Marcin K. Opublikowano 21 Listopada 2011 Opublikowano 21 Listopada 2011 Witam. Kolega na wnerwa z szarpanka w modelu Savage 3.5 i Znalazlem takie cos: www.rctrax.pl/product/HPI-87130-Roto-Start-2-System/?id=437 Czy to bedzie pasować? Na zdjęciu widac przejściowke ktora sie zakłada na silnik. Ale no nie jestem pewny czy to bedzie pasic. Ktos taki tuning wprowadzał?
piterb1996 Opublikowano 22 Listopada 2011 Opublikowano 22 Listopada 2011 Łatwiej będzie poprostu na stronę oryginalnego sklepu HPI Polska wejść i tam znaleźć coś takiego. Tak będzie to pasowało.
Chriss Opublikowano 23 Listopada 2011 Opublikowano 23 Listopada 2011 Szarpanka jest lepsza niż wkrętak, bo lepiej czuje się silnik, nie zniszczy się go tak łatwo i nie potrzebne są baterie do niej.
bandi Opublikowano 24 Listopada 2011 Opublikowano 24 Listopada 2011 dokładnie jak kolega wyżej pisze ja bym nie zmieniał szarpanki u mnie w gs racing super działa czuje czy silnik jest przelany czy tez nie po tym czy ciężko chodzi szarpanka
pawel66 Opublikowano 24 Listopada 2011 Opublikowano 24 Listopada 2011 Jak chce niech zmieni. Roto ma tyle siły ze gdy silnik się przeleje to przestaje kręcić :wink:
Marcin K. Opublikowano 24 Listopada 2011 Autor Opublikowano 24 Listopada 2011 To dla kolegi. Nie mój samochod. Chcial rozrusznik to trzeba zalatwic. Pytanie czy to z linku bedzie pasować? Rozstaw śrub 28mm. Zawsze mozna odpalic jak samolot. Zatkac tłumik i samo zassie wiec zalanie mozna wykluczyć. Szarpanka troche irytuje tak wiec mały tuning:P
Chriss Opublikowano 26 Listopada 2011 Opublikowano 26 Listopada 2011 Tak, on będzie pasował, bo to z HPI standard.
f-150 Opublikowano 26 Listopada 2011 Opublikowano 26 Listopada 2011 Tak, on będzie pasował, bo to z HPI standard.Trzeci stopień góralskiej prawdy.Ale ten jest akurat do Sava.
Marcin K. Opublikowano 2 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2011 Od kolegi z forum Kupilem sprzet, dziala dobrze i jestem bardzo zadowolony. Dzieki za odpowiedzi!
Marcin K. Opublikowano 19 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2011 Witam. Mam problem z ustawieniem modelu. Mianowicie chodzi o igle wolnych obrotów, przejścia. Jak kto lubi. Jak model gwaltownie gaśnie to igła jest za mocno wkrecona. Jak zaczyna kaszlec to za duzo. No ale nie moge trafic w ta granicę pomiedzy. Jak jest mocno odkręcona przy dodaniu gazu gwaltownie model wyrywa na pierwszych 2m potem sie krztusi. Czy jakis element moze byc zanieczyszczony i to jest powodem problemów? Co sprawdzic?
bandi Opublikowano 20 Grudnia 2011 Opublikowano 20 Grudnia 2011 hmm wiesz co w moim GS racing po wypaleniu 4 litrów zaczął się silnik tak jak by dławić< bardziej bym powiedział że zaczął nie równo pracować> ale nic innego nie zrobiłem jak wypiąłem przewody paliwowe i tam gdzie masz iglice wysokich obrotów wsadziłem przewód paliwowy i strzykawkę, przedmuchałem wszystkie te kanały i chopie jak ręką odjął wszystko chodzi jak trzeba . A bałem sie że coś z silnikiem jest nie tak ,oczywiście sprawdź również filtr paliwowy, bo może być mocno zanieczyszczony i wtedy paliwo nie ma tak dobrej przepustowości przez to siteczko i też będzie dawać taki efekt żę silnik się może nie zbierać itp
f-150 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Mianowicie chodzi o igle wolnych obrotów, przejścia. Jak kto lubi.Nie ma jak kto lubi.Wolne obroty ,czy średnie i przejście.To nie te same iglice.Kręcenie jedną iglicą nic nie da.
Marcin K. Opublikowano 20 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2011 Hmm no tego to nie wiedzialem. Mam igle ilosci mieszanki no i w przepustnicy jest igła przejścia? No i o ta igłe chodzi. A od wolnych obrotów jest ta mala śrubka w gazniku?
Marcin K. Opublikowano 21 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2011 Jeszcze nie. Na wakacje bede mial. To nadal problemy w samochodem kolegi. Ale ja bede brał wersje x 4.6 gt2
Rekomendowane odpowiedzi