TOMEK.CEKALA Opublikowano 1 Marca 2012 Opublikowano 1 Marca 2012 Zgodzę się z Irkiem,lepiej niech silnik pracuje na przelaniu,zapewni ona dobre smarowanie podczas docierani i zapobiegnie zatarciu silnika.
TOMEK.CEKALA Opublikowano 1 Marca 2012 Opublikowano 1 Marca 2012 Zgodzę się z Irkiem,lepiej niech silnik pracuje na przelaniu,zapewni ona dobre smarowanie podczas docierani i zapobiegnie zatarciu silnika.
Capriman Opublikowano 1 Marca 2012 Opublikowano 1 Marca 2012 f-150 - obejrzyj sobie świece c5s i A3 a na pewno dojrzysz różnice, nie chodzi tu oczywiście o ciepłote bo to nie ma wpływu...
Capriman Opublikowano 1 Marca 2012 Opublikowano 1 Marca 2012 f-150 - obejrzyj sobie świece c5s i A3 a na pewno dojrzysz różnice, nie chodzi tu oczywiście o ciepłote bo to nie ma wpływu...
bzik4 Opublikowano 2 Marca 2012 Opublikowano 2 Marca 2012 Zapewne w średnicy otworu w którym znajduje się spirala.
bzik4 Opublikowano 2 Marca 2012 Opublikowano 2 Marca 2012 Zapewne w średnicy otworu w którym znajduje się spirala.
f-150 Opublikowano 2 Marca 2012 Opublikowano 2 Marca 2012 Zapewne w średnicy otworu w którym znajduje się spirala.A w związku z tym oznacza to że różnią się...
f-150 Opublikowano 2 Marca 2012 Opublikowano 2 Marca 2012 Zapewne w średnicy otworu w którym znajduje się spirala.A w związku z tym oznacza to że różnią się...
wiatrak Opublikowano 2 Marca 2012 Opublikowano 2 Marca 2012 Witam Was! Wróciłem właśnie z docierania mojego silniczka Dodałem na wszelki wypadek jeszcze trochę rycyny do paliwa i go trochę podocierałem. Razem cztery odpalenia w tym jeden bieg był bardzo długi- Jakieś 4 minuty. Z klipsem podłączonym do prądu chodził elegancko na bogatej mieszance a potem trochę zubożyłem a potem zpowrotem na bogatą. Wrażenia- -Takiego wrzasku silnika jeszcze nie słyszałem dopóki nie zubożyłem mieszanki. Przy tym silniku mój Cox działa jak maszyna parowa. Zobaczyłem teraz filmik na youtube i widzę że to jeszcze było mało :shock: -Pali pięknie! za pierwszym razem! Ale jak za pierwszym nie odpali to wtedy trzeba ze trzy razy machnąć i wtedy odpala. -Trzeba mocno machnąć, żeby zapalił. -Bez zasilania chodzi przez około 20 sekund bardzo płynnie i elegancko- tak samo jak z zasilaniem, ale po chwili nagle gaśnie :| Nie wiem dlaczego, ale chyba za mało nitra w paliwie. Za jednym razem pilnowałem, żeby szybko podłączyć zasilanie gdy będzie gasł i się udało- nie zgasł :wink: Dzień uważam za zakończony bo mi się akumulator wyczerpał. Ps. Mam nadzieję, że nie przeszkadzam bardzo w tym temacie. Jeśli tak, to proszę moderatora o przeniesienie tej dyskusji do tematu Wicherka.
wiatrak Opublikowano 2 Marca 2012 Opublikowano 2 Marca 2012 Witam Was! Wróciłem właśnie z docierania mojego silniczka Dodałem na wszelki wypadek jeszcze trochę rycyny do paliwa i go trochę podocierałem. Razem cztery odpalenia w tym jeden bieg był bardzo długi- Jakieś 4 minuty. Z klipsem podłączonym do prądu chodził elegancko na bogatej mieszance a potem trochę zubożyłem a potem zpowrotem na bogatą. Wrażenia- -Takiego wrzasku silnika jeszcze nie słyszałem dopóki nie zubożyłem mieszanki. Przy tym silniku mój Cox działa jak maszyna parowa. Zobaczyłem teraz filmik na youtube i widzę że to jeszcze było mało :shock: -Pali pięknie! za pierwszym razem! Ale jak za pierwszym nie odpali to wtedy trzeba ze trzy razy machnąć i wtedy odpala. -Trzeba mocno machnąć, żeby zapalił. -Bez zasilania chodzi przez około 20 sekund bardzo płynnie i elegancko- tak samo jak z zasilaniem, ale po chwili nagle gaśnie :| Nie wiem dlaczego, ale chyba za mało nitra w paliwie. Za jednym razem pilnowałem, żeby szybko podłączyć zasilanie gdy będzie gasł i się udało- nie zgasł :wink: Dzień uważam za zakończony bo mi się akumulator wyczerpał. Ps. Mam nadzieję, że nie przeszkadzam bardzo w tym temacie. Jeśli tak, to proszę moderatora o przeniesienie tej dyskusji do tematu Wicherka.
Piotr_Sm Opublikowano 2 Marca 2012 Autor Opublikowano 2 Marca 2012 Oczywiście, że nie przeszkadzasz. Relacjonuj dalej bo wcale nie jest jeszcze powiedziane, że tego silnika już nie będę miał. Możliwe, że mogą mi go z powrotem przysłać, jeszcze do końca niewiadomo a wtedy będę musiał go odpalać.
Piotr_Sm Opublikowano 2 Marca 2012 Autor Opublikowano 2 Marca 2012 Oczywiście, że nie przeszkadzasz. Relacjonuj dalej bo wcale nie jest jeszcze powiedziane, że tego silnika już nie będę miał. Możliwe, że mogą mi go z powrotem przysłać, jeszcze do końca niewiadomo a wtedy będę musiał go odpalać.
wiatrak Opublikowano 2 Marca 2012 Opublikowano 2 Marca 2012 Ale wtedy zbuduj Wicherka a RWD elektrycznego zostaw do nauki. Masz jakieś zdjęcia? Chciałbym zobaczyć Twoje elektryczne cudo :wink:
wiatrak Opublikowano 2 Marca 2012 Opublikowano 2 Marca 2012 Ale wtedy zbuduj Wicherka a RWD elektrycznego zostaw do nauki. Masz jakieś zdjęcia? Chciałbym zobaczyć Twoje elektryczne cudo :wink:
Piotr_Sm Opublikowano 2 Marca 2012 Autor Opublikowano 2 Marca 2012 Zdjęcia będą ale jutro bo właśnie dokańczam ostatnie drobnostki.
Piotr_Sm Opublikowano 2 Marca 2012 Autor Opublikowano 2 Marca 2012 Zdjęcia będą ale jutro bo właśnie dokańczam ostatnie drobnostki.
bzik4 Opublikowano 2 Marca 2012 Opublikowano 2 Marca 2012 A w związku z tym oznacza to że różnią się... ciepłotą a jednocześnie w zależności od zastosowanej świecy także zmieniają stopień sprężania, oczywiście w znikomym zakresie. Nigdy nie zastanawiałem się ile to jest, choć przy naprawdę małych pojemnościach może mieć znaczenie.
bzik4 Opublikowano 2 Marca 2012 Opublikowano 2 Marca 2012 A w związku z tym oznacza to że różnią się... ciepłotą a jednocześnie w zależności od zastosowanej świecy także zmieniają stopień sprężania, oczywiście w znikomym zakresie. Nigdy nie zastanawiałem się ile to jest, choć przy naprawdę małych pojemnościach może mieć znaczenie.
Rekomendowane odpowiedzi