Skocz do zawartości

Silnik DL 50


czhomik

Rekomendowane odpowiedzi

No właśnie mało doświadczeń

co do sporu między DA a DL, wiadomo który jest lepszy

DL też bedzie chodził , ale jak długo na pewno nie wychodzi tyle co DA, trzeba ich z 5 sztuk żeby dorównał pracy DA, czyli cena mówi za siebie , przykładowo za DA płacąc 2200zł kupujesz na lata, DL nie wychodzi Daje słwo 200godzin lotu, także nie ma co porównywać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 121
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
DL nie wychodzi Daje słwo 200godzin lotu

 

Borys wyjasnij mi prosze skad masz takie dane?? testowales moze obydwa silniki, jesli tak to napisz moze cos bardziej szczegolowego, czy to sa tylko Twoje przypuszczenia?? Mysle ze wiele osob byloby zainteresowanych porownaniem trwalosci tych dwoch silnikow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łukasz a czy mógłbyś nagrać film z dobrej jakości dźwiękiem na którym ustawisz minimalne obroty silnika po czym dasz pełny gaz? Potem ustaw 3/4 obrotów i również daj pełny gaz. Oczywiście mówię o wyregulowanym silniku.

 

wcześniej ileś tam edycji temu;) pisałeś, że utarło sie, ze wszystko co droższe jest lepsze. Ja kieruje sie zasadą: chcesz kupić silnik tani i dobry? to kup dwa- jeden tani drugi dobry...;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Borys kazdy ma prawo upierac sie przy swojej tezie, ale Ty nie masz zadnego prawa ani podstawy aby oceniac moja wiedze techniczna po jednej wypowiedzi. Forum jest od tego zeby przeczytac opinie roznych osob i z tego wyciagnac wnioski

 

Twoje słowa:

Mam o wiele większe doświadczenie niż ty

 

utwierdzily mnie w przekonaniu ze nie mam o czy z Toba dyskutowac,

 

ale skoro użytkujesz obydwa silniki, to napisz o nich cos wiecej, wiele osob chetnie to poczyta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łukasz a czy mógłbyś nagrać film z dobrej jakości dźwiękiem na którym ustawisz minimalne obroty silnika po czym dasz pełny gaz? Potem ustaw 3/4 obrotów i również daj pełny gaz. Oczywiście mówię o wyregulowanym silniku.

 

Łukasz sugerujesz że DL ma dziurę w obrotach przy przejściu z 3/4 na pełen gaz?

To bardzo ciekawa informacja dla ew. użytkowników DL tylko trzeba ją jeszcze potwierdzić przez jakiegoś użytkownika tego silnika {bo sam masz ZDZ ?]

 

ps.

Mnie też to interesuje i skoro Łukasz i Borys mają taką możliwość to morze w końcu napiszą coś konkretnego :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie mało doświadczeń

co do sporu między DA a DL, wiadomo który jest lepszy

DL też bedzie chodził , ale jak długo na pewno nie wychodzi tyle co DA, trzeba ich z 5 sztuk żeby dorównał pracy DA, czyli cena mówi za siebie , przykładowo za DA płacąc 2200zł kupujesz na lata, DL nie wychodzi Daje słwo 200godzin lotu, także nie ma co porównywać.

......

 

Używam tego silnika od dłuższego czasu i wiem dużo na ten temat.

....

 

Jednego i drugiego, dlaczego upierasz sie przy swej tezie z DL , wiesz że nie masz racji, nawet nie ma co tego porównywać

......

 

Mam o wiele większe doświadczenie niż ty

......

 

czy możesz wstawić filmik ze swych lotó i pokazać wszystkim co potrafisz

 

Piszesz iż masz doświadczenie, używasz obu silników ale jeszcze NIC nie napisałeś konkretnego na temat ;D Praktycznie to nic a mało tego każesz innym coś "udowadniać"

 

Sorry ale co to jest?? Jesteś tu moderatorem (chodź bez twarzy :evil:) to do czegoś zobowiązuje. Nie wszyscy Cię znają i mają chęć wiary Tobie na słowo (notabene - nawet gdybyś był naprawdę kimś wielkim - zdanie jednej osoby cudów nie czyni). Prawda jest taka iż ważny jest stosunek ceny do jakości - silniki DL nie są jeszcze zbyt popularne czy też "wykańczane do granic możliwości (czas pracy)" więc zdecydowanie nie bardzo jest jeszcze co gdybać baaa... nawet o czym gadać. W historii producentów napędów podobne opinie zawsze towarzyszą nowemu taniemu produktowi - pytanie tylko który się sprawdził?

 

Jednym słowem weź się w garść i zacznij pisać konkretnie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawda jest taka iż ważny jest stosunek ceny do jakości

Marcin ,czasami jednak nie ma kompromisów.

Jak pakujesz w model 15-20 tysięcy to oszczędzanie kilkuset zł na sercu modelu ,to nie najlepszy pomysł.

Krzysiek (Borys) lata drogimi modelami i wie ile takie oszczędności później kosztują, stąd zapewne tak jednoznaczny ton wypowiedzi.

Inna sprawa, że w modelach w których możliwość zgaśnięcia silnika nie jest taka ważna (nie oznacza natychmiastowego rozbicia modelu tak jak to się dzieje w modelach 3dD), poszukiwanie tańszych alternatyw jest jak najbardziej wskazane.

 

P.S.

Zdjęcie Krzyśka przeleżało u mnie trochę ,ale dziś odesłałem je do Qpy i już teraz będzie na swoim miejscu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek, ale silnika klasy 50 nie pakujemy do modelu za 15000 czy 20000 zł, tylko do modelu za gora 3000-4000 zł, a tutaj 1000zł róznicy to już jest dużo. Zreszta sporo dyskusji jest na flyinggiants, rcgroups, jak ktos chce to niech tam sobie poczyta o silnikach DL, ja tu nie bede przytaczal fragmentow i faktów z nich bo znow moj post wyląduje w koszu :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzysiek (Borys) lata drogimi modelami i wie ile takie oszczędności później kosztują, stąd zapewne tak jednoznaczny ton wypowiedzi.
Chętnie dowiem się jaki drogi model wyposażony był w DL. Jakie problemy eksploatacyjne wystąpiły? Co się posypało i po jakim czasie?. Zdawkowe wypowiedzi Borysa tak naprawdę nic nie wniosły do tematu i nie przystoją Moderatorowi. A perfekcyjne umiejętności pilotażu nie zawsze idą w parze z wiedzą techniczną, dotyczączą eksploatacji silników. Być może Borys jest również ekspertem w dziedzinie silników. Tym chętniej wysłuchamy rzeczowych opinii i wskazówek dotyczących eksploatacji tego silnika.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.