9mrx Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Witam! Mam Boxera sv-50v2 i zastanawiam sie jak zabrac sie do uruchomienia.Instrukcja jest ( i problem ) po angielsku.Silnik ma zapłon elektroniczny o którym słyszałem , ze łatwo go uszkodzić.Szukałem na forum i w googlach instrukcji po polsku ale nic , mam tylko w PDF po angielsku.Moze ktoś zna ten silnik i moze mi podpowiedziec. Pozdrawiam. Krzysztof sp9mrx@wp.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radek Oleksy Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 no uruchamia się go normalnie tzn: Zakładasz fajki na świece, a dopiero wtedy podłączasz zasilanie zapłonu 4,8v (np :zwykły pakiet odbiornikowy), najlepiej z wyłącznikiem też może to być to standardowy wyłącznik. Tankujesz zbiornik i odpalasz:-)... przynajmniej ja tak odpalam boxery Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
9mrx Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Czesc ! No to sie trochę pośmiałem , ale dzieki za odpowiedź. Problem jest taki - gaźnik ma dwa punty zasilania paliwem . Czy oba są zasilane jednoczesnie ze zbiornika paliwem ? Ze skrzyni korbowej ( moze to mało precyzyjne okreslenie , gaźnik jest mocowany na kwadratowej części korpysie silnka ) i własnie z niej wychodzi węzyk !. Czy jest to rodzaj jakiegoś przelewu paliwa ?. W gardzieli samego gaźnika sa dwie przepustnice jedna to chyba ta własciwa , a druga chyba ssanie ( zamyka się tylko częściowo ) ?. Zanim zacznie sie uruchamiac silnik w jakiej pozycji powinny byc sruby regulacyjne ( są dwie ) . Sam widzisz , że wątpliwości mam kilka , a dla Ciebie to buła z masłem !. Jeżeli mozesz to prosze o wykład dla laika ( na e-mail ). Pozdrawiam. Krzysztof sp9mrx@wp.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rob Mc Fly Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Tu masz nieco lektury do poczytania, chociaż dotyczy innych silników to po przewertowaniu tego powinno być nieco jaśniej: http://www.nastik.pl/manual/GF45i+Walbro.pdf http://www.nastik.pl/Recenzje/GF45iopinia.pdf http://www.nastik.pl/manual/GF45i.pdf http://www.nastik.pl/manual/SPE40Z.pdf http://www.nastik.pl/manual/SPE26.pdf http://www.nastik.pl/Recenzje/SPE40Z.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
9mrx Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Witam ! Kolejny raz dziekuje za pomoc. Pozdrawiam. Krzysztof :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
9mrx Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Witam ! Przeczytałem materiały które mi podesłałes i już jest dużo jasniej !. Jednak dalej pozostaje niewyjasniona kwestia przeznaczenia wyprowadzeń z gaźnika ( dwa ) i wyprowadzenie na podstawie gaźnika.Dalej jestem w kropce jak powinno byc podawane paliwo ?. Opisany gaźnik walbro jest przeznaczony do jednocylindrowego silnika bo wygląda pod tym wzgledem inaczej. Krzysztof :cry: sp9mrx@wp.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
awiator Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Wstaw foto dla jasności to wiele ułatwi na udzielenie Ci sensownej odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk S. Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Miałem taki silnik,są tam dwa podłączenia jedno białe drugie czarne,ale teraz dokładnie nie pamiętam,które jest zasilanie a które przelew nadmiaru paliwa,ale wydaje mi się że białe jest podłączenie a czarny przelew.Bardzo łatwo jest to sprawdzić,podłącz paliwo i próbuj zassać,jeżeli pociągnie paliwo to drugi jest przelew. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
young Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Witaj Henryk. Jak oceniasz ten Silnik ? Czy miał równe obroty i jak jest Trwały. Na jakim smigle latałeś. Ją mam taki sam i mam dylemat czy do makiety Robin 2160 dać boxera czy zwykłe Dle 50, liczę na twoje doświadczenie w tym temacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
9mrx Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Witam ! Poniewaz przewertowałem wszystko co mozliwe w internecie i bez rezultatu w akcie desperacji zadzwoniłem do MODEL MOTOR KTÓRY SPRZEDAJE TE SILNIKI. Bardzo sympatyczny pan wszystko mi objasnił. Króciec na pokrywie gaźnika ( biały ) łaczy się z wyjscie na podstawie gaźnika ( to jest podcisnienie do zasilania pomy paliwa). Ten na boku gaźnika ( czarny ) ze zbiornikiem paliwa. Jeżeli chodzi o docieranie to na oleju MINERALNYM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. Silnik uruchomiłem teraz wymaga regulacji obrotów i własciwego docierania. Henryk poniewaz e-maile i pytania na PW które do Ciebie wysyłałem wracały zapytam tutaj .Wspominałeś , że latasz na Podwarpiu ( ja mieszkam w Dabrowie Górniczej ) powiedz dokładnie gdzie bo tez musze znaleźc jakieś miejsce do latania. Dziekuje wszystkim pozdrawiam. Krzysztof / sp9mrx@wp.pl :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Miałem kiedys HH50 twin, pewnie to samo co SV. Jak to oceniam ? Warte kasy by się posmiac jak chodzi, podłaczyc do deski, zapalic, popyrkac. Do modelu bym tego nie wsadził. Mój przeciekał na uszczelkach, jak rozebrałem to przy składaniu juz gwinty na 3 śrubach nie trzymały. Aluminium w miejscu łączenia malowane, zaczołem szlifowac by była powierzchnia. Porównując to z ROTO 50V2 jaki tez mam, to niebo a ziema, fakt ze cena tez. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk S. Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Mariusz jak pisałem miałem ten silnik,ale na nim nie latałem,gdyż był zbyt słaby do mojego modelu. Docierałem go i nie miałem z nim żadnego problemu,odpalał bardzo dobrze i pracował w całym zakresie gazu równo. Jeżeli chodzi o ten model Robina,to włóż do niego lepiej DLE-50 gdyż ten SV-50 będzie za słaby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
young Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Dziękuje. HENRYK za informacje o siłniku udanych lotów Mariusz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi