Skocz do zawartości

CAP 232 .46 od World Models czy od Wings Maker?


pauletto007
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Moim zdaniem do tego modelu ASP FS91 będzie zbyt ciężki - ten silnik to kawał kloca.

Jeżeli 4t, to ideałem byłby SAITO 72 ew. 82 - te silniczki są zrobione b.lekko.

 

Owszem do modeli podobnej wielkości (ROBBE EDGE) z powodzeniem można FS91 wstawić, ale tam model jest bardziej "pękaty".

 

Pozdr.,

Michał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 47
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Moim zdaniem do tego modelu ASP FS91 będzie zbyt ciężki - ten silnik to kawał kloca.

Jeżeli 4t, to ideałem byłby SAITO 72 ew. 82 - te silniczki są zrobione b.lekko.

 

Owszem do modeli podobnej wielkości (ROBBE EDGE) z powodzeniem można FS91 wstawić, ale tam model jest bardziej "pękaty".

 

Pozdr.,

Michał

Źle policzyłem kurs USD i na ASP .91 i tak jest poza moim zasięgiem. Będę polował na jakieś używane zadbane 2t .46-.55. Gdyby ktoś miał jakiegoś używanego, zadbanego OS maxa tego rozmiaru w rozsądnych pieniądzach to b. proszę o kontakt :wink: .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj, uważałbym BARDZO na te wszystkie "prawie nówki". Można szybko wtopić parę złotych. Zastanów się czy nie lepiej trochę dozbierać i kupić nowy?

Dlatego silniki z drugiej ręki są tak tanie. Nie dlatego, że wszystkie są złe ale dlatego, że wszyscy boją się zakupu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

 

Oj, uważałbym BARDZO na te wszystkie "prawie nówki". Można szybko wtopić parę złotych. Zastanów się czy nie lepiej trochę dozbierać i kupić nowy?

Dlatego silniki z drugiej ręki są tak tanie. Nie dlatego, że wszystkie są złe ale dlatego, że wszyscy boją się zakupu.
No to się pochwalę, a co. Długo polowałem na używany silnik i szukaaałem dobrej oferty - i znalazłem!! Kompletny OS 55AX jest już w moim posiadaniu, dziś był sprawdzany - żyleta :wink: !! Zastanawiałem się nad nowym ASP 52AII ale OS wygrał. Sprzedający dorzucił mi do zestawu jeszcze 3 l paliwa contest 10, 2 śmigła, świece OS no8 i świece OS no6 (A3), ręczną pompkę paliwa, przewody silikonowe, nowy filtr paliwa, i to wszystko za nieco ponad 400zł. Warto było być cierpliwym :lol:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Oj, uważałbym BARDZO na te wszystkie "prawie nówki". Można szybko wtopić parę złotych. Zastanów się czy nie lepiej trochę dozbierać i kupić nowy?

Dlatego silniki z drugiej ręki są tak tanie. Nie dlatego, że wszystkie są złe ale dlatego, że wszyscy boją się zakupu.
No to się pochwalę, a co. Długo polowałem na używany silnik i szukaaałem dobrej oferty - i znalazłem!! Kompletny OS 55AX jest już w moim posiadaniu, dziś był sprawdzany - żyleta :wink: !! Zastanawiałem się nad nowym ASP 52AII ale OS wygrał. Sprzedający dorzucił mi do zestawu jeszcze 3 l paliwa contest 10, 2 śmigła, świece OS no8 i świece OS no6 (A3), ręczną pompkę paliwa, przewody silikonowe, nowy filtr paliwa, i to wszystko za nieco ponad 400zł. Warto było być cierpliwym :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to się pochwalę, a co. Długo polowałem na używany silnik i szukaaałem dobrej oferty - i znalazłem!! Kompletny OS 55AX jest już w moim posiadaniu, dziś był sprawdzany - żyleta :wink: !! Zastanawiałem się nad nowym ASP 52AII ale OS wygrał. Sprzedający dorzucił mi do zestawu jeszcze 3 l paliwa contest 10, 2 śmigła, świece OS no8 i świece OS no6 (A3), ręczną pompkę paliwa, przewody silikonowe, nowy filtr paliwa, i to wszystko za nieco ponad 400zł. Warto było być cierpliwym :D

Tylko pozazdrościć takiego szczęścia :D Mnie ono (to szczęście) omija szerokim łukiem. Jak kupię coś używanego to albo nie działa albo paczka po drodze ginie. :|
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to się pochwalę, a co. Długo polowałem na używany silnik i szukaaałem dobrej oferty - i znalazłem!! Kompletny OS 55AX jest już w moim posiadaniu, dziś był sprawdzany - żyleta :wink: !! Zastanawiałem się nad nowym ASP 52AII ale OS wygrał. Sprzedający dorzucił mi do zestawu jeszcze 3 l paliwa contest 10, 2 śmigła, świece OS no8 i świece OS no6 (A3), ręczną pompkę paliwa, przewody silikonowe, nowy filtr paliwa, i to wszystko za nieco ponad 400zł. Warto było być cierpliwym :)

Tylko pozazdrościć takiego szczęścia :D Mnie ono (to szczęście) omija szerokim łukiem. Jak kupię coś używanego to albo nie działa albo paczka po drodze ginie. :|
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc Pawle polecam ci cap 232 jestem posiadaczem hangara 9 ,latam na silniku benzyna

dle 50 (silnik dosc drogi) ogulnie jest super model dla wtajemniczonych lotami ,nastepna faza to te wieksze z wiekszymi pojemnosciami silnikow 70-100 ccm , (super moc)

polecam cap 232 ale nie hangara bo drogi ,polecam Black Horse ,,, to tyle

pozdrawiam

Piotr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po opanowaniu trenerka CAP ok. 1.5m rozpiętości to chyba i tak juz wystarczające szaleństwo. Napęd mam, model już tez (powolutku sie składa), zasilanie modelu 6V jest a tylko mi serw brakuje. Myślałem o TowePRO 5010 mają dość dobre opinie i do tego modelu parametry mają OK. W HK są tez HXT 5010 a to podobno to samo. Podpowiedzcie, które z wymienionych wybrać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej chyba te, do których są też zapasowe zębatki...

No to wybór dokonany: kupie Tower PRO:-)
Miałem kilka szt Towerpro, z wszystkimi miałem problemy. Ostatnie z którym walczyłem miałem jako serwo gazu - walczyłem z regulacją silnika który źle reagował na gaz, po czym okazało się że to serwo źle działało. Z kolei HXT5010 razem ze znajomymi w użyciu mamy pewnie ponad 20, latają od jakichś 2-3 sezonów i "so far so good". Poza jednym uszkodzonym w "krecie", jestem zadowolony także polecam.Pozdr.Michał
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej chyba te, do których są też zapasowe zębatki... No to wybór dokonany: kupie Tower PRO:-)

Nie chcę straszyć, może to odosobniony przypadek ale koledze z lotniska serwo to stopiło się w locie i zablokowało na otwartej przepustnicy. Latał tak na pełnym gazie do wyczerpania paliwa :) Ja miałem dwa serwa i po tym incydencie z nich zrezygnowałem. Nie miałem przykrych doświadczeń, jedyne co mogę stwierdzić to to, że są głośne i mało precyzyjne ale w trenerku mi to nie przeszkadzało.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za porady panowie :D nie mogłem właśnie znaleźć zbyt wielu opinii o tych Hxt stąd wybór tych drugich ale kupowałbym i tak w HK więc wezmę te HXT na cały model. Doczytałem sie że to jest to samo co TowepPRO5010 więc i przypuszcząm że i zębatki takie same. Do tego bede brał jeszcze kilka innych drobiazgów więc bedzie jak znalazł:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.