Skocz do zawartości

pomoc


krzys-92
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam poszukuje silniki ktore chadza na tym paliwie http://www.modelarski.com/produkt-Paliwo_Sport_5__-_5l,640.html bo mam 15l tego paliwa dostałem od znajomego i nie wiem co mam z tym zrobić i postanowiłem wybudować jakies modele prosze mi podac nazwy jakie silniki wiem tylko ze o.s i cox 049 prosze o rade jestem początkującym modelarzem :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie dwutakty na tym paliwie powinny pójść pod warunkiem że będą dobrze wyregulowane. Kwestia też kiedy to paliwo zostało wyprodukowane oraz jak było przechowywane, bo paliwo modelarskie nie należy do trwałych. Do roku od produkcji, jeśli było przechowywane szczelnie w chłodnym i nienasłonecznionym miejscu, nie powinno być żadnych problemów. Producenci tak zalecają żeby zużyć go w takim czasie. Z moich osobistych doświadczeń, paliwo po przechowywaniu w temp pokojowej po 2 latach jest już problematyczne. Ja przechowuję w piwnicy. W lecie nie jest tam aż tak ciepło a w zimie temperatura nie spada do zera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kazdy silnik 2taktowy. Takiego paliwa używam do silników do 10 ccm. Kazdy sklep w swoich ofertach silników podaje ich specyfikę oraz jakie lubią paliwo. Wybierz takie które lubi paliwo z taka ilością % nitro jakie ma paliwo które posiadasz. Sprzedaz 10 l paliwa bedziesz mial na model gotowy do lotu. Nawet nadajnik kupisz. A jaki silnik? Zalezy jaki model. Jaki model? Zalezy tylko od ciebie. Studiuj forum i nie zadawaj pytam na które juz byla odpowiedz.

I zmien tytuł bo lekko bez sensu i nic nie mówi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzedaz 10 l paliwa bedziesz mial na model gotowy do lotu. Nawet nadajnik kupisz.

Za 150 zł to wiele nie kupi.

 

 

A swoją drogą dobieranie modelu do paliwa, które się posiada jest trochę ... dziwne ;-)