SiSon Opublikowano 28 Maja 2012 Opublikowano 28 Maja 2012 Tu nawet nie chodzi o moc, a o tendencje do gaśnięcia. Wiele uwagi poświęciłem aby instalacja paliwowa została zrobiona dobrze. Dopieściłem i wyregulowałem silnik, który srednio gaśnie na 6-10 min swojej pracy i zawsze w powietrzu. Na ziemi potrafi ciągle nieprzerwanie chodzić, nawet przewracany na wszystkie sposoby. A kiedy tylko znajdzie się w powietrzu, czeka na najlepszy moment aby zgasnąć -,-
majula7 Opublikowano 28 Maja 2012 Opublikowano 28 Maja 2012 Ile wypalonego paliwa ma silnik, bo coś mi mówi, że jest niedotarty. W sobotę kolega oblatywał na tym samym silniku cesnę i po wypaleniu 3 zbiorników paliwa na ziemi i lekkim przelaniu do lotu zero problemów.
SiSon Opublikowano 28 Maja 2012 Opublikowano 28 Maja 2012 Hym... Kilka zbiorników i silnik był na pewno przeze mnie docierany.Ciężko mi powiedzieć ile dokładnie, najpierw przy docieraniu, w poprzednim modelu co najmniej dwa i w tym wyjdzie jeden pełny [380cmm]
majula7 Opublikowano 28 Maja 2012 Opublikowano 28 Maja 2012 Z doświadczenia wiem, że asp dociera się ale po 2-3 litrach paliwa, do tego czasu potrafi być kapryśny. A tak poza tym to każdy dwutakt żarowy lubi zgasnąć.
SiSon Opublikowano 28 Maja 2012 Opublikowano 28 Maja 2012 A tak poza tym to każdy dwutakt żarowy lubi zgasnąć. Słyszałem, machnąłem ręką, kupiłem budżetówkę. Teraz wiem i dlatego wymieniam na 4t ;d
SiSon Opublikowano 4 Czerwca 2012 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Na początku czerwca, trafił do pipera ASP 4t 15cmm. Całkiem inny model. Mocy teraz to to ma az nadto- roznica do ASP .61 jest duuza.
kesto Opublikowano 5 Czerwca 2012 Opublikowano 5 Czerwca 2012 Właśnie obejrzałem film z oblotu Pipera. Kolego Michale, ale przy lądowaniu to się drąga ściąga aby wytracić prędkość, nawet jak zgaśnie silnik, a nie wali w ziemię pod dużym kątem. Takiego lądowania nie wytrzyma żaden model.
Rekomendowane odpowiedzi