Wojtek I Opublikowano 6 Lutego 2013 Autor Opublikowano 6 Lutego 2013 No i małymi kroczkami brniemy dalej.
Wojtek I Opublikowano 12 Lutego 2013 Autor Opublikowano 12 Lutego 2013 No wygospodarowałem troszkę czasu na budowę Kani. Ponawiam pytanie: może ma ktoś fotkę pasów Kani?
Wojtek I Opublikowano 14 Lutego 2013 Autor Opublikowano 14 Lutego 2013 Szczęście może mieć różne oblicze; ja mam grypę (więcej czasu), a Kania ogonek. Można pomału myśleć o makiecie silnika.
pepcio Opublikowano 15 Lutego 2013 Opublikowano 15 Lutego 2013 Ładnie ,ładnie.Ja kocham taką robotę.Czy te literki wycinasz samodzielnie czy komuś zlecasz na aristografie.Ja staram się robić to sam nożykiem bo firmy reklamowe trochę zdzierają.Czy to jest folia samoprzylepna dekoracyjna?
Wojtek I Opublikowano 15 Lutego 2013 Autor Opublikowano 15 Lutego 2013 Te akurat wycinałem sam, ale mam zaprzyjaźnioną firmę reklamową, która mi takie rzeczy wycina. Tak, jest to folia dekoracyjna, na laminatowym kadłubie robi się bardzo dobrze. Skrzydło i statecznik, tak biały jak i granat jest termokurczliwa. Troszkę musiałem czekać na granat dekoracyjny, ale jak widać został dobrany prawie idealnie.
Wojciech Wiatr Opublikowano 15 Lutego 2013 Opublikowano 15 Lutego 2013 Witam, pełny profesjonalizm, widzę że sezon 2013 na lotnisku w Łężanach będzie bogaty w nowości. Moje zimowe boje dobiegają końca. Życzę wytrwałości i pozdrawiam.
Wojtek I Opublikowano 16 Lutego 2013 Autor Opublikowano 16 Lutego 2013 No Twoje "zimowe boje" wyglądają całkiem ładnie. A ja mam parę drobnych kroczków - owiewka usterzenia i rurka.
Wojtek I Opublikowano 17 Lutego 2013 Autor Opublikowano 17 Lutego 2013 Koledzy szukam fotki prawej burty obu kabin Kani, w opracowaniach jest wiele fotek lewej burty, a o prawej zapomnieli A tak zaczynam wypełniać środek.
MareX Opublikowano 20 Lutego 2013 Opublikowano 20 Lutego 2013 Modelik piękny, a elementów kabiny nasz Kolega nie miał skąd wziąć. No więc ja się zadeklarowałem i coś zdobyłem. Udałem się do naszego MLP, gdzie "Kania" stała kiedyś w głównym hangarze i oglądając ją , wracałem pamięcią do swoich lat młodości i przyprawionych skrzydeł. Wspominałem "naszą" , taką samą "Kanię", która wielokrotnie holowała "moją" "Muchę". Tym razem jednak "Kani" w hangarze nie było i po usilnych prośbach i ukłonach , wpuszczono mnie do magazynu, gdzie kadłub samolotu stał w otoczeniu innego kadłuba od CSS-a oraz między skrzydłami i innymi statecznikami. Nie było jak się dostać do kabin, ale jakoś w końcu się dopchałem. Fotografowałem komórą i stąd jakość niezbyt dobra, jak również "z ręki", nie widząc dobrze, co fotografuję. Ta mi to wyszło , dla "naprzykładu": i jedna z burt: Reszta fotek idzie do Wojtka. Mam nadzieję, że mu sie przyda do wykończenia modelu. 1
Wojtek I Opublikowano 20 Lutego 2013 Autor Opublikowano 20 Lutego 2013 Witam. Dzięki takim jak Marek człowiek odzyskuje wiarę w ludzi, poprosiłem Go o przysługę (znamy się tylko z tego forum), a On w trzy dni to załatwił - DZIĘKI. Fotki bardzo mi pomogą, już wiem jak wyglądał zbiornik paliwa, potwierdziły się moje przypuszczenia co do konstrukcji przedniego orczyka, na drugiej fotce (prawy dół) widać konstrukcję klapki stopnia do przedniej kabiny. Są tacy którzy się dziwią po co robię takie szczegóły w tak małym modelu - a ja to robię dla podkreślenia historii polskiego lotnictwa. Jak widać na fotkach Marka stopień dewastacji tej Kani jest ogromny, a za kilka lat młodzi ludzie nie będą nawet wiedzieć, że ktoś w tym kraju budował samoloty polskiej konstrukcji i może oglądając ten model na jakiejś wystawie, czy na lotnisku ktoś zapyta czy tak naprawdę wyglądał ten samolot. Jeszcze raz dziękuję Markowi. Pozdrawiam Wojtek
Wojtek I Opublikowano 20 Lutego 2013 Autor Opublikowano 20 Lutego 2013 I kolejnym małym kroczkiem jest lampka pozycyjna tylna i klapki wyważenia aerodynamicznego sterów.
Wojtek I Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Kolega Piotr dostarczył przygotówkę do wykonania kopytka makiety silnika i trzeba zabierac się do pracy. Po dokończeniu kopytka zostanie wykonana forma do odlewania cylindrów.
Wojtek I Opublikowano 8 Maja 2013 Autor Opublikowano 8 Maja 2013 Serwka weszły ładnie pod fotel, tak jak planowałem . A napoędy i dźwignie nawet zbytnio nie "zeszpeciły" kadłuba Pora powalczyć z klapką zamykającą luk na lipolki i można muśleć o składaniu całości.
Wojtek I Opublikowano 24 Maja 2013 Autor Opublikowano 24 Maja 2013 No i Kania została uskrzydlona - ruszyło wklejanie stojaka A tak wygląda jedno z ciekawszych zastosowań statywu foto - konieczne było laminowanie od środka, a nie mogłem zruszyć ustawień.
Wojtek I Opublikowano 27 Maja 2013 Autor Opublikowano 27 Maja 2013 Stojak wklejony, szkielet zastrzałów gotowy i wygląda na to, że koncepcja z kablami serw w zastrzałach była dobra.
Wojtek I Opublikowano 23 Lipca 2013 Autor Opublikowano 23 Lipca 2013 Witam. Po małym odpoczynku wracam do tematu, dokończyłem zastrzały, kable udało się ładnie schować, a stojak jest taki jak trzeba. Róże w tle to nie z okazji powrotu do tematu, a z okazji trzydziestej rocznicy naszego ślubu - to właśnie dzisiaj I udało się jeszcze wstawić motorek.
Wojtek I Opublikowano 27 Lipca 2013 Autor Opublikowano 27 Lipca 2013 Udało mi się trochę powalczyć z przednią kabiną. Zrobiłem zarys zbiornika paliwa i pedały. Koła niestety są do latania z trawy , ale może kiedyś dam mniejsze.
Wojtek I Opublikowano 28 Lipca 2013 Autor Opublikowano 28 Lipca 2013 I tak mam zamiar zakończyć prace przy kabinie, dokładanie czegokolwiek więcej powoduje jedynie bałagan.
Wojtek I Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Kania poleciała, pozostała jeszcze do zrobienia makietka silnika, która jest w trakcie. Pierwszy odlew cylindra tak wygląda: A tak Kania na trawie i w powietrzu: Trzeba przesunąć minimalnie SC do przodu, ale to po wklejeniu cylindrów.
Pioterek Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Kolejna piękna, Polska konstrukcja - gratuluję ! Może jakiś film z lotów ? Szkoda, że to nie ~2,0 m, sam bym się zabawił w budowniczego
Rekomendowane odpowiedzi