Skocz do zawartości

DLE-55


RV4
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Kolegów,w tym roku wylatałem ponad 50h i wypaliłem ok.120l benzyny 98E.I silnik się sprawuje na 5+.Co zrobiłem to wymieniłem świecę i oczywiście prawidłowa eksploatacja,filtr-czystość jak i dobry olej.Jeżeli ktoś z Was dużo lata chętnie pogadam.Bo duża ilość lotów oraz ich długi czas to moja specjalność.:)

 

Pozdrawiam.

Paweł.K

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 40
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

LATAM NA CASTROL POWER RACING FULL SYNTHETIC 2T.CO DO PROPORCJI TO STOSUJE 1:35.JAK WYMIENIAŁEM W SEZONIE PO 45H ŚWIECĘ TO BYŁA CZARNA JAK SMOŁA,MOŻE MAM ZBYT UBOGĄ MIESZANKĘ,A CZY ZMIANA OLEJU COŚ BY DAŁA MYŚLĘ ŻE TAK CHODZBY NA TEN AMERYKAŃSKI NAZWY NIE PAMIĘTAM ALE PONOĆ LUDZIE CHWALĄ,ALE DROGI JAK CH....:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JAK WYMIENIAŁEM W SEZONIE PO 45H ŚWIECĘ TO BYŁA CZARNA JAK SMOŁA,MOŻE MAM ZBYT UBOGĄ MIESZANKĘ...

Jak kolega wyzej napisal - predzej za bogata. Ale w tym nie musi byc nic zlego. Jesli silnik przy takim ustawieniu dobrze sie sprawuje, zdecydowanie lepiej jest pozostawic troche wzbogacona mieszanke, anizeli ryzykowac przegrzanie lub zmniejszenie zywotnosci w wyniku zbyt ubogiej.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak kolega wyzej napisal - predzej za bogata. Ale w tym nie musi byc nic zlego. Jesli silnik przy takim ustawieniu dobrze sie sprawuje, zdecydowanie lepiej jest pozostawic troche wzbogacona mieszanke, anizeli ryzykowac przegrzanie lub zmniejszenie zywotnosci w wyniku zbyt ubogiej.

_________________

Silnik jest przelany, i niekręci max obrotów,chyba że kolega lubi latać na pierdzącym silniku ,co niejest dobre dla niego samego,ponieważ jest przechłodzony.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego silnik chodzi jak żyleta,max,min jak i średnie obroty ma jak w Ducati.Ale zbyt dużo mi pali nie zaprzeczę chodz latam na obrotach między max,a średnimi to po czasie 7:30min ląduje gdyż mi zostaje w zbiorniku benzyny na ok.2min z rezerwą na lądowanie.Fakt nie oszczędzam go bo lubię dynamiczny szybki pilotaż modelu. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam zwykły,orginalny DLE tłumik.Co do pracy silnika nie mam rzadnych "ale", po za odpalaniem gorącego jak pisałem no i spalania,ale czy jest to prawidłowe?.W dniu robię po 15lotów po ok 7-8min, także silnik dostaje w d... w sezonie i przy wys.temp.Chodz latam nie 3d,ani nie akrobacyjnie,tylko przelotowo,od czasu do czasu jakaś pętelka,beczka w locie poziomym,górka,ranwers,lub lot odwrócony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 min lotu na maxa i 1/2 litra paliwa silnikiem 50 ccm

Tłumików nie masz i połowę paliwa wyrzucasz podczas napełniania cylindra czy co??

Bo chyba na takie przelanie to sie nie da chyba ustawić.

da sie tak przelac, tylko ze modelem sie latac nie da :D:) sam to przypadkowo sprawdzilem.

 

A co do tego spalania, moze odpowietrzenie zbiornika jest tak zrobione ze podczas akrobacji paliwo zwiewa ?:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć Łukasz,zbiornik mam 500ml wiem na jakim latam a co do paliwa to nigdzie nie gubi gdyż zbiornik mam szczelny,po za tym bym widział że podstawa zbiornika mi przesiąkła benzyną.Chodz jest jedno ale i tu jest mały sęk do zgryzienia,silnik powinien być suchy...?,a po wymyciu i po ok.4-5lotach tył silnika mam mokry i tu mam pytanie czy to od gaznika wali z tyłu a może zbiornik przedni dekiel?...hmmm?.Sprawdzę i wymienię,myślałem nad większym ok 650ml,ale już parametry lotu będę miał całkiem inne,chodz mam nadwyżkę mocy ale gorzej przy lądowaniu z pełnym zbiornikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale juz nie przesadzajcie z tym przelaniem. Mocno przelany silnik nie chodzi jak "zyleta".

 

Predzej moga nakladac sie na siebie rozne czynniki, jak eksploatacja na duzym otwarciu przepustnicy, postepujace zuzycie silnika, bogata mieszanka, byc moze nawet jakas drobna nieszczelnosc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno masz coś nie tak, szukaj zanim model ci spadnie. Przecież na tym zbiorniku powinno być drugie tyle lotu. No chyba, że dajesz w palnik na max i tak do końca w prawo i w lewo :) U nas na lotnisku mamy kolegę, który preferuje takie latanie.

Chodz jest jedno ale i tu jest mały sęk do zgryzienia,silnik powinien być suchy...?,a po wymyciu i po ok.4-5lotach tył silnika mam mokry i tu mam pytanie czy to od gaznika wali z tyłu a może zbiornik przedni dekiel?...hmmm?

Normalny objaw, że z gaźnika trochę pluje.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co prawda mam młodszego brata DLE-55(DL-50v2), ale też dziwi mnie takie spalanie :shock: Ja mam zbiornik 500ml, tankuję do pełna i po 13-minutowym locie 3D, gdzie silnika nie oszczędzam zostaje mi 250-200ml benzyny w zbiorniku. Być może jest tak przelany, że wali benzyną z gaźnika, albo gdzieś mieszanka ucieka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.