Skocz do zawartości

Silnik DL 50


czhomik

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 121
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
  • 2 tygodnie później...

po przeczytaniu wszystkich postów i obejrzeniu filmików widzę że silnik przynajmniej na samym początku wydaje się rewelacyjny i jeszcze niska cena....... ale czy może ktoś kto użytkuje już ten silnik dłuższy okres czasu powiedzieć coś więcej czy silnik dalej pracuje tak rewelacyjnie jak na początku?? myślę że taka informacja byłaby jedną z ważniejszych, bo coś mi chodzi po głowie żeby kupić DLa......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

pelikan 22x8, zwykly tlumik, 7200 rpm, paliwo jak na razie 1:30 mineralny, jak sprawdze na innych to dopisze, jak ktos nie wierzy to przy nastepnej mozliwosci postaram sie zrobic fotke.

Zmieniam teraz olej na pelny syntetyk 1:40, moze bedzie jeszcze lepiej :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak jest za duzo oleju to obniza sie zdolnosc do rozpylania, i zaplonu mieszanki, zmniejsza jej potencjal energetyczny. Bardziej niz o zawartosc oleju w mieszance chodzilo mi o zmiane na syntetyczny, ktory ma mniejsza lepkosc, co moze zmniejszy opory ruchu :wink: i nie bedzie nagarowac tak silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na bieli będzie gorzej z tego co u siebie zaobserwowałem. Fajne śmigiełka ale niestety duże obciążenie dla silnika dają. Chcociaż z tego co pamiętam najlepiej model szarpało w górę na bieli 23x8 D. Miałem ogromną ochotę przetestować Vess 22A (podobno nie ma lepszych śmigieł drewnianych do dl 50) ale pożegnałem się z benzyną i już nie planuję wracać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wróciłem do metanolku.

Bóle głowy po zaciąganiu się oparami wachy podczas tankowania, smród w samochodzie podczas powrotu z lotniska, konieczność jeżdżenia w moim przypadku ponad 60 km żeby polatać, problem żeby model wziąć do pokoju i pogrzebać, nieporęczny do wnoszenia do piwnicy itd.

Kupiłem od kolegi z forum chyba ostatni nowy egzemplarz Funtany s90 i saiciaka 125. Latam kiedy chcę, o dziwo ten silnik pali o połowę mniej niz mój poprzedni, funtanka wyszła lekuchna, nadwyżka mocy aż poraża, mimo bogatego ustawienia silnika, a lekkość i gracja z jaką ten sprzęcik kręci cuda na kiju to to czego mi potrzeba. Serwa które w nią wsadziłem pochodzą z mojego 50 ccm Yaka, więc jest wprost bosko. I na szczęście żyletka tym modelem wychodzi jak każdym innym- legendy o słabych lotach nożowych Funtany S90 można schowac do lamusa- mocne serwo i jazda :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Mam takie małe pytanko do użytkowników DLa.... Niedawno sam stałem się posiadaczem tego silniczka (ściągając go z Chin zapłaciłem jedyne 800zł :shock: ) i nie bardzo wiem ile celek można zastosować do zasilania zapłonu silnika.... Mam napisane że od 4.8 do 6v ale czy można zastosować 5 celek?? bo 4 po naładowaniu mają 6v... proszę o szybką odpowiedź

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.