Cimek Opublikowano 1 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 Czy ktoś może pomóc wyregulować silnik Nitro? taki modelik mam: http-~~-//www.youtube.com/watch?v=ZK3gXChvLLM[ Bardzo prosżę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejC Opublikowano 1 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 Diabli mnie biorą jak słyszę, lub czytam określenie " silnik NITRO". Nitro to może być rozpuszczalnik, nitrometan nitrobenzen i jeszcze parę innych nitro... Ale na Boga, nie silnik!!!! Silnik może być spalinowy, elektryczny diesel ... iAle najgorsze jest to ,że taki sposób pisania o motorkach jest akceptowany nawet w czasopismach modelarskich. Był onegdaj cykl artykułów w " Modelarzu" o silnikach NITRO!!! Tak jak czytam wszystko co się tyczy silników modelarskich, ale akurat tego cyklu nie przeczytałem!, bo w tytule było właśnie słowo "nitro". Powinnismy chronić nasz język, bo to wszystko małymi kroczkami idzie , ale idzie! Historię nasze dzieci będą znały chyba tylko z popwiadań dzadków , bo nie ze szkoły, a Ci nasi dziadkowie i ojcowie Którzy umierali za ideały , wygląda ,na to ,że na durniów wyszli. kATASTROFA. I MY Polacy dobrowolnie się temu (powiem ostro) DZIADOSTWU-poddajemy I nie jestem ani ksenofobem, rasitą, faszystą itp.... żeby jasność była Jak, Kolego napiszesz swój post po polsku ,to chętnie Ci pomogę. A.C. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cimek Opublikowano 1 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 No niestety nie mogę edytować, a szkoda. Andrzeju , masz całkowitą rację, Silnika spalinowego Mało miałem styczności z regulacją samochodów spalinowych i w okolicach nikogo takiego nie znam. Kyosho DST Paliwo 20% Model Technics Świeca zimna/średnia Nie potrafię sobie dać z nim rady , silnik się grzeje, lecz nie przegrzewam go dość mocno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 1 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 Jaką masz temperaturę? Po pierwsze wytnij otwory w przedniej szybie. Po drugie odkręć trochę paliwa,bo jest za ubogi na maksymalnym otwarciu.(cofnij śrubę w lewo o 2-3mm) Po trzecie styl jazdy.Mistrzostwo prostej i bączki. Po czwarte twoje paliwo jest niestabilne.Będziesz miał takie przypadki że wyregulujesz i wszystko będzie ok.W następnej jeździe będzie się grzał,odpuścisz śrubę wysokich i będzie zalany.Wiem że jest tanie,ale coś za coś.Albo cena ,albo jakość. Poza tym silniki Kyosho nie są mistrzostwem świata,a w szczególności ten z DBX/DST.20% nitro to dużo dla tego motorka,wystarczy 16%,a będzie żył dłużej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cimek Opublikowano 1 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 temperatura nie przekraczałem 100C Wyciąć otwory? Kurcze szkoda takiej nowej karoserii No ale pomyślę ,jak nie, to bez : Ależ oczywiście Proste i bączki Polecili mi takie w Rc4Max,, zatem zakupię 16% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejC Opublikowano 2 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 Takie ustawianie silnika przez internet, może jest i dobre, tylko moim zdaniem mało skuteczne. Jeżeli nie możesz sam sobie poradzić z dość prostym silnikem, to na pewno może Ci pomóc ktoś bardziej doświadczony. I te Twoje problemy zostaną rozwiązane migiem w momencie, kiedy ten ktoś Ci ten motorek wyreguluje. Miałem takie przypadki wielokrotnie i wiem, że przeważnie coś nie chce działać przez błachostkę. Ja na Twoim miejscu poszukał bym takiego fachowaca w okolicy. Zadaj pytanie u żródła czyli tu: http://www.rcauto.pl...6e29a10d6ca787b I zaraz znajdzie się paru którzy, Twoje autko obejrzą i sprawdzą. To jest moim zdaniem najprostszy i najpewniejszy sposób. I znajomych nowych poznasz. A.C. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 2 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 100 stopni to żadna temperatura.Możesz jeździć spokojnie.Przy końcu paliwa w zbiorniku nie powinien przekraczać 130. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi