kryniek Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 Filmy z trójholu jaki wykonaliśmy na pikniku modelarskim w Rybniku: z pokładu Wilgi oraz z płyty lotniska http://youtu.be/_18lr80m54Y Miłego oglądania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
young Opublikowano 28 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2012 Spieszę jako pierwszy przekazać słowa uznania dla Ciebie i kolegów szybowników. Jaka była łaczna masa holowanych modeli ? Adrenalinka też była? pozdrawiam Mariusz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin851 Opublikowano 28 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2012 Fajny filmik A że tak zapytam czemu nigdzie nie było informacji o pikniku w Rybniku? Gdzie takie informacje zdobyć? Chętnie bym przyjechał ale nic nie wiedziałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 28 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2012 Wilga miała spory nadmiar mocy, sądząc po kącie wznoszenia Ładnie, gratuluję ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniek Opublikowano 28 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2012 Mariuszu dziękuję w imieniu całego zespołu. W odpowiedzi na twoje pytanie łączna masa szybowców to ok. 20kg, adrenalinka oczywiście była u każdego z pilotów, jak to mówią dla takich chwil się żyje. Marcinie zapraszam do śledzenia naszej strony http://attp.pl/ tam pojawiają się informacje o imprezach holowniczo szybowcowych i nie tylko, jesteśmy również tutaj http://www.facebook.com/#!/pages/ATTP-Air-Tow-Team-Poland/202100966543539 Co do nadmiaru mocy to chciało by sie mieć jeszcze więcej, zapewne w nowej Wildze stosunek masy do mocy będzie jeszcze lepszy, w końcu na przyszły sezon planujemy podnieść poprzeczkę do pięciu szybowców. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majula7 Opublikowano 28 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2012 Pełne uznanie, nieliczni wiedzą co to wielohol. A mam pytanie techniczne, czy próbowaliści skrętów, czy lot tylko do przodu i czy komendy wydaje pilot holownika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniek Opublikowano 28 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2012 Robiliśmy pierwszy zakręt zaraz po starcie w lewo ze względu na stojące samoloty na skraju pasa i następny w prawo aby nie wlecieć w słońce, zgodnie z ustaleniami przed startem hol zkończylimy na 300-350 metrach. Pilot holówki na bieżąco mówi co zmierza zrobić, oczywiście w termicznej pogodzie zdażają się momenty które wybiją holówkę z założonego kursu i trzeba natychmiast to korygować. Co do pełnych okrążeń to w zesople powyżej dwóch modeli robi się skomplikowane i wymaga przetrenowania oraz pełnego zgrania, tu zespół składał się z bardzo dobrych pilotów lecz nie latających ze sobą na codzień, tak więc z rozsądku nie podejmowaliśmy takiego ryzyka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi