RV4 Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 Witam Kolegów,w tym roku wylatałem ponad 50h i wypaliłem ok.120l benzyny 98E.I silnik się sprawuje na 5+.Co zrobiłem to wymieniłem świecę i oczywiście prawidłowa eksploatacja,filtr-czystość jak i dobry olej.Jeżeli ktoś z Was dużo lata chętnie pogadam.Bo duża ilość lotów oraz ich długi czas to moja specjalność. Pozdrawiam. Paweł.K Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rewia2006 Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 Jaki stosujesz olej i w jakich proporcjach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RV4 Opublikowano 18 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 LATAM NA CASTROL POWER RACING FULL SYNTHETIC 2T.CO DO PROPORCJI TO STOSUJE 1:35.JAK WYMIENIAŁEM W SEZONIE PO 45H ŚWIECĘ TO BYŁA CZARNA JAK SMOŁA,MOŻE MAM ZBYT UBOGĄ MIESZANKĘ,A CZY ZMIANA OLEJU COŚ BY DAŁA MYŚLĘ ŻE TAK CHODZBY NA TEN AMERYKAŃSKI NAZWY NIE PAMIĘTAM ALE PONOĆ LUDZIE CHWALĄ,ALE DROGI JAK CH.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tikicaca Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 jak swieca czarna to za bogata, albo sprawdzales po krotkim odpaleniu zimnego silnika. Kawa z mlekiem to prawidlowy kolor swiecy przy dobrych ustawieniach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
awiator Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 Jak kolega wyzej napisal - predzej za bogata. Ale w tym nie musi byc nic zlego. Jesli silnik przy takim ustawieniu dobrze sie sprawuje, zdecydowanie lepiej jest pozostawic troche wzbogacona mieszanke, anizeli ryzykowac przegrzanie lub zmniejszenie zywotnosci w wyniku zbyt ubogiej. _________________ Silnik jest przelany, i niekręci max obrotów,chyba że kolega lubi latać na pierdzącym silniku ,co niejest dobre dla niego samego,ponieważ jest przechłodzony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RV4 Opublikowano 19 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 Kolego silnik chodzi jak żyleta,max,min jak i średnie obroty ma jak w Ducati.Ale zbyt dużo mi pali nie zaprzeczę chodz latam na obrotach między max,a średnimi to po czasie 7:30min ląduje gdyż mi zostaje w zbiorniku benzyny na ok.2min z rezerwą na lądowanie.Fakt nie oszczędzam go bo lubię dynamiczny szybki pilotaż modelu. :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RV4 Opublikowano 19 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 A co do odpalania silnika mam problem z tym po rozgrzaniu lub lądowaniu jak jest gorący szczególnie w upalne dni.Jak przestygnie pali za 1-2 razem,ale jak jest gorący trzeba się namachać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RV4 Opublikowano 19 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 Zbiornik 500ml Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
armand Opublikowano 19 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 10 min lotu na maxa i 1/2 litra paliwa silnikiem 50 ccm Tłumików nie masz i połowę paliwa wyrzucasz podczas napełniania cylindra czy co?? Bo chyba na takie przelanie to sie nie da chyba ustawić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RV4 Opublikowano 19 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 Mam zwykły,orginalny DLE tłumik.Co do pracy silnika nie mam rzadnych "ale", po za odpalaniem gorącego jak pisałem no i spalania,ale czy jest to prawidłowe?.W dniu robię po 15lotów po ok 7-8min, także silnik dostaje w d... w sezonie i przy wys.temp.Chodz latam nie 3d,ani nie akrobacyjnie,tylko przelotowo,od czasu do czasu jakaś pętelka,beczka w locie poziomym,górka,ranwers,lub lot odwrócony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tikicaca Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 10 min lotu na maxa i 1/2 litra paliwa silnikiem 50 ccm Tłumików nie masz i połowę paliwa wyrzucasz podczas napełniania cylindra czy co?? Bo chyba na takie przelanie to sie nie da chyba ustawić. da sie tak przelac, tylko ze modelem sie latac nie da sam to przypadkowo sprawdzilem. A co do tego spalania, moze odpowietrzenie zbiornika jest tak zrobione ze podczas akrobacji paliwo zwiewa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwazio Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 DLE-55 żywotność.Komar w instrukcji w przeglądach ostatnią pozycję miał dla 10 000 km, no to przyjmując średnią 20 km/h da się oszacować czas... :devil: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
choina Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 No to go dobrze przelałeś i tak jak pisali koledzy na tak przelanym raczej byś nie polatał.Może być, że masz zbiornik mniejszy niż 500ml albo gdzieś ci to paliwo ucieka. Zbiornik 600ml i po 13min zostaje mi 1/3 paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RV4 Opublikowano 20 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 Cześć Łukasz,zbiornik mam 500ml wiem na jakim latam a co do paliwa to nigdzie nie gubi gdyż zbiornik mam szczelny,po za tym bym widział że podstawa zbiornika mi przesiąkła benzyną.Chodz jest jedno ale i tu jest mały sęk do zgryzienia,silnik powinien być suchy...?,a po wymyciu i po ok.4-5lotach tył silnika mam mokry i tu mam pytanie czy to od gaznika wali z tyłu a może zbiornik przedni dekiel?...hmmm?.Sprawdzę i wymienię,myślałem nad większym ok 650ml,ale już parametry lotu będę miał całkiem inne,chodz mam nadwyżkę mocy ale gorzej przy lądowaniu z pełnym zbiornikiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tikicaca Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 to mysle ze na 100% masz przelany silnik, tak ze az pluje paliwem tez zauwazylem ten objaw az do tego stopnia ze cala wrega za silnikiem byla w paliwie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
choina Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 Na pewno masz coś nie tak, szukaj zanim model ci spadnie. Przecież na tym zbiorniku powinno być drugie tyle lotu. No chyba, że dajesz w palnik na max i tak do końca w prawo i w lewo U nas na lotnisku mamy kolegę, który preferuje takie latanie. Chodz jest jedno ale i tu jest mały sęk do zgryzienia,silnik powinien być suchy...?,a po wymyciu i po ok.4-5lotach tył silnika mam mokry i tu mam pytanie czy to od gaznika wali z tyłu a może zbiornik przedni dekiel?...hmmm?Normalny objaw, że z gaźnika trochę pluje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek:D Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Co prawda mam młodszego brata DLE-55(DL-50v2), ale też dziwi mnie takie spalanie :shock: Ja mam zbiornik 500ml, tankuję do pełna i po 13-minutowym locie 3D, gdzie silnika nie oszczędzam zostaje mi 250-200ml benzyny w zbiorniku. Być może jest tak przelany, że wali benzyną z gaźnika, albo gdzieś mieszanka ucieka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi