Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tu nawet nie chodzi o moc, a o tendencje do gaśnięcia. Wiele uwagi poświęciłem aby instalacja paliwowa została zrobiona dobrze. Dopieściłem i wyregulowałem silnik, który srednio gaśnie na 6-10 min swojej pracy i zawsze w powietrzu. Na ziemi potrafi ciągle nieprzerwanie chodzić, nawet przewracany na wszystkie sposoby. A kiedy tylko znajdzie się w powietrzu, czeka na najlepszy moment aby zgasnąć -,-

Opublikowano

Ile wypalonego paliwa ma silnik, bo coś mi mówi, że jest niedotarty.

W sobotę kolega oblatywał na tym samym silniku cesnę i po wypaleniu 3 zbiorników paliwa na ziemi i lekkim przelaniu do lotu zero problemów.

Opublikowano

Hym... Kilka zbiorników i silnik był na pewno przeze mnie docierany.Ciężko mi powiedzieć ile dokładnie, najpierw przy docieraniu, w poprzednim modelu co najmniej dwa i w tym wyjdzie jeden pełny [380cmm]

Opublikowano

Z doświadczenia wiem, że asp dociera się ale po 2-3 litrach paliwa, do tego czasu potrafi być kapryśny.

A tak poza tym to każdy dwutakt żarowy lubi zgasnąć.

Opublikowano

A tak poza tym to każdy dwutakt żarowy lubi zgasnąć.

 

Słyszałem, machnąłem ręką, kupiłem budżetówkę. Teraz wiem i dlatego wymieniam na 4t ;d

Opublikowano

Na początku czerwca, trafił do pipera ASP 4t 15cmm. Całkiem inny model. Mocy teraz to to ma az nadto- roznica do ASP .61 jest duuza.

Opublikowano

Właśnie obejrzałem film z oblotu Pipera.

Kolego Michale, ale przy lądowaniu to się drąga ściąga aby wytracić prędkość, nawet jak zgaśnie silnik, a nie wali w ziemię pod dużym kątem. Takiego lądowania nie wytrzyma żaden model. :mellow:

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.