Adam Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 Jesień idzie wiatry niesie... Właśnie o tym samym chciałem napisać, poza tym ja bym nie psuł takiej fajnej półmakiety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Opublikowano 19 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 Nie no, silnika się nie pozbędę już za późno i tak. Poza tym zawsze wygodniej latać - nie trzeba holownika / holu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TEQ Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 nie trzeba holownika To Ty będziesz mógł holować jakieś awionetki ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Opublikowano 24 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2007 No to by juz była lekka przesada Dziś wkleiłem (dawno nie bylo na nic czasu) żywicą Uhu Plus wręgę silnikową. Poprzednia miała otwór ale niezbyt centrycznie. Wręga, a właściwie żywica, schnie, jutro powinna dać się wyszlifować. Powoli tworzy się półka na pakiet i elektronikę, kumpel pomógł z dolną częścią kabinki. Powoli do przodu. Kto wie - do polowy listopada może poleci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Opublikowano 25 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2007 Plany zweryfikowały parę pomysłów. A więc tak. Zrezygnowałem z półki na pakiet - zrobiłem na razie tylko półkę na serwa. Pakiet będzie dość ciasno wchodził więc jego mocowanie zostawię na końcu. Dodatkowo złapałem koło na dość prowizoryczny sposób - zdjęcia to pokazują myślę, że w miarę zrozumiale. Jak wykombinuję miejsce na pakiet to się zajmę umiejscowieniem regulatora i odbiornika. Będzie ciasno, będzie ciężko, będzie szybko ( i chyba maaaało termiki :twisted: ) I mam pytanie - czy w kadlubie wystarczy prowadzenie na bagnet z rurki PCV?? Bo ona akurat wymiary wewnętrzne miala pod bagnet 8mm. Albo rurkę jeszcze zapakować w coś sztywniejszego - mam rurkę aluminiową która ma znow średnicę wewn. idealną pod PCV i mogłaby robić za ''pancerz''. No i fotky: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekZ Opublikowano 26 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2007 Anasazi czym ty kleisz elementy w tym szybowcu? Mam wrazenie jakby to byl jakis kit szklarski? Te czerwone czesci rurek w ktorych osadzona jest os podwozia powinienes przykryc kilkoma warstwami plotna szklanego przesaczonego zywica. Tak jak jest teraz wbije ci sie ono do srodka po pierwszym ladowaniu. Wrege silnikowa wyszlifuj w nastepujacy sposob: centralnie wywierc otwor na os silnika, przykrec silnik, przygotuj sobie klocek oklejony papierem sciernym i nawierc w nim idealnie pionowo (wiertarka ze statywem!!) otwor o srednicy odrobine wiekszej niz os silnika.Teraz nasadzajac ten klocek na os i pokrecajac wyszlifujesz wrege idealnie w plaszczyznie smigla. Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Opublikowano 26 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2007 Koło jest zamocowane za pomocą kleju montażowego tytan czy jakoś tak. Twarde to jak diabli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TEQ Opublikowano 26 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2007 Z czego jest piasta w której się kręci koło ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Opublikowano 26 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2007 Pręt aluminiowy ( o ile pamiętam kawałek szprychy rowerowej ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk Sokol Opublikowano 26 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2007 Pręt aluminiowy ( o ile pamiętam kawałek szprychy rowerowej ) Szprychy są stalowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Opublikowano 26 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2007 No to stalowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Opublikowano 27 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 oto i pakiecik. Maleństwo waga to 320g. Jeszcze nie wiem czy taki kształt zostanie czy zrobię z niego ''kostkę'' Dzięki dla Grzegorza za zainstalowanie kabelków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Opublikowano 28 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 Kolejne elementy zrobione. Zrobiłem półkę na regulator z kawałka sklejki. Sam reg. mocowany do półki na gumkę - łatwo można zdemontować. Poza tym końcówki półki na serwa - będzie czym zamocować ją do kadłuba. Problem będzie z samym pakietem. Jak widać na zdjęciach pakiet musi iść nad inne elementy, a to będzie wymagało trochę kombinowania. Planuję więc zrobić demontowalną półkę. Na obrazku widać będzie to najlepiej - zielone to sosnowe listewki, czerwone to małe śrubki , no i półka. Dzięki temu można będzie półkę zdemontować aby dostać się do regulatora. Coś takiego: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luk Opublikowano 2 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 I mam pytanie - czy w kadlubie wystarczy prowadzenie na bagnet z rurki PCV?? Bo ona akurat wymiary wewnętrzne miala pod bagnet 8mm. Albo rurkę jeszcze zapakować w coś sztywniejszego - mam rurkę aluminiową która ma znow średnicę wewn. idealną pod PCV i mogłaby robić za ''pancerz''. Ja mam także ten model,w zestawie był pręt metalowy 8mm,ale ponieważ wydawał mi się za ciężki zmieniłem go na 8mm węglowy, który waży tylko 20g. Radziłbym Ci zbytnio nie przeciążać tego modelu,ponieważ mój przy 1370g do lotu, jest już dość szybki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Opublikowano 13 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2007 A mój będzie ważył 1700 :twisted: Zabrałem się powoli za nowy statecznik i ster wysokości. Oparłem się na starym ale powiększyłem o około 20% (podobno lepiej wtedy śmiga) Na razie mam tyle - całość to balsa 4mm Jak widać spływ będzie taki jak steru wysokości (kształt). Mam nadzieję, że całość da radę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jogurt Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 Marcin kiedy pierwszy lot ???????? :mrgreen: :ble: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Opublikowano 23 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 Chyba raczej na wiosnę jak nalatam się GEM'em Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciacho Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Mam ten model i akurat konstrukcja jest jest dosyć dobra i mocna ,ja swoim zwaliłem sie z 50 metrów z wyciągarki i dało sie na drugi dzień latać .Ogólnie model tylko na zbocze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Opublikowano 8 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 No i nadejszła wiekopomna chwila.... Jantar w 98% gotowy. Zostało wkleić rzep dla LiFe, zeby się nie przesuwał, dokręcić wszystkie śrubki, wkleić na stałe zawiasy steru wysokości, wyważyć i można lecieć. Silnik to spory Dualsky (wyciągnałem z GEM). Ze śmigłem 13x6.5 i pakietem 4s LiFe powinien dać mi jakieś 1700g ciągu. Model waży 1800 g do lotu. Będzie się działo :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Opublikowano 12 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 Model poleciał. Cała ''relacja'' tutaj: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.