Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam !
Rozpoczynam składanie nowego nabytku, poniżej kilka zdjęć po rozpakowaniu pudła.
Dołączona grafika

 

Planowany napęd do Hacker A60-5S V2 28-Pole, 8S, serwa wysokość i kierunek, JR DS8911, na lotki te same lub coś szybszego (ale i słabszego) np. JR 8915, co sądzicie ?

Pozdrawiam,
Jarek

  • Odpowiedzi 73
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Super model.

Według mnie wybrałeś najładniejszą kolorystykę !

 

Jeśli to nie tajemnica to napisz gdzie i za jaką kwotę kupiłeś ten model?

Opublikowano

Ja takie "cuś" widziałem w kilku akrobatkach F3A jak hamulce czy coś podobnego

Hamuje samochód , rower czy traktor, a akrobatki występują na macie :D akurat w tym przypadku chodzi o zwiększenie skuteczności szczególnie przy małej prędkości. Nie pisz czegoś co Ci się wydaje lub ktoś mówił, to w tym dziale nie wskazane i nic nie wnosi.

 

Model na pewno rewelacja zostały poprawione mankamenty i wszystko to co było do przeróbki teraz jest w standardzie. Węglowe podwozie, komora na serwo wysokości w kadłubie, mocowanie kabiny no i najważniejsze skuteczniejsze stery, które i tak w su 29 są z zapasem.Na pewno po kilku sezonach znajdzie się jeszcze coś do poprawy tak jak z poprzednią wersją 140E.

 

Serwa jak najszybsze lub mocne ale z długimi orczykami żeby zmienić przełożenie na szybkość kosztem siły

Opublikowano

Po kolei, dziękuję za uwagi.

Model kupiłem w sklepie mix-model. (http://mixmodel.pl/), cena, niestety, europejska (zainteresowanych odsyłam do cennika na stronie sebarta'a).

Odnośnie serw miałem największą zagwozdkę, normalnie, w tej wielkości modelu, powinny wystarczyć 10kg, ale w instrukcji, i w innych mat. widziałem dużo mocniejsze. Zdecydowałem więc na JR DS 8911 w kadłubie i tylko zastanawiam się jeszcze czy dać takie same na lotki, czy szybsze, ale słabsze, DS 8915.

Opublikowano

Bierz 8911 przyda ci się w przyszłości do modelu pod 100cm będziesz już miał 4szt. 0,09 w 8915 i tak nie wykorzystasz - 0,19 spokojnie starczy :)

Opublikowano

No i dotarł silnik :

Dołączona grafika

Dołączona grafika

i problem, jest to silnik z tylnym mocowaniem, a model przystosowany do silnika C 50 z przednim mocowaniem.

Dołączona grafika

Niestety, cena C50 (ponad 500 euro) zmusza do kombinowania, widzę dwie opcje :

1 - przeróbka domku silnika, czego wolałbym uniknąć, '

2 - przeróbka silnika na przednie mocowanie, może się udać.

Zacząłem od rozbiórki silnika

Wał jest zabezpieczony z tyłu śrubą

Dołączona grafika

druga śruba blokuje płaszcz :

Dołączona grafika

Po ich wykręceniu silnik rozbiera się lekko i bez problemu

Dołączona grafika

Generalnie, nie widzę przeszkód, żeby wał włożyć odwrotnie. Mam tylko jedną obawę, w normalnym położeniu, siły osiowe przenosi ostatnie łożysko, wał przed wysunięciem zabezpiecza zabezpiecza śruba z podkładką, teraz też siły te przenosić będzie to samo łożysko, ale w drugą stronę, , to co widać na zdjęciu powyżej może trzeć o siebie, tak by to wyglądało po złożeniu:

Dołączona grafika

(oczywiście, ta śruba na wale byłaby dokręcona)

Będę wdzięczny za Wasze uwagi.

Opublikowano

No i :ass: stało się tak jak ci mówiłem. Nie kombinuj z przekładką ośki, jak by można było tak zrobić to by przewidzieli taką opcje. Spie...ysz silnik i tak to się skończy. Lepiej go zostaw może przyda się do innego projektu.

A zdjęcia teraz są super nareszcie coś widać :wink:

Opublikowano

przeróbka domku silnika, czego wolałbym uniknąć

Rozumiem, że fizyczna wielkość silnika nie pozwala na umieszczenie go we wnętrzu domku po wklejeniu dodatkowej wręgi /silnikowej/. Chociaż Ty widzisz faktyczny jego wygląd, a na zdjęciach perspektywa jest sfałszowana.
Opublikowano

przeróbka domku silnika, czego wolałbym uniknąć

Rozumiem, że fizyczna wielkość silnika nie pozwala na umieszczenie go we wnętrzu domku po wklejeniu dodatkowej wręgi /silnikowej/. Chociaż Ty widzisz faktyczny jego wygląd, a na zdjęciach perspektywa jest sfałszowana.
Kurcze, to jest 3 opcja..
Opublikowano

Zapytałem u źródła, oto odpowiedź :

 

Thank you very much for your mail. This will be no problem. Please mount tghe shaft as you do at the picture. Please note: make a smale flt area at the shaft for the hexscrews that will hold the shaft.

 

Tak więc wygrywa opcja nr 2, niebawem dalszy ciąg relacji.

Opublikowano

O to super, że tak się skończyło. Dawaj z relacją do przodu i wstawiaj zdjęcia bo mało w necie z tym modelem.

Jqkie robisz zasilanie serw i odbiornika?

Opublikowano

oszczędzasz na najważniejszym

Do takiego modelu? Kup dobry regulator opto np. Jeti czy Castle Creations i do tego regulator napięcia np. Jeti Max Bec 2 i zasil odrębnym pojedyńczym lub zdublowanym źródłem. Prosisz o kłopoty zasilając odbiornik i serwa z akumulatora napędowego.
Opublikowano

No właśnie jaki masz regulator do silnika?

A co do zasilania to jak ma być Jeti max bec 2 to i dwa pakiety, szkoda tego nie wykorzystać, tylko wtedy robi się już spora waga tego zasilania. Natomiast z jednym pakietem lepiej chyba Jeti s-bec albo Max bec a najlepiej to nie kombinować z regulatorami, tylko dać dobry przełącznik i do tego pakiet Li-Fe. Jak już chcesz zasilać serwa z pakietu napędowego to bierz Castla bec-pro.

Opublikowano

Ok, panowie, założenia było takie, coby to lekkie było, więc żadnego dodatkowego pakietu, tylko bec, miał byc castle, ale jak kupowałem silnik, to akurat "wyszły", a że nie chciałem czekać, poprosiłem o wysłanie samego silnika. Tego beca turnigy używam od 2 lat w mniejszym su i jak dotąd zero problemów ( z resztą z innymi becami turnigy też nie). Na pewno nie będę się pakował w żadne jeti itp, szkoda zachodu, w tym modelu są 4 serwa i odbiornik, pewnie włożę ar 8000 z telemetrią.

No , a na deser parę zdjęć zmontowanego "odwrotnie" silnika.

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

cdn.

Opublikowano

Jarek w su 1,5m jakie masz serwa, bo chyba nie 4 x 25kg? A takie chyba będziesz miał w tym 2m Su. Ja bym nie ryzykował z tym becem, a te 7,5A w tym regulatorze to raczej na papierze.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.