wiatrak Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 ...Lecz tutaj nie ma znaczenia, bo jest tylko jeden rodzaj świecy :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiatrak Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 ...Lecz tutaj nie ma znaczenia, bo jest tylko jeden rodzaj świecy :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Capriman Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Średnica otworu i A3 jest krótsza, przy silniczku 1,5 dało sie to odczuć...różnica była jak 2 podkładki pod głowicą. Sorki za spam. Ps licze ze to rwd w końcu poleci jako spalina, bo w końcu dział zobowiązuje hehe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Capriman Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Średnica otworu i A3 jest krótsza, przy silniczku 1,5 dało sie to odczuć...różnica była jak 2 podkładki pod głowicą. Sorki za spam. Ps licze ze to rwd w końcu poleci jako spalina, bo w końcu dział zobowiązuje hehe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr_Sm Opublikowano 2 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Witajcie, Pewnie zauważyliście, że temat działu się zmienił dlatego, ponieważ od tej pory w tym temacie będziemy razem z kolegą Mateuszem ( znanym tutaj jako mateusz_mateusz ) relacjonować obloty i eksploatacje naszych samolotów czyli: PIPERA J3 1/5 2,20m rozpiętości SPALINOWEGO oraz mojego RWD 5 na razie elektrycznego, ale silnik pewno do mnie wróci to będzie spalinowy, zobaczymy! Póki co zapraszam do oglądania PIPERA J3 1/5 Mateusza: Napędzany jest silnikiem z pilarki spalinowej stihl o mocy 2,2 KM i w połączeniu z tym śmigłem generuje ogromny ciąg. Zapraszamy do komentowania! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr_Sm Opublikowano 2 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Witajcie, Pewnie zauważyliście, że temat działu się zmienił dlatego, ponieważ od tej pory w tym temacie będziemy razem z kolegą Mateuszem ( znanym tutaj jako mateusz_mateusz ) relacjonować obloty i eksploatacje naszych samolotów czyli: PIPERA J3 1/5 2,20m rozpiętości SPALINOWEGO oraz mojego RWD 5 na razie elektrycznego, ale silnik pewno do mnie wróci to będzie spalinowy, zobaczymy! Póki co zapraszam do oglądania PIPERA J3 1/5 Mateusza: Napędzany jest silnikiem z pilarki spalinowej stihl o mocy 2,2 KM i w połączeniu z tym śmigłem generuje ogromny ciąg. Zapraszamy do komentowania! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bandi Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Czyli kolejna częśc filmu"Piła " tym razem w powietrzu nie no fajnie Panowie o to chodzi modelarstwo ma cieszyć gratulacje podoba mi się pozdrawiam Darek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bandi Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Czyli kolejna częśc filmu"Piła " tym razem w powietrzu nie no fajnie Panowie o to chodzi modelarstwo ma cieszyć gratulacje podoba mi się pozdrawiam Darek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Capriman Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Normalnie spadłem z krzesła! Brawo! :rotfl: Tylko po co motacie z tematami? Jeśli dobrze kojarzę to jest ten model gdzie miała być prądnica? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Capriman Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Normalnie spadłem z krzesła! Brawo! :rotfl: Tylko po co motacie z tematami? Jeśli dobrze kojarzę to jest ten model gdzie miała być prądnica? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr_Sm Opublikowano 3 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Tak to jest ten model co miała być w nim prądnica. Prądnica niech zostanie prądnicą a tutaj więcej ludzi zagląda i jest bardziej pod ręką a że oboje są prawie ukończone to postanowiliśmy je razem pokazać. CDN. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr_Sm Opublikowano 3 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Tak to jest ten model co miała być w nim prądnica. Prądnica niech zostanie prądnicą a tutaj więcej ludzi zagląda i jest bardziej pod ręką a że oboje są prawie ukończone to postanowiliśmy je razem pokazać. CDN. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzik4 Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 No no, tego się nie spodziewałem :wink: Sam jestem na etapie budowy modelu A'la Telemaster o rozpiętości 2,3m z silnikiem od dmuchawy, niestety jeszcze mam dużo do zrobienia dlatego bardzo chętnie obejrzę film z oblotu tego piłolota Powiedzcie mi jeszcze jaka wyszła waga RTF. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzik4 Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 No no, tego się nie spodziewałem :wink: Sam jestem na etapie budowy modelu A'la Telemaster o rozpiętości 2,3m z silnikiem od dmuchawy, niestety jeszcze mam dużo do zrobienia dlatego bardzo chętnie obejrzę film z oblotu tego piłolota Powiedzcie mi jeszcze jaka wyszła waga RTF. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz_mateusz Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Waga do lotu wynosi 5800g z 0.4l paliwa. Silnik udało się zrobić dość lekko, po odchudzeniu jego waga to 1,2kg, ma zaplon oryginalny z magnetem. Piper nie ma jeszcze zastrzałów, ale to jest temat do skończenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz_mateusz Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Waga do lotu wynosi 5800g z 0.4l paliwa. Silnik udało się zrobić dość lekko, po odchudzeniu jego waga to 1,2kg, ma zaplon oryginalny z magnetem. Piper nie ma jeszcze zastrzałów, ale to jest temat do skończenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzik4 Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 A jakie serwa i ile, jakie zasilanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzik4 Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 A jakie serwa i ile, jakie zasilanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Więc tak; temat z RWD rozmywa się na Pipera...Wczoraj obiecałeś fotki RWD, wstawiłes ale..Pipera. Dla mnie jest to nienormalne by na 14 stron pisania nie wstawić ani jednej fotki RWD. Zaczynasz przekonywać o swojej małej wiarygodności tego co robisz - przynajmniej mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Więc tak; temat z RWD rozmywa się na Pipera...Wczoraj obiecałeś fotki RWD, wstawiłes ale..Pipera. Dla mnie jest to nienormalne by na 14 stron pisania nie wstawić ani jednej fotki RWD. Zaczynasz przekonywać o swojej małej wiarygodności tego co robisz - przynajmniej mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi