ZARZU Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Z kołami, to pojechałeś wystarczyły, by w zupełności 100mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej1977 Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Ojjj... jak za mną chodzi to DLA 56. Koła od traktora na razie docelowe. Są to piankowe, bieżnikowane 150mm ;d wagowo wypadają identycznie co zestawowe + kapcie No to kupuj DLA , mój chodzi super co prawda jesze nie leciał ale praca na ziemi po cierpiwej regulacji bajka , pewnie widziałeś filmik w temacie o SU. A koła , idealne są te Kavany 100 które masz w 54-tym ja też takie zamontowałem - wygąd extra i jakieś proporcje zachowane , piankowe robią się "kwadratowe" kiedy model stoi za długo nie ruszany .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SiSon Opublikowano 19 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 I najprawdopodobniej te Kavany trafią również do tego modelu, jednak w późniejszym terminie. No z silnikiem pokombinuję, bo jak wspominałem rozchodzi się tu o 300zł [zakupiłem model w zestawie combo, jednak na stanie brak silnika i na niego czekam] Już większość zrobiona, poza silnikiem i pakietami których brak. Dokończyłem stery, wszystko porządnie poodkręcałem i posprawdzałem, zostało tylko jeszcze dokładniej napiąć linki z kierunku. EDIT Aaaaa taaaaaam.... Silnik i reszta osprzętu zamówiona. Ale jaki i co to "niespodzianka" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej1977 Opublikowano 19 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 DLA 56 tak cosik czuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SiSon Opublikowano 19 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 Nie ma przeciwwskazań do zasilania odbiornika przez dwa kanały? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej1977 Opublikowano 19 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 chyba nie , ale Maxbec 2d ma i tak tylko jedno wyjście zasilające odbiornik wiec raczej nie ma to sensu . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SiSon Opublikowano 19 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 W jakis watkach przeczytalem, ze rozdzielajac zasilanie na dodatkowy kanal, odobciazam sciezki w odbiorniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DARIUS1 Opublikowano 19 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 Dokładnie tak jak piszesz odciążasz w ten sposób ścieżki w odbiorniku ,mam tak podłączone w swoim modelu jedna wtyczka do batt druga w skrajny kanał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZARZU Opublikowano 19 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 Ścieżki, ścieżkami a tak naprawdę chodzi o wytrzymałość prądową wtyków JR/Futaba, która wynosi ok. 3A Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario70 Opublikowano 19 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 Będziesz wzmacniał domek silnika? Po Twoich przygodach z Jakiem 54 ja bym się nie zastanawiał i solidnie go wzmocnił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SiSon Opublikowano 19 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 Będziesz wzmacniał domek silnika? Po Twoich przygodach z Jakiem 54 ja bym się nie zastanawiał i solidnie go wzmocnił. Tak będę, mniej więcej tak jak w mniejszym modelu- dodatkowa sklejka na wręgę z silnika i boki domku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mellon-68 Opublikowano 19 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 dodatkowa sklejka na wręgę z silnika i boki domku Jeżeli domek silnika w Twoim modelu miałby być wykonany w sposób pancerny to pewnie producent taki by zrobil. Przeglądałem wzmocnienia jakie zrobiłeś w poprzednim swoimmniejszym yaku i wiesz co - jeżeli miałbyś w nim "podwójną sklejkę i boki" to pewnie zamiast tak jak teraz naprawiać jedynie fire wall to musiałbyś cały "wzmocniony domek" wyciągać ze środka kadłuba. Zastanów się zanim zaczniesz doklejać niepotrzebne płytki, listwy i wzmocnienia. Jedyne co każdy powinien zrobić w modelu znakowanym "china export" to sprawdzić klejenia CA bo kleju to "mali wielcy ludzie" jednak żałują! POZDR.> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SiSon Opublikowano 20 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 Masz rację, ograniczę się do podstawowych wzmocnień żywicą i włóknem z jednym wyjątkiem [na zdjęciu] Zawsze na model idzie mi pól tubki CA i tego nie żałuję. EDIT. SHIT xF To co wyciąłem jest w zestawie, tylko z nawierconymi dziurami pod silnik ;< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek:D Opublikowano 20 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 Moim zdaniem wzmacnianie przodu to trochę przesada - dawanie takiej grubej sklejki. Dużo ważniejsze jest wzmocnienie naroży - niektórzy preferują kątowniki aluminiowe przykręcone śrubami, ja wolę lekkie i mocne listewki 15/15mm z lipy. W Swoim benzyniaku mam wręgę silnikową 2x2,5mm, boki są z poważnie ażurowanej 2,5mm, góra i dół to balsosklejka 3mm. Model lata już 2 rok, żadnych problemów. Za mocne wzmacnianie przodu to moim zdaniem błąd - jak walnie to lepiej, żeby złożył się domek a silnik pozostał cały - chyba najszybciej pourywałoby uszy w silniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SiSon Opublikowano 20 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 Teraz chociaż wzrósł komfort psychiczny- nie mam zaufania do tej sklejki. Prace naprzód... W między czasie przyszła paczka. Czy mogą tak być spakowane 3 pakiety? Będą się grzały? Najłatwiej mi w taki sposób umieścić je obok serwa w domku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej1977 Opublikowano 20 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 Motorek to RCGF 55 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SiSon Opublikowano 20 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 BrawO!! Specjalnie chowałem wszystkie emblematy Przeczytałem wiele pozytywnych opinii i postanowiłem spróbować- a co? Pomyślałem jedna fabryka... I Jeżeli chodzi o sam motor tak, reszta już nie. Generalnie pierwsze wrażenia słabe. W porównaniu do DLA 32 asortyment dużo gorszy, tandetniejszy. Gaźnik na oko również gorsze wrażenie sprawia. O ile, jak wspomniałem, same motorki wykonane tak samo, tak reszta na minus. Mimo tego jestem zadowolony z zakupu i dobrej myśli, a to najważniejsze. Zobaczymy jak się będzie sprawował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej1977