Skocz do zawartości

EasyStar-za mały ciąg silnika, który będzie wystarczający?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W tych granicach musiałbyś szukać silnika, najlepiej outrunnera. Co do "pakietu" pomyślałeś o tym ,że nie wydoli taki pakiet Nimh?. Powiem Ci mam najtańsze serwa z HK (te żółte za 2$ szt.) Silnik dość mocny... I szczerze model tak dostaje po :ass: i nic się nie dzieje. Jeżeli chcesz, to poszukaj silnika z Bety 1400 , Własnie się mieści w tych granicach które podałem. Co do Twej ładowarki, na początek wystarczy, aczkolwiek uwierz mi, lepiej zainwestować w lepszą ładowarkę ,niż zmieniać co parę miesięcy pakiety.

  • Odpowiedzi 75
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Gość Sfrustrowany
Opublikowano

Moim zdaniem hxt900 są dobre, kosztują z allegro 13zł a osiągi są całkiem przyzwoite jak na 9g serwo-zresztą większość użytkowników jest z nich zadowolona. Lipole lubią puchnąć od wielu czynników między innymi słabej ładowarki-więc jak najbardziej rozważam jej zakup aczkolwiek wolę sobie trochę rozłożyć wydatki zwłaszcza, że jeszcze nie ma sezonu. Jakie napięcie pakietów polecacie, 11.1v? Coś czuję, że zakupię zestaw, który zaproponował Teril, gdyż jest bardzo tani a wydajny (w tej samej cenie mam okolice 25A i 1200kv). A pakiety powinny działać "aby aby", nie potrzebuję wykrzesać całej mocy z silnika, zwłaszcza jeśli będzie tak mocny.

Opublikowano

Dużo jeszcze musisz poczytać. Ten silnik jest dla pylonów, Fun Jeta na przykładzie.

 

Do ES'a silnik taki jak zaproponowałem ,uwierz mi miałem dużo kopii owego modelu i aż taki silnik który kręci śmigłem 4-5' jest nie do tego modelu. Pakiet 3s (12v)

 

 

Coś czuję, że zakupię zestaw, który zaproponował Teril, gdyż jest bardzo tani a wydajny

Wydaje Ci się? Mało wiesz o sprawach technicznych i chcesz kupić coś co w ogole nie ma sensu? Człowieku zastanów się /przeczytaj ,a nie piszesz głupoty.

Opublikowano

Zestaw ten jest wydajny, pod warunkiem że dobrze zaprogramujesz regulator i ogranisz przez aparaturę moc! Tak jak mówi kolega wyżej, nie baw się nim jeśli nie masz pojęcia jak to zrobić... Innymi słowy, na allegro co nóż się pojawiają silniki o mocach 1400-2000 kV, a na HK jest ich od groma, poczekaj a znajdziesz.

Gość Sfrustrowany
Opublikowano

Śmigło, które stosuję w EasyStarze to 6x4, gdyż jest to maksymalny rozmiar śmigła. Na tyle ogarniam, żeby wiedzieć iż jeśli mam mocny silnik to lepiej nie latać na pełnej przepustnicy pod warunkiem,że chcę go widzieć i posiadać w 1 kawałku :D Zresztą, ES chyba nie może tak szybko latać-jego konstrukcja jest dedykowana na powolne szybowanie. Założyłem wątek, ponieważ nie jestem pewny co do silnika, który starczy. Na razie dowiedziałem się, że mam szukać napędu w granicach 2000kv lub 300-350W? A co do kv, jak to jest? Widziałem silnik do halówki z 7000kv, więc to jest orientacyjna moc?

Gość Sfrustrowany
Opublikowano

O, dziękuję :D Znalazłem na allegro takie silniki:

http://allegro.pl/28-05-2840kv-silnik-bezszczotkowy-ciag-413g-i2054320944.html

http://allegro.pl/silnik-bezszczotkowy-brushless-kyosho-z-edge-540-i2080482075.html

http://allegro.pl/silnik-bezszczotkowy-turnigy-b3640-2250kv-350w-i2077382981.html

http://allegro.pl/silnik-bezszczotkowy-ray-pelikan-cd-3530-10-340w-i2051904163.html

 

Który z tych się najbardziej nadaje? I mam pytanie, czy jeśli dedykowane ogniwa sa np lipol to można dać inne pod warunkiem, że regiel współpracuje z nimi?

Gość Sfrustrowany
Opublikowano

Mój es został dociążony masą ~100-150g i oryginalny silnik nie wydala już:D Na początku silnik mi starczał, nie był jakiś wyrafinowany ale dało się podnieść esa. Dziękuję za zapodanie linka, chętnie poczytam:)

Gość Sfrustrowany
Opublikowano

Edit: Nie posiadam wagi modelarskiej ale mam dokładną do ważenia naszej masy, 5kg hantel odczytuje jako równe 5kg-czyli dokładność do 50g (zaokrągla w górę). Z hantlem i esem wyszło 5.8 kg bez tendencji to migania 5.9, czyli waży ~835g z pełnym obciążeniem, być może dołożę mu 20-30g na ogon by lepiej wyważyć ale na razie jest perfekt podczas lądowania po puszczeniu z ręki, zobaczę w locie:))) Hmm nie jest źle, lotki i wzmocnienie wyszło mi około 150g:D Tragedia bo serwa są po 9g:D :mrgreen: Forest Gump :mrgreen:

Opublikowano

Kv silnika to nie jego moc, tylko obroty w RPM na 1v, czyli im więcej kv tym szybciej pod warunkiem że zastosujemy odpowiedni skok śmigła.

Owszem, aczkolwiek jak zastosujesz taki silnik, trzeba wtedy mniejsze śmigło, co za tym idzie, strumień zaśmigłowy jest większy, czyli większa prędkość.

 

 

Kup sobie Emaxa 2812 do tego 20 A regulator, pakiet 2200 3s i problem z głowy.

Gość Sfrustrowany
Opublikowano

Na razie się wstrzymałem, gdyż jest to inrunner. Szukam nadal czegoś odpowiedniego i na razie nie mam zdania, musi jedynie unieść 1kg.

Gość Sfrustrowany
Opublikowano

Witam!

Wybór padł na taki zestaw:

http://abc-rc.pl/p/168/1121/silnik-c2826-09-kv1900-260w-silverblue-silniki-firmy-silverblue-silniki-elektryczne.html

http://abc-rc.pl/p/98/601/esc-hw25a-regulator-66003--elektronika-i-akcesoria-quadrocopter-i-wyposazenie-do-nich.html

http://abc-rc.pl/p/80/1631/smiglo-emp-7x4e-tgs-sport-propeller--emp-tgs-sport-electric-smigla-i-akcesoria.html

 

I nadal lipa. Podłączyłem pod to pakiet NiMh 8.4v i lata tam samo jak na permax400, co gorsza ma dziwne objawy. Pakiet 100% naładowany, podłączam a tutaj mi silnik pobiera z 40% możliwej mocy (mimo że każę mu 100%) i z każdą sekundą wyhamowuje do 0. Nie wiem czym to jest spowodowane...Czy jeśli dam mu LiPola 11.1v 2200mAh to będzie latał? Dodam, że teraz szybuje max 7metrowe dystansy więc tylko widzę, że ładnie go wyważyłem :rotfl: .

 

 

A i jest kolejna dziwna sprawa, pakiet jak już da z siebie w miarę porządną moc (50-60% możliwości silnika) to szybko traci moc, i takie obroty utrzymuje max 40s. Później znowu śmigło się powoli kręci a ciąg można by porównać do dzwoneczka 100W

 

 

Pozdrawiam Oskar

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.