Grzesiek Opublikowano 1 Listopada 2011 Autor Opublikowano 1 Listopada 2011 Jedrula tak robilem ale nic problem najprawdopodobniej tkwi w kacie zaplonu kolega tomas podeslal mi troche przydatnych artykolow na ten temat i po sprawdzeniu kata mam wyprzedzenie na ok 40-48st
GOGO Opublikowano 1 Listopada 2011 Opublikowano 1 Listopada 2011 To musisz opóźnić zapłon czujnik przestaw zgodnie z ruchem śmigła powinno pomóc a samo odpalanie: zamykasz ssanie przekręcasz kilka razy bez zapłonu potem włączasz zapłon powinien zagadać,po tym otwierasz ssanie przekręcasz kilka obrotów śmigłem bez zapłonu włączasz zapłon i powinien odpalić mój tak działa. Na początku też nie mogłem go odpalić ale po takiej procedurze silnik zapalił. Powodzenia i się nie załamuj.
Grzesiek Opublikowano 1 Listopada 2011 Autor Opublikowano 1 Listopada 2011 problem w tym ze zabraklo regulacji na hallu musze rozpilowac otwory
GOGO Opublikowano 1 Listopada 2011 Opublikowano 1 Listopada 2011 A wlej trochę paliwa do cylindra jeżeli zagada to zapłon powinien być ok. To aż niemożliwe że brakuje regulacji ale w życiu wszystko się może zdarzyć w końcu chinczycy nie są nieomylni :lol2:
tomasxxx Opublikowano 1 Listopada 2011 Opublikowano 1 Listopada 2011 Jeszcze odnośnie gaznika jak byś szukał to twój jest Walbro wt 255 albo 694 różnią się średnicą gardzieli WT-255 9.53mm ,WT-694 12.7mm w SV te były montowane
Grzesiek Opublikowano 1 Listopada 2011 Autor Opublikowano 1 Listopada 2011 pisze na nim WT 817 lub 741 bo sa i te i te cyfry WT817 http://wem.walbro.com/distributors/servicemanuals/WTseries.pdf
olo Opublikowano 1 Listopada 2011 Opublikowano 1 Listopada 2011 Silnik już pracował czyli z kątem wyprzedzenia było OK i może tylko potrzebna mała regulacja. Raczej się samoczynnie nie przestawił. Rurka która doprowadza podciśnienie z silnika się nie zatkała ?
Grzesiek Opublikowano 1 Listopada 2011 Autor Opublikowano 1 Listopada 2011 nic sie nie zatkalo a silnik to fakt odpalil pare razy ale za 100 kopnieciem i gasł strzelal itp.
GOGO Opublikowano 1 Listopada 2011 Opublikowano 1 Listopada 2011 Rozbierz gaźnik i go przeczyść wygląda na to że brakuje mu paliwa śruby regulacji wykręć na 2 obroty jak odpali to zacznij regulację. Tu masz instrukcję jak regulować silnik http://www.ef3m.pl/regulacja-i-docieranie-silnika-benzynowego-da-50-dle-55,46.html
awiator Opublikowano 2 Listopada 2011 Opublikowano 2 Listopada 2011 nic sie nie zatkalo a silnik to fakt odpalil pare razy ale za 100 kopnieciem i gasł strzelal itp. Jak strzela,to wina zapłonu.Jak możesz sprawć na innym module zapłonowym.
Grzesiek Opublikowano 2 Listopada 2011 Autor Opublikowano 2 Listopada 2011 Dla kolegi Tomka (tomasxxx) duże Pomógł mu sie należy,dlatego je otrzymuje. Kolega bardzo zyczliwy i otwarty na wszelka pomoc.Dzieki niemu(po rozmowach tel) silnik chodzi i pali jak złoto.Przyczyny usterki fabrycznej:rozregulowany totalnie gaźnik;zatkana dysza gł.;wyprzedzenie zaplonu 48st.(prawidłowe 28-30st);Przerwa na swiecy 0,2mm(ustawiłem na 0,6mm.Jeszcze raz wielkie dziekuje wszystkim zarady.Temat uwazam za zamknięty.Jutro jak naladuje aku. do aparatu zalacze filmik jak chodzi silniczek.
pmaverick Opublikowano 28 Listopada 2011 Opublikowano 28 Listopada 2011 W czym lata ten silniczek. Ja dzis zamówiłem i czekam na przesyłkę. Latać ma w AT 6 texan 166cm. Oczywiście akrobacji nie pokrece z ta jednostką napędową, ale chodzi mi o makietowe latanie. Myślę, że się nada. Mam nadzieje, że nie będe mial takich przygód jak Ty. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi