Skocz do zawartości

CAP 232 .46 od World Models czy od Wings Maker?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Moim zdaniem do tego modelu ASP FS91 będzie zbyt ciężki - ten silnik to kawał kloca.

Jeżeli 4t, to ideałem byłby SAITO 72 ew. 82 - te silniczki są zrobione b.lekko.

 

Owszem do modeli podobnej wielkości (ROBBE EDGE) z powodzeniem można FS91 wstawić, ale tam model jest bardziej "pękaty".

 

Pozdr.,

Michał

  • Odpowiedzi 47
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Moim zdaniem do tego modelu ASP FS91 będzie zbyt ciężki - ten silnik to kawał kloca.

Jeżeli 4t, to ideałem byłby SAITO 72 ew. 82 - te silniczki są zrobione b.lekko.

 

Owszem do modeli podobnej wielkości (ROBBE EDGE) z powodzeniem można FS91 wstawić, ale tam model jest bardziej "pękaty".

 

Pozdr.,

Michał

Źle policzyłem kurs USD i na ASP .91 i tak jest poza moim zasięgiem. Będę polował na jakieś używane zadbane 2t .46-.55. Gdyby ktoś miał jakiegoś używanego, zadbanego OS maxa tego rozmiaru w rozsądnych pieniądzach to b. proszę o kontakt :wink: .
Opublikowano

Będę polował na jakieś używane zadbane 2t .46-.55.

Oj, uważałbym BARDZO na te wszystkie "prawie nówki". Można szybko wtopić parę złotych. Zastanów się czy nie lepiej trochę dozbierać i kupić nowy?
Opublikowano

Oj, uważałbym BARDZO na te wszystkie "prawie nówki". Można szybko wtopić parę złotych. Zastanów się czy nie lepiej trochę dozbierać i kupić nowy?

Dlatego silniki z drugiej ręki są tak tanie. Nie dlatego, że wszystkie są złe ale dlatego, że wszyscy boją się zakupu.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

 

Oj, uważałbym BARDZO na te wszystkie "prawie nówki". Można szybko wtopić parę złotych. Zastanów się czy nie lepiej trochę dozbierać i kupić nowy?

Dlatego silniki z drugiej ręki są tak tanie. Nie dlatego, że wszystkie są złe ale dlatego, że wszyscy boją się zakupu.
No to się pochwalę, a co. Długo polowałem na używany silnik i szukaaałem dobrej oferty - i znalazłem!! Kompletny OS 55AX jest już w moim posiadaniu, dziś był sprawdzany - żyleta :wink: !! Zastanawiałem się nad nowym ASP 52AII ale OS wygrał. Sprzedający dorzucił mi do zestawu jeszcze 3 l paliwa contest 10, 2 śmigła, świece OS no8 i świece OS no6 (A3), ręczną pompkę paliwa, przewody silikonowe, nowy filtr paliwa, i to wszystko za nieco ponad 400zł. Warto było być cierpliwym :lol:
Opublikowano

 

Oj, uważałbym BARDZO na te wszystkie "prawie nówki". Można szybko wtopić parę złotych. Zastanów się czy nie lepiej trochę dozbierać i kupić nowy?

Dlatego silniki z drugiej ręki są tak tanie. Nie dlatego, że wszystkie są złe ale dlatego, że wszyscy boją się zakupu.
No to się pochwalę, a co. Długo polowałem na używany silnik i szukaaałem dobrej oferty - i znalazłem!! Kompletny OS 55AX jest już w moim posiadaniu, dziś był sprawdzany - żyleta :wink: !! Zastanawiałem się nad nowym ASP 52AII ale OS wygrał. Sprzedający dorzucił mi do zestawu jeszcze 3 l paliwa contest 10, 2 śmigła, świece OS no8 i świece OS no6 (A3), ręczną pompkę paliwa, przewody silikonowe, nowy filtr paliwa, i to wszystko za nieco ponad 400zł. Warto było być cierpliwym :)
Opublikowano

