Marcin Opublikowano 30 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 Wiesz - dla mnie, do rekreacyjnego latania moze 10 razy w roku nie potrzeba niewiadomo jakich osiagow itp Skrzydla zrobie na taśme i oblot po wakacjach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
repte Opublikowano 8 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2011 Kupilem ten szybowiec i mam kilka pytań dotyczących głównie wyposażenia. Chciałbym wmontować w niego silnik z zapasem mocy, żeby szybko wchodził na wysokość, z której dałoby radę złapać termikę. Jaki silnik polecacie? (turnigy wydają mi się korzystne cenowo, ale nie wiem jaki dokładnie) Jakie serwa? (myślałem o HS 125 mg na klapy i lotki i HS 85 mg na motyla) Czy jest jakaś tańsza opcja? Albo lepsza w podobnej cenie? Pakiet planuję Li-pol 3 albo 4 cele w zależności ile mi się zmieści. (Jakieś sugestie?) Regulator jeszcze nie wiem jaki, wszystko zależy od reszty komponentów. Jeszcze pytanie dotyczące pokrycia płata. Czym pomalować, żeby nie dokładać za dużo wagi i dobrze zabezpieczyc? Proszę o sugestie i uwagi :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1303 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Marcin , możesz mi powiedzieć jakie masz wymiary lipola i jakiej firmy. Nie mogę za boga upchać wyposażenia. Już mi chodzą po głowie pomysły o zrobieniu luku za bagnetem i przeniesieniu tam serw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Mam dokladnie ten pakiet http://www.nastik.pl/dualsky-2100mah-30c5c-148v-p-1345.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1303 Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Marcin, a co sądzisz o tym jakbym za łącznikiem jednak wyciął luk i tam zamocował serwa. Nie osłabi to konstrukcji kadłuba za mocno? Jak oceniasz wytrzymałość kadłuba na spływie skrzydeł? Wymiana lipola na 4S wiązała by się u mnie z wymianą silnika- ale teraz finanse mi na to nie pozwolą. Mam silnik MEGA 22/30/3E i nie wiem czy mogę pod niego podpiąć lipola 4S. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jerzy Markiton Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Na tym silniku latam na 4s...... Prąd - trochę ponad 60A w/g Eagletree, czasy włączeń silnika nie przekraczają 20s - bez problemu 2 rok ! Popatrz na specyfikację tego silnika na stronie producenta ! - Jurek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1303 Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Sam nie wiem? Według specyfikacji silnika wydaje mi się ,że silnik jest pod 3 -lipola. wymiary: fi 36 x 53.5mm średnica ośki: 5mm zasilanie: 6-30 ogniw Ni-xx (i równoważna napięciowo ilość ogniw Li-xxx); zalecana ilość ogniw to 10 x Ni-xx lub 3 x li-xxx waga: 220g KV: 1030 obr/V zastosowania: silnik zalecany głównie do napędu bezpośredniego modeli akrobacyjnych o wadze 1.5-2.3kg, elektroszybowców 1.5-3.0kg prąd: do 70A opór wewnętrzny: 32mOhm ilość zwoi: 3 i regulator taki Silnik MEGa 22/30/3E + regularor jak wyżej+ lipol 4S 14,8V ........wytrzyma to rozwiązanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Walenciak Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Witam, ja ten silnik 22/30/3E "katuję" pakietem 3S ze śmigłem Aeronaut 14x8" - pobór prądu - 70A. Model motoszybowca ciągnie na wysokość 300 m w kilkanaście sekund. Na pakiecie 4s powinno być jeszcze lepiej - tylko należy zmniejszyć średnicę i skok śmigła, bo inaczej można usmażyć silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jerzy Markiton Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 W Backfire-u mam na 4s śmigło 12/8. W 1800g modelu czas pracy silnika rzadko przekracza 10s. Osiągane wysokości >200. - Jurek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
repte Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Co myślicie o tych silnikach do Barakudy? Turnigy 42-40 900kv http://www.rc-electrotown.pl/index.php?products=product&prod_id=335 Keda 36-10XL http://www.rc-electrotown.pl/index.php?products=product&prod_id=692 NTM Series 35-42A 1250Kv 600W http://www.rc-electrotown.pl/index.php?products=product&prod_id=681 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Pierwszy chyba bedzie mial ciezko wejsc do kadluba bez duuuuzego jego scinania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
repte Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 A jesli chodzi o parametry wyrobią? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi