AndrzejC Opublikowano 29 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 A ja tak sobie myślę, że po tych wszystkich postach o tym ,że motory nie chcą chodzić, że coś się uszkodziło itp. Jest pole do popisu dla jakiegoś doświadczonego "silnikowca", których pełno jest na tym forum i nie tylko na tym, (po ilościach porad to widać). Absolutnie widzę tu olbrzymie możliwości " dorobienia" do emeryturki np. Sam się zastanawiam nad otworzeniem działalności gospodarczej Uruchomię każdy silnik, eksploatacji nauczę, CENY KONKURENCYJNE Moim zdaniem ,ż takie małe "przedsiębiorstwo" miałoby rację bytu i zajęcie. Sam już nie wiem ile silników uruchomiłem, zaskarbiając sobie wdzięczność ich właścicieli. Jakby co, to proszę pamiętać ,że to ja byłem pomysłodawcą tego projektu :lol2: Prawda jest jedna: nie ma takiego silnika , którego nie można uruchomić, wystarczy trochę serca i wiedzy. A.C Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwazio Opublikowano 29 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 Ależ on jest już uruchomiony, tylko że gaśnie... :devil: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
megamarcel Opublikowano 31 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 Miałem trochę pracy, więc model poszedł w odstawkę. Teraz biorę się za jego odbudowę i mam problem. Nie chę zakładać nowego tematu, więc zapytam tutaj. Robię totalna reorganizację jego wnętrzności i zastanawiam się, czy mogę wsadzić pakiet akumulatorów AA Sanyo Eneloop pod silnik. Zakres pracy tych baterii to wg producenta od -5 do +55st. C. Temperatura silnika jest stanowczo wyższa i jedyne co mi przychodzi do głowy to jakieś zaizolowanie baterii gąbką, szmatką, czymkolwiek. Rozsądek podpowiada, że to dość ryzykowne, ale może ktoś z was ma jakieś konkretne doświadczenia z takim rozwiązaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Możesz spokojnie - to że silnik będzie miał prawie 100 st wcale nie oznacza, że i otoczenie jego przestrzeni. To normalne, że jak trzeba doważać to lepiej dać pakiet jak najbliżej silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwazio Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Szkoda tylko, że nie AAA 1000, to pewnie małe serwa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi