May 13, 2011 Często przyczyną takich wariacji serw jest zapłon a szczególnie słabo wciśnięta fajka na świece ale silnik chodzi idealnie nic nie przerywa, sprawdzałem fajka jest dobrze nałożona Link to comment Share on other sites More sharing options...
Norman Posted May 13, 2011 Share Posted May 13, 2011 może masz połaczenie metal-metal na snapach i jakiś dźwigniach ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Włodek Ulas Posted May 13, 2011 Share Posted May 13, 2011 Aby wyeliminować wine zapłonu zamień miejscami np. lotki- wysokość w odbiorniku i sprawdz, choć nie podałeś co to za serwa, czy wszystkie jednakowe? Jeśli tylko zakłócenia są na wysokości to sprawdzając na zamiane mozesz wyeliminować wade serw Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartekS Posted May 23, 2011 Share Posted May 23, 2011 Ja miałem taki sam problem tyle że w ślizgaczu. Sprawa się rozwiązała jak zmieniłem serwo Hitec HS-322HD na TowerPro MG995 i jest Ok. Miałem wcześniej Graupnera i zakłócenia były bardzo duże. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MironRC Posted June 27, 2011 Author Share Posted June 27, 2011 siemanko! dalej walczę z zakłóceniami, dzisiaj wyeliminowałem winę regulatora i innych serw, pozostaje tylko jedna teoria: serwa Hitec HS-645 MG się nie nadają po prostu, dlaczego? nie wiem, może to tylko u mnie taki przypadek. Zmieniam je i zobaczymy co będzie dalej. EDIT: serwa Hitec wymieniłem, łącznie kabli skróciłem, po odpaleniu silnika wszystko gra, wychodzi więc na to że to była wina serw. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts