MASK Opublikowano 20 Września 2008 Opublikowano 20 Września 2008 Ktoś tu poda w końcu te min. obroty ? 2200-2500 obr/min, co prawda mozna zejsc nieco ponizej 2 tys (niewiele), ale na calkowicie dotartym silniku i z duzym smiglem. Silnik jednak nie pracuje wtedy stabilnie.
radga Opublikowano 20 Września 2008 Opublikowano 20 Września 2008 Możliwe jak wcześniej mówiłem nie mam obrotomierza i oceniam na tzw oko. (a jak wiadomo na oko to ktoś umarł w szpitalu) w każdy bądźrazie silnik ledwie się kręci. A śmigło jakim kręci ten silnik to 3 łopatowe Master Airscrew 12*6 od razu mam pytanie czy to śmigło jest dobrze dobrane do silnika? czy może lepsze by było większe? Radek
BartekSz Opublikowano 5 Października 2008 Opublikowano 5 Października 2008 Zrobiłem dziś pomiar obrotomierzem mojego Asp 91 FS. Niestety na za dużym smigle bo 15x4 bambule złamałem ale już zamówiłem Na śmigle APC 16x4W 80gram Paliwo: 10 nitro 15edl 5 rycyna Max: 8200 (silnik wciaż na dotarciu i nie była mieszanka za bardzo uboga) idle: 2400 niedługo dam wiecej pomiarów.
radek872 Opublikowano 9 Listopada 2008 Opublikowano 9 Listopada 2008 Na tym smigle szybko przegrzejesz ten motorek
BartekSz Opublikowano 9 Listopada 2008 Opublikowano 9 Listopada 2008 W sumie 4 loty po 8 minut i oborty średnio 50% wiec nic mu sie nie stało a teraz jest 15x4 bambula.
cmwwa Opublikowano 10 Listopada 2008 Opublikowano 10 Listopada 2008 Na tym smigle szybko przegrzejesz ten motorek Musielibyśmy przyjąć, że bardziej się grzeje od czasu wybuchów, niż od ich częstotliwości i niezależnie od reszty, a ja bym się nie odważył. 8)
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.