SiSon Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Tu nawet nie chodzi o moc, a o tendencje do gaśnięcia. Wiele uwagi poświęciłem aby instalacja paliwowa została zrobiona dobrze. Dopieściłem i wyregulowałem silnik, który srednio gaśnie na 6-10 min swojej pracy i zawsze w powietrzu. Na ziemi potrafi ciągle nieprzerwanie chodzić, nawet przewracany na wszystkie sposoby. A kiedy tylko znajdzie się w powietrzu, czeka na najlepszy moment aby zgasnąć -,- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majula7 Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Ile wypalonego paliwa ma silnik, bo coś mi mówi, że jest niedotarty. W sobotę kolega oblatywał na tym samym silniku cesnę i po wypaleniu 3 zbiorników paliwa na ziemi i lekkim przelaniu do lotu zero problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SiSon Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Hym... Kilka zbiorników i silnik był na pewno przeze mnie docierany.Ciężko mi powiedzieć ile dokładnie, najpierw przy docieraniu, w poprzednim modelu co najmniej dwa i w tym wyjdzie jeden pełny [380cmm] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majula7 Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Z doświadczenia wiem, że asp dociera się ale po 2-3 litrach paliwa, do tego czasu potrafi być kapryśny. A tak poza tym to każdy dwutakt żarowy lubi zgasnąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SiSon Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 A tak poza tym to każdy dwutakt żarowy lubi zgasnąć. Słyszałem, machnąłem ręką, kupiłem budżetówkę. Teraz wiem i dlatego wymieniam na 4t ;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SiSon Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 Na początku czerwca, trafił do pipera ASP 4t 15cmm. Całkiem inny model. Mocy teraz to to ma az nadto- roznica do ASP .61 jest duuza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kesto Opublikowano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 Właśnie obejrzałem film z oblotu Pipera. Kolego Michale, ale przy lądowaniu to się drąga ściąga aby wytracić prędkość, nawet jak zgaśnie silnik, a nie wali w ziemię pod dużym kątem. Takiego lądowania nie wytrzyma żaden model. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi