wiatrak Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 Właśnie odpaliłem mój silniczek! :jupi: 15 minut kręcenia i tylko znajome "pyk" "pyk" "pyk" aż w końcu "pyk" "pyk" "PIERRRRRRD" Potem zaskoczył za pierwszym razem i pochodził na wolnych obrotach jakieś pół minuty i nagle się zatrzymał wypluwając na mnie z gażnika kropelkę paliwa. Próbowałem jeszcze ze dwa razy ale nawet przy trochę większych obrotach nagle się zatrzymuje. Na razie trochę dziwi mnie mała reakcja na iglicę- kręcę na chama w prawo żeby mi nie zgasł a on nie zwiększa obrotów tylko sobie gaśnie albo jak zwiększę mu obroty na tyle, że myślę sobie "powinien już chodzić stabilnie" a on sobie nagle momentalnie gaśnie. Nie wiem co jest tego przyczyną, ale w miare docierania powinno być coraz lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiatrak Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 Właśnie odpaliłem mój silniczek! :jupi: 15 minut kręcenia i tylko znajome "pyk" "pyk" "pyk" aż w końcu "pyk" "pyk" "PIERRRRRRD" Potem zaskoczył za pierwszym razem i pochodził na wolnych obrotach jakieś pół minuty i nagle się zatrzymał wypluwając na mnie z gażnika kropelkę paliwa. Próbowałem jeszcze ze dwa razy ale nawet przy trochę większych obrotach nagle się zatrzymuje. Na razie trochę dziwi mnie mała reakcja na iglicę- kręcę na chama w prawo żeby mi nie zgasł a on nie zwiększa obrotów tylko sobie gaśnie albo jak zwiększę mu obroty na tyle, że myślę sobie "powinien już chodzić stabilnie" a on sobie nagle momentalnie gaśnie. Nie wiem co jest tego przyczyną, ale w miare docierania powinno być coraz lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr_Sm Opublikowano 29 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 Bardzo się cieszę, że udało Ci się odpalić. A może podwiększ mu obroty przepustnicą a nie iglicą? I do odpalania radze ci, ubierz jakieś stare ubrania. Ja po moim Waspie mam piamiątkę bo zchlapałem sobie nową koszulę i nie chce się to za diabła doprać. I jeszcze jestem kolejną stówę do tyłu. Ale fajnie, że tobie udało się uruchomić i oczywiście relacjonuj dalej o tym silnku bo o opinie o nim ciężko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr_Sm Opublikowano 29 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 Bardzo się cieszę, że udało Ci się odpalić. A może podwiększ mu obroty przepustnicą a nie iglicą? I do odpalania radze ci, ubierz jakieś stare ubrania. Ja po moim Waspie mam piamiątkę bo zchlapałem sobie nową koszulę i nie chce się to za diabła doprać. I jeszcze jestem kolejną stówę do tyłu. Ale fajnie, że tobie udało się uruchomić i oczywiście relacjonuj dalej o tym silnku bo o opinie o nim ciężko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiatrak Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 Przepustnice miałem cały czas na MAX i starałem się regulować iglicą jak w coxie który nie ma przepustnicy a mimo to iglica w nim działa tak, że możnaby nią regulować obroty. Zobaczę póżniej jak działa z cięższym śmigłem, bo teraz łatwo się zatrzymuje nawet na wysokich obrotach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiatrak Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 Przepustnice miałem cały czas na MAX i starałem się regulować iglicą jak w coxie który nie ma przepustnicy a mimo to iglica w nim działa tak, że możnaby nią regulować obroty. Zobaczę póżniej jak działa z cięższym śmigłem, bo teraz łatwo się zatrzymuje nawet na wysokich obrotach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Capriman Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 Jak regulujesz iglicą to czy czekasz z chwilkę na reakcje silnika? moze robisz tak ze kręcisz zbyt nerwowo i za bardzo zubożasz mieszankę i silnik gaśnie z braku paliwa... reguluj do momentu najwyższych obrotów a później odkręć o 2 ząbki...ale to już pewnie wiesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Capriman Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 Jak regulujesz iglicą to czy czekasz z chwilkę na reakcje silnika? moze robisz tak ze kręcisz zbyt nerwowo i za bardzo zubożasz mieszankę i silnik gaśnie z braku paliwa... reguluj do momentu najwyższych obrotów a później odkręć o 2 ząbki...ale to już pewnie wiesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiatrak Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 Nie, na pewno nie gaśnie z powodu za ubogiej mieszanki, bo jeszcze nie kręci wysokich obrotów ale jakieś no może 50%. Zauważyłem też, że w momencie kiedy gaśnie jest głośniejszy wybuch i zatrzymuje się prawie od razu (podejrzewam za wczesny zapłon). Zobaczę jutro na trochę uboższej mieszance. Na razie chciałem jak najbardziej "bogato" ale się po prostu nie da. Czy to zaszkodzi silnikowi, że będę go docierał krótkimi seriami po 1min. na uboższej mieszance i małym gazie zamiast po 5 minut na full gazie i przelanym silniku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiatrak Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 Nie, na pewno nie gaśnie z powodu za ubogiej mieszanki, bo jeszcze nie kręci wysokich obrotów ale jakieś no może 50%. Zauważyłem też, że w momencie kiedy gaśnie jest głośniejszy wybuch i zatrzymuje się prawie od razu (podejrzewam za wczesny zapłon). Zobaczę jutro na trochę uboższej mieszance. Na razie chciałem jak najbardziej "bogato" ale się po prostu nie da. Czy to zaszkodzi silnikowi, że będę go docierał krótkimi seriami po 1min. na uboższej mieszance i małym gazie zamiast po 5 minut na full gazie i przelanym silniku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Capriman Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 Hmm Za wczesny zapłon jest szkodliwy dla wału korbowego i takie tam. Swieca A3 zmniejsza troche kompresje i tym samym opóźnia zapłon, lub można by podłożyć dodatkowo podkładkę pod głowice, lub swiece i zobaczyć jak chodzi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Capriman Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 Hmm Za wczesny zapłon jest szkodliwy dla wału korbowego i takie tam. Swieca A3 zmniejsza troche kompresje i tym samym opóźnia zapłon, lub można by podłożyć dodatkowo podkładkę pod głowice, lub swiece i zobaczyć jak chodzi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiatrak Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 Nie, to jednak chyba nie jest za wczesny zapłon tylko za słaby wybuch i zakleszczenie się tłoka w GMP Patrzyłem przed chwilą tylko wywołując taką sytuację. (nie odpalałem normalnie bo by się cały Kraków obudził) Trzeba go tylko dotrzeć i tutaj się druga część mojego poprzedniego postu. Mógłbyś mi powiedzieć co o tym myślisz? PS. Tu jest specjalna świeca bez gwintu wkładana od dołu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiatrak Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 Nie, to jednak chyba nie jest za wczesny zapłon tylko za słaby wybuch i zakleszczenie się tłoka w GMP Patrzyłem przed chwilą tylko wywołując taką sytuację. (nie odpalałem normalnie bo by się cały Kraków obudził) Trzeba go tylko dotrzeć i tutaj się druga część mojego poprzedniego postu. Mógłbyś mi powiedzieć co o tym myślisz? PS. Tu jest specjalna świeca bez gwintu wkładana od dołu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Capriman Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Tylko z wkręconą świecą to może ci się wydawać że sie zakleszcza. Mojego starego mvvs'a też da sie ustwić w GMP kręcąc powoli śmigłem i tłok sie wtedy jakby zakleszcza....i jest to spowodowane kompresją...Jeśli chodzi o docieranie to ja właściwie wszystkie silniki dostałem już dotarte wiec specjalistą nie jestem. :rotfl: Podczas docierania silnika nie można go przegrzać i trzeba mu zapewnić dobre smarowanie, wiec docieranie na ubogiej mieszance kiepsko widzę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Capriman Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Tylko z wkręconą świecą to może ci się wydawać że sie zakleszcza. Mojego starego mvvs'a też da sie ustwić w GMP kręcąc powoli śmigłem i tłok sie wtedy jakby zakleszcza....i jest to spowodowane kompresją...Jeśli chodzi o docieranie to ja właściwie wszystkie silniki dostałem już dotarte wiec specjalistą nie jestem. :rotfl: Podczas docierania silnika nie można go przegrzać i trzeba mu zapewnić dobre smarowanie, wiec docieranie na ubogiej mieszance kiepsko widzę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Swieca A3 zmniejsza troche kompresje :shock: :shock: :wall: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Swieca A3 zmniejsza troche kompresje :shock: :shock: :wall: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sudik Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Czy normalnym zjawiskiem jest, że się tłok zakleszcza w GMP na początku docierania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sudik Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Czy normalnym zjawiskiem jest, że się tłok zakleszcza w GMP na początku docierania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi