Łukasz K. Opublikowano 15 Czerwca 2011 Opublikowano 15 Czerwca 2011 Cześć,przesunąłem ośkę w moim silniku na drugą stronę.Teraz nie wiem czego bardzo łatwo część silnika odziela się od części z uzwojeniem.Nie wiem czy mogę tak latać,a jak nie to co muszę zrobić? film: http://www.youtube.com/watch?v=HPCjxLB0Li4
Irek M Opublikowano 15 Czerwca 2011 Opublikowano 15 Czerwca 2011 Nie zapomniałeś o pierścieniu zaciskowym Zingera ? Nałożony jest na wale własnie po to by nie odleciał z ruchomą cześcią... zdjąłeś go rozbierając , a nie założyłeś ubierając...
Łukasz K. Opublikowano 15 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2011 Mógł gdzię wylecieć.Ja nie rozbierałem silnika,wykręciłem tylko te śrubki na imbusy i postukałem lekko w ośkę i przeszłe bez problemów,czym moge zastąpić ten pierścień?
Łukasz K. Opublikowano 15 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2011 wlasnie rozebrałem starego emaxa ale musze zeszlifować ośkę na końcu bo brakuje 0,2 mm
GOGO Opublikowano 15 Czerwca 2011 Opublikowano 15 Czerwca 2011 Nie zapomniałeś o pierścieniu zaciskowym ZingeraFokker Zingera to możesz zjeść w KFC a pierścienie nazywają się "Seegera"
modrzej Opublikowano 15 Czerwca 2011 Opublikowano 15 Czerwca 2011 Ja latam bez tego pierścienia w emaxie już ładny kawał czasu... daje radę bez tego...
robraf Opublikowano 15 Czerwca 2011 Opublikowano 15 Czerwca 2011 to zalezy jaka moc silnika i czy magnesy są silne..
Marcin K. Opublikowano 15 Czerwca 2011 Opublikowano 15 Czerwca 2011 Sa dostępne tulejki zabezpieczające na os. Nie wiem jak to sie nazywa ale najczęściej jest to stosowane jako zabezpieczenia kół na osi. Mam cos takiego w swoim ray. Tylko trzeba zostawić kawalek osi (ok 5mm) zeby pierścień mial co chwycić. Warto tez naciac os aby zapobiec zeslizgiwaniu sie pierscienia. Dostępne chyba w każdym modelarskim.
Łukasz K. Opublikowano 15 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2011 kurczę ;/ zrobiłem to wszystko silnik już działał,podłączam następny raz a silnik się dziwnie zachowuje.Na 100% to wina regulatora (hk-25a :roll: ) bo po podłączeniu robi się gorący i na drugim silniku raya też tak jest. A co do silniczka zamocowałem kostke elektroniczną i zalałem kropelką CA i trzyma się
Irek M Opublikowano 15 Czerwca 2011 Opublikowano 15 Czerwca 2011 Fokker Zingera to możesz zjeść w KFC a pierścienie nazywają się "Seegera" Zwykła literówka - chciałem napisać Zigera bo tak wymawiamy. Ale Twój post bardzo wiele wniósł nowego. Gratuluję zaistnienia.
Łukasz K. Opublikowano 15 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2011 http://www.youtube.com/watch?v=IlVp3OCGtg4 moze ktos wie co trzeba zrobić? Silnik zakręci,przerywa i od nowa i tak cały czas.
Marcin K. Opublikowano 15 Czerwca 2011 Opublikowano 15 Czerwca 2011 Któraś faza nie dochodzi lub jest luźna
Łukasz K. Opublikowano 15 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2011 w drugim silniku to samo się dzieje
modrzej Opublikowano 15 Czerwca 2011 Opublikowano 15 Czerwca 2011 ale tylko przerywa czy też się grzeje ? jak tylko przerywa to masz za duże śmigło... chyba, że takie objawy są bez śmigła ?
Łukasz K. Opublikowano 15 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2011 takie objawy są bez śmigła.regiel się grzeje silnik zimny
modrzej Opublikowano 15 Czerwca 2011 Opublikowano 15 Czerwca 2011 hmmm zdejmij koszulkę z regla i jak umiesz, to popraw luty przy przewodach "fazowych" może któryś puścił, a jak to nie da rady, to wymienił bym w ogóle przewody od faz. A jak jeszcze to nie pomoże to już trzeba by było wygrzać płytkę regulatora (opalarką albo w piecyku najlepiej elektrycznym). A jak jeszcze to nie da rady... no to chyba regulator zdechł (może któryś tranzystor, albo któryś kondensator... ciężko trafić...)
Łukasz K. Opublikowano 15 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2011 tak to jest jak się oszczędzi pare $ na chińskim reglu ;/ ahhh. Jak nie da rady kupie turningy plush
Marcin K. Opublikowano 15 Czerwca 2011 Opublikowano 15 Czerwca 2011 Przy regulatorze mozesz miec luźny kabel z tych wychodzących na silnik. Moze byc przerwany, zimny lut, ścieżka sie gdzies przepalila. Możliwości coraz mniej...
Łukasz K. Opublikowano 15 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2011 przelutowałem wszystkie wtyki,zdarłem koszulkę,poprawiłem luty w środku, opalarką ogrzałem i dalej to samo na DWÓCH silniczkach.Jak ktoś chce moge odstąpić ten regiel za 15 zł.. może ktoś chcę się pobawić,a regiel miał tylko 5 lotów :/
Rekomendowane odpowiedzi