jarkub Opublikowano 11 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 Witam !Rozpoczynam składanie nowego nabytku, poniżej kilka zdjęć po rozpakowaniu pudła. Planowany napęd do Hacker A60-5S V2 28-Pole, 8S, serwa wysokość i kierunek, JR DS8911, na lotki te same lub coś szybszego (ale i słabszego) np. JR 8915, co sądzicie ?Pozdrawiam,Jarek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
choina Opublikowano 11 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 Jarek wstawiaj większe zdjęcia bo nie możemy ocenić zestawu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarkub Opublikowano 11 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 Ciekawy profil steru wysokości.. Uploaded with ImageShack.us Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GiulioN Opublikowano 11 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 Ja takie "cuś" widziałem w kilku akrobatkach F3A jak hamulce czy coś podobnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malker Opublikowano 11 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 Super model. Według mnie wybrałeś najładniejszą kolorystykę ! Jeśli to nie tajemnica to napisz gdzie i za jaką kwotę kupiłeś ten model? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek872 Opublikowano 11 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 Ja takie "cuś" widziałem w kilku akrobatkach F3A jak hamulce czy coś podobnego Hamuje samochód , rower czy traktor, a akrobatki występują na macie akurat w tym przypadku chodzi o zwiększenie skuteczności szczególnie przy małej prędkości. Nie pisz czegoś co Ci się wydaje lub ktoś mówił, to w tym dziale nie wskazane i nic nie wnosi. Model na pewno rewelacja zostały poprawione mankamenty i wszystko to co było do przeróbki teraz jest w standardzie. Węglowe podwozie, komora na serwo wysokości w kadłubie, mocowanie kabiny no i najważniejsze skuteczniejsze stery, które i tak w su 29 są z zapasem.Na pewno po kilku sezonach znajdzie się jeszcze coś do poprawy tak jak z poprzednią wersją 140E. Serwa jak najszybsze lub mocne ale z długimi orczykami żeby zmienić przełożenie na szybkość kosztem siły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarkub Opublikowano 11 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 Po kolei, dziękuję za uwagi. Model kupiłem w sklepie mix-model. (http://mixmodel.pl/), cena, niestety, europejska (zainteresowanych odsyłam do cennika na stronie sebarta'a). Odnośnie serw miałem największą zagwozdkę, normalnie, w tej wielkości modelu, powinny wystarczyć 10kg, ale w instrukcji, i w innych mat. widziałem dużo mocniejsze. Zdecydowałem więc na JR DS 8911 w kadłubie i tylko zastanawiam się jeszcze czy dać takie same na lotki, czy szybsze, ale słabsze, DS 8915. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
choina Opublikowano 12 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2011 Bierz 8911 przyda ci się w przyszłości do modelu pod 100cm będziesz już miał 4szt. 0,09 w 8915 i tak nie wykorzystasz - 0,19 spokojnie starczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarkub Opublikowano 16 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 No i dotarł silnik : i problem, jest to silnik z tylnym mocowaniem, a model przystosowany do silnika C 50 z przednim mocowaniem. Niestety, cena C50 (ponad 500 euro) zmusza do kombinowania, widzę dwie opcje : 1 - przeróbka domku silnika, czego wolałbym uniknąć, ' 2 - przeróbka silnika na przednie mocowanie, może się udać. Zacząłem od rozbiórki silnika Wał jest zabezpieczony z tyłu śrubą druga śruba blokuje płaszcz : Po ich wykręceniu silnik rozbiera się lekko i bez problemu Generalnie, nie widzę przeszkód, żeby wał włożyć odwrotnie. Mam tylko jedną obawę, w normalnym położeniu, siły osiowe przenosi ostatnie łożysko, wał przed wysunięciem zabezpiecza zabezpiecza śruba z podkładką, teraz też siły te przenosić będzie to samo łożysko, ale w drugą stronę, , to co widać na zdjęciu powyżej może trzeć o siebie, tak by to wyglądało po złożeniu: (oczywiście, ta śruba na wale byłaby dokręcona) Będę wdzięczny za Wasze uwagi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
choina Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 No i :ass: stało się tak jak ci mówiłem. Nie kombinuj z przekładką ośki, jak by można było tak zrobić to by przewidzieli taką opcje. Spie...ysz silnik i tak to się skończy. Lepiej go zostaw może przyda się do innego projektu. A zdjęcia teraz są super nareszcie coś widać :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robas69 Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 przeróbka domku silnika, czego wolałbym uniknąćRozumiem, że fizyczna wielkość silnika nie pozwala na umieszczenie go we wnętrzu domku po wklejeniu dodatkowej wręgi /silnikowej/. Chociaż Ty widzisz faktyczny jego wygląd, a na zdjęciach perspektywa jest sfałszowana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarkub Opublikowano 16 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 przeróbka domku silnika, czego wolałbym uniknąćRozumiem, że fizyczna wielkość silnika nie pozwala na umieszczenie go we wnętrzu domku po wklejeniu dodatkowej wręgi /silnikowej/. Chociaż Ty widzisz faktyczny jego wygląd, a na zdjęciach perspektywa jest sfałszowana.Kurcze, to jest 3 opcja.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarkub Opublikowano 17 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 Zapytałem u źródła, oto odpowiedź : Thank you very much for your mail. This will be no problem. Please mount tghe shaft as you do at the picture. Please note: make a smale flt area at the shaft for the hexscrews that will hold the shaft. Tak więc wygrywa opcja nr 2, niebawem dalszy ciąg relacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
choina Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 O to super, że tak się skończyło. Dawaj z relacją do przodu i wstawiaj zdjęcia bo mało w necie z tym modelem. Jqkie robisz zasilanie serw i odbiornika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarkub Opublikowano 17 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 Bec zewnętrzny, turnigy albo inny, , podpięty do pakietu zasilającego silnik. np. taki : http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=6320 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malker Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 Nie chce nic mówić, ale ! pakujesz tyle kasy w model, a oszczędzasz na najważniejszym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robas69 Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 oszczędzasz na najważniejszymDo takiego modelu? Kup dobry regulator opto np. Jeti czy Castle Creations i do tego regulator napięcia np. Jeti Max Bec 2 i zasil odrębnym pojedyńczym lub zdublowanym źródłem. Prosisz o kłopoty zasilając odbiornik i serwa z akumulatora napędowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
choina Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 No właśnie jaki masz regulator do silnika? A co do zasilania to jak ma być Jeti max bec 2 to i dwa pakiety, szkoda tego nie wykorzystać, tylko wtedy robi się już spora waga tego zasilania. Natomiast z jednym pakietem lepiej chyba Jeti s-bec albo Max bec a najlepiej to nie kombinować z regulatorami, tylko dać dobry przełącznik i do tego pakiet Li-Fe. Jak już chcesz zasilać serwa z pakietu napędowego to bierz Castla bec-pro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarkub Opublikowano 17 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 Ok, panowie, założenia było takie, coby to lekkie było, więc żadnego dodatkowego pakietu, tylko bec, miał byc castle, ale jak kupowałem silnik, to akurat "wyszły", a że nie chciałem czekać, poprosiłem o wysłanie samego silnika. Tego beca turnigy używam od 2 lat w mniejszym su i jak dotąd zero problemów ( z resztą z innymi becami turnigy też nie). Na pewno nie będę się pakował w żadne jeti itp, szkoda zachodu, w tym modelu są 4 serwa i odbiornik, pewnie włożę ar 8000 z telemetrią. No , a na deser parę zdjęć zmontowanego "odwrotnie" silnika. cdn. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
choina Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 Jarek w su 1,5m jakie masz serwa, bo chyba nie 4 x 25kg? A takie chyba będziesz miał w tym 2m Su. Ja bym nie ryzykował z tym becem, a te 7,5A w tym regulatorze to raczej na papierze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi