Skocz do zawartości

F-18 depron 6mm 100cm na 140 cm


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś robił F-18 z depronu 6mm z silnikiem pchającym w środku? Chciałbym zrobić nieco większy niż ten co teraz robię ( ma około 95cm długości. No powiedzmy około 140 cm. Czy wystarczy przeskalować plany, dołożyć nieco węgla na wzmocnienie czy coś jeszcze? Może ktoś ma gotowe plany czegoś takiego?

 

Jakieś sugestie - podpowiedzi?

Dołączona grafika

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda jak ten z tego wątku

http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=710361

Mój MiG-25 ma długość 130cm i rozpiętość 83cm. Jedyne wzmocnienie to listewka na skrzydle. Poziomy profli usztywnia dziób a skrzynka/silniki usztywniają kadłub.

Nie ma co przesadzać.

Po namyśle, może bym wzmocnił gondole silnikowe, bo na nich lądujesz, podwójnym depronem lub jakąś taśmą, siatką itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ten MIG-25 jest w/g jakiegoś plany czy powiększony - pełny kadłub czy taki sobie krzyżowy?

 

Strony przeglądnę może jutro bo szukam czegoś tak około 130 cm ten co w tej chwili robię i jest na ukończeniu ma jak napisałem około 90 cm długości ale podobno te większe lepiej latają i maja lotki. Mój nie ma lotek tylko ster wysokości jest zmiksowany i pracuje jak lotki - są tylko 2 serwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki czasem coś wydaje się daleko a jest tak blisko... Popatrzyłem, przeczytałem chyba go wytnę z depronu - bardzo podobny do mojego F18. Szkoda że takie mrozy - dzisiaj rano -20C bo nie ma motywacji do latania...

 

Czy latanie tym modelem ze sterowaniem bez prawdziwych lotek nie sprawia że reaguje on powoli na stery? Szczególnie jeśli trzeba zrobić zakręt? Napisz jeszcze jak możesz jak zamontowałeś silnik - czy jakieś wzmocnienie ze sklejki czy tylko wklejony w depron. Wydaje mi się że jednak trzeba to czymś usztywnić bo moment silnika jest dość duży i bez wzmocnienia depron się nieco wygina. Mam nadzieję że będzie to to latało. Odnośnie malowania to polecam jednak aerograf - dużo mniej farby idzie i efekty są dużo lepsze, poza tym mniej wago przybywa modelowi. Rozumiem że główne wzmocnienie prze środek skrzydeł jest wystarczające.

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo nie ma motywacji do latania.

Jest za to motywacja do robienia modeli.

 

Od spodu dałem płaskownik węglowy, ale jest on za mało sztywny. Sztywność zapewnia listewka naklejona na płat od góry. Najlepsza byłaby wklejona rurka węglowa fi5, niestety nie miałem takie a myślałem, że płaskownik wystarczy.

 

Silnik Emax C2812, kąty na zero.

Śmigło 6x4

Pakiet 1300mAh

Silnik jest zamontowany na kanapce dwie warstwy depronu i jedna ze sklejki z warzywniaka. Widać na zdjęciach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.