pyton Opublikowano 2 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 Wykonujac motoszybowca zachciało mi sie usterzenia typu"T".Wczesniej prawie zawsze robilem normalny "ogon",mały problem miałem wykonujac ,no ale to juz za mna ,i mam pytanie czy zostawic usterzenie T ,czy zmienic na klasyczne ,dodam ze model ma male wychylenia steru wysokosci ,i teraz srednio widze owy ster tak zamontowany :roll: Jakie sa zalety usterzenia klasycznego a jakie sa typu T ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milo Opublikowano 2 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 Główną zaletą jest to, że jest mniej podatne na uszkodzenia podczas lądowania, no ale trzeba je dosć mocno wykonać, aby w przypadku "cyrkla" przy przyziemnieniu nie ukręcić ogona. Tak wynika z mojej praktyki. Zostawił bym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyton Opublikowano 2 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 no ale nawet ja ma małe wychylenia? więc czy jest sens? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertK Opublikowano 2 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 Jakie sa zalety usterzenia klasycznego a jakie sa typu T ??Mały opór tzw.interferencyjny...Usterzenie robisz płytowe ,czy dwuczęściowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyton Opublikowano 2 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 Raczej plytowe. Szczerze mowiąc zmienił bym na klasyczne,moze dlatego ze jakos nie mam zaufania do tego typu usterzenia... no ale czas pokaże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klaps6 Opublikowano 2 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 Skoro ma to być usterzenie płytowe, a szybowiec nie będzie służył do akrobacji to raczej nie masz się co przejmować niedużymi wychyleniami, usterzenie płytowe w szybowcu działa sprawnie nawet przy małych wychyleniach. A tak w ogóle to dlaczego wyszły Ci tak małe wychylenia, że się zamartwiasz? Mały opór tzw.interferencyjny... Dokładnie, cały "myk" w tym. że wtedy usterzenie nie jest opływane przez zaburzone powietrze za skrzydłem a także jest maksymalnie odsunięte od kadłuba, dzięki czemu również unika przepływu zaburzonego powietrza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madrian Opublikowano 2 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 Jeszcze jedną zaletą usterzenia T, jest to iż zwykle znajduje się poza strumieniem zaśmigłowym. Co mogłoby generować różne nieprzyjemne zjawiska. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyton Opublikowano 3 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2011 Dzieki wszystkim ,ale i tak zmieniłem juz na klasyczne moze przy nastepnym mniejszym modelu zastosuje usterzenie T. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyton Opublikowano 15 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 model wykonany i nawet fajnie lata z typowym usterzeniem:) oto filmik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi