Skocz do zawartości

DLE-55


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Kolegów,w tym roku wylatałem ponad 50h i wypaliłem ok.120l benzyny 98E.I silnik się sprawuje na 5+.Co zrobiłem to wymieniłem świecę i oczywiście prawidłowa eksploatacja,filtr-czystość jak i dobry olej.Jeżeli ktoś z Was dużo lata chętnie pogadam.Bo duża ilość lotów oraz ich długi czas to moja specjalność.:)

 

Pozdrawiam.

Paweł.K

  • Odpowiedzi 40
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

LATAM NA CASTROL POWER RACING FULL SYNTHETIC 2T.CO DO PROPORCJI TO STOSUJE 1:35.JAK WYMIENIAŁEM W SEZONIE PO 45H ŚWIECĘ TO BYŁA CZARNA JAK SMOŁA,MOŻE MAM ZBYT UBOGĄ MIESZANKĘ,A CZY ZMIANA OLEJU COŚ BY DAŁA MYŚLĘ ŻE TAK CHODZBY NA TEN AMERYKAŃSKI NAZWY NIE PAMIĘTAM ALE PONOĆ LUDZIE CHWALĄ,ALE DROGI JAK CH....:)

Opublikowano

jak swieca czarna to za bogata, albo sprawdzales po krotkim odpaleniu zimnego silnika. Kawa z mlekiem to prawidlowy kolor swiecy przy dobrych ustawieniach

Opublikowano

Jak kolega wyzej napisal - predzej za bogata. Ale w tym nie musi byc nic zlego. Jesli silnik przy takim ustawieniu dobrze sie sprawuje, zdecydowanie lepiej jest pozostawic troche wzbogacona mieszanke, anizeli ryzykowac przegrzanie lub zmniejszenie zywotnosci w wyniku zbyt ubogiej.

_________________

Silnik jest przelany, i niekręci max obrotów,chyba że kolega lubi latać na pierdzącym silniku ,co niejest dobre dla niego samego,ponieważ jest przechłodzony.
Opublikowano

Kolego silnik chodzi jak żyleta,max,min jak i średnie obroty ma jak w Ducati.Ale zbyt dużo mi pali nie zaprzeczę chodz latam na obrotach między max,a średnimi to po czasie 7:30min ląduje gdyż mi zostaje w zbiorniku benzyny na ok.2min z rezerwą na lądowanie.Fakt nie oszczędzam go bo lubię dynamiczny szybki pilotaż modelu. :mrgreen:

Opublikowano

A co do odpalania silnika mam problem z tym po rozgrzaniu lub lądowaniu jak jest gorący szczególnie w upalne dni.Jak przestygnie pali za 1-2 razem,ale jak jest gorący trzeba się namachać.

Opublikowano

10 min lotu na maxa i 1/2 litra paliwa silnikiem 50 ccm

Tłumików nie masz i połowę paliwa wyrzucasz podczas napełniania cylindra czy co??

Bo chyba na takie przelanie to sie nie da chyba ustawić.

Opublikowano

Mam zwykły,orginalny DLE tłumik.Co do pracy silnika nie mam rzadnych "ale", po za odpalaniem gorącego jak pisałem no i spalania,ale czy jest to prawidłowe?.W dniu robię po 15lotów po ok 7-8min, także silnik dostaje w d... w sezonie i przy wys.temp.Chodz latam nie 3d,ani nie akrobacyjnie,tylko przelotowo,od czasu do czasu jakaś pętelka,beczka w locie poziomym,górka,ranwers,lub lot odwrócony.

Opublikowano

10 min lotu na maxa i 1/2 litra paliwa silnikiem 50 ccm

Tłumików nie masz i połowę paliwa wyrzucasz podczas napełniania cylindra czy co??

Bo chyba na takie przelanie to sie nie da chyba ustawić.

da sie tak przelac, tylko ze modelem sie latac nie da :D:) sam to przypadkowo sprawdzilem.

 

A co do tego spalania, moze odpowietrzenie zbiornika jest tak zrobione ze podczas akrobacji paliwo zwiewa ?:)

Opublikowano

DLE-55 żywotność.

Komar w instrukcji w przeglądach ostatnią pozycję miał dla 10 000 km, no to przyjmując średnią 20 km/h da się oszacować czas... :devil:
Opublikowano

No to go dobrze przelałeś :lol: i tak jak pisali koledzy na tak przelanym raczej byś nie polatał.Może być, że masz zbiornik mniejszy niż 500ml albo gdzieś ci to paliwo ucieka.

Zbiornik 600ml i po 13min zostaje mi 1/3 paliwa.

Opublikowano

Cześć Łukasz,zbiornik mam 500ml wiem na jakim latam a co do paliwa to nigdzie nie gubi gdyż zbiornik mam szczelny,po za tym bym widział że podstawa zbiornika mi przesiąkła benzyną.Chodz jest jedno ale i tu jest mały sęk do zgryzienia,silnik powinien być suchy...?,a po wymyciu i po ok.4-5lotach tył silnika mam mokry i tu mam pytanie czy to od gaznika wali z tyłu a może zbiornik przedni dekiel?...hmmm?.Sprawdzę i wymienię,myślałem nad większym ok 650ml,ale już parametry lotu będę miał całkiem inne,chodz mam nadwyżkę mocy ale gorzej przy lądowaniu z pełnym zbiornikiem.

Opublikowano

to mysle ze na 100% masz przelany silnik, tak ze az pluje paliwem ;) tez zauwazylem ten objaw az do tego stopnia ze cala wrega za silnikiem byla w paliwie.

Opublikowano

Na pewno masz coś nie tak, szukaj zanim model ci spadnie. Przecież na tym zbiorniku powinno być drugie tyle lotu. No chyba, że dajesz w palnik na max i tak do końca w prawo i w lewo :) U nas na lotnisku mamy kolegę, który preferuje takie latanie.

Chodz jest jedno ale i tu jest mały sęk do zgryzienia,silnik powinien być suchy...?,a po wymyciu i po ok.4-5lotach tył silnika mam mokry i tu mam pytanie czy to od gaznika wali z tyłu a może zbiornik przedni dekiel?...hmmm?

Normalny objaw, że z gaźnika trochę pluje.
Opublikowano

Co prawda mam młodszego brata DLE-55(DL-50v2), ale też dziwi mnie takie spalanie :shock: Ja mam zbiornik 500ml, tankuję do pełna i po 13-minutowym locie 3D, gdzie silnika nie oszczędzam zostaje mi 250-200ml benzyny w zbiorniku. Być może jest tak przelany, że wali benzyną z gaźnika, albo gdzieś mieszanka ucieka.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.