No to się pochwalę, a co. Długo polowałem na używany silnik i szukaaałem dobrej oferty - i znalazłem!! Kompletny OS 55AX jest już w moim posiadaniu, dziś był sprawdzany - żyleta :wink: !! Zastanawiałem się nad nowym ASP 52AII ale OS wygrał. Sprzedający dorzucił mi do zestawu jeszcze 3 l paliwa contest 10, 2 śmigła, świece OS no8 i świece OS no6 (A3), ręczną pompkę paliwa, przewody silikonowe, nowy filtr paliwa, i to wszystko za nieco ponad 400zł. Warto było być cierpliwym :D

Tylko pozazdrościć takiego szczęścia :D Mnie ono (to szczęście) omija szerokim łukiem. Jak kupię coś używanego to albo nie działa albo paczka po drodze ginie. :|
Opublikowano

No to się pochwalę, a co. Długo polowałem na używany silnik i szukaaałem dobrej oferty - i znalazłem!! Kompletny OS 55AX jest już w moim posiadaniu, dziś był sprawdzany - żyleta :wink: !! Zastanawiałem się nad nowym ASP 52AII ale OS wygrał. Sprzedający dorzucił mi do zestawu jeszcze 3 l paliwa contest 10, 2 śmigła, świece OS no8 i świece OS no6 (A3), ręczną pompkę paliwa, przewody silikonowe, nowy filtr paliwa, i to wszystko za nieco ponad 400zł. Warto było być cierpliwym :)

Tylko pozazdrościć takiego szczęścia :D Mnie ono (to szczęście) omija szerokim łukiem. Jak kupię coś używanego to albo nie działa albo paczka po drodze ginie. :|
Opublikowano

Czesc Pawle polecam ci cap 232 jestem posiadaczem hangara 9 ,latam na silniku benzyna

dle 50 (silnik dosc drogi) ogulnie jest super model dla wtajemniczonych lotami ,nastepna faza to te wieksze z wiekszymi pojemnosciami silnikow 70-100 ccm , (super moc)

polecam cap 232 ale nie hangara bo drogi ,polecam Black Horse ,,, to tyle

pozdrawiam

Piotr

Opublikowano

Po opanowaniu trenerka CAP ok. 1.5m rozpiętości to chyba i tak juz wystarczające szaleństwo. Napęd mam, model już tez (powolutku sie składa), zasilanie modelu 6V jest a tylko mi serw brakuje. Myślałem o TowePRO 5010 mają dość dobre opinie i do tego modelu parametry mają OK. W HK są tez HXT 5010 a to podobno to samo. Podpowiedzcie, które z wymienionych wybrać?

Opublikowano

Najlepiej chyba te, do których są też zapasowe zębatki...

No to wybór dokonany: kupie Tower PRO:-)
Miałem kilka szt Towerpro, z wszystkimi miałem problemy. Ostatnie z którym walczyłem miałem jako serwo gazu - walczyłem z regulacją silnika który źle reagował na gaz, po czym okazało się że to serwo źle działało. Z kolei HXT5010 razem ze znajomymi w użyciu mamy pewnie ponad 20, latają od jakichś 2-3 sezonów i "so far so good". Poza jednym uszkodzonym w "krecie", jestem zadowolony także polecam.Pozdr.Michał
Opublikowano

Najlepiej chyba te, do których są też zapasowe zębatki... No to wybór dokonany: kupie Tower PRO:-)

Nie chcę straszyć, może to odosobniony przypadek ale koledze z lotniska serwo to stopiło się w locie i zablokowało na otwartej przepustnicy. Latał tak na pełnym gazie do wyczerpania paliwa :) Ja miałem dwa serwa i po tym incydencie z nich zrezygnowałem. Nie miałem przykrych doświadczeń, jedyne co mogę stwierdzić to to, że są głośne i mało precyzyjne ale w trenerku mi to nie przeszkadzało.
Opublikowano

Dzieki za porady panowie :D nie mogłem właśnie znaleźć zbyt wielu opinii o tych Hxt stąd wybór tych drugich ale kupowałbym i tak w HK więc wezmę te HXT na cały model. Doczytałem sie że to jest to samo co TowepPRO5010 więc i przypuszcząm że i zębatki takie same. Do tego bede brał jeszcze kilka innych drobiazgów więc bedzie jak znalazł:-)

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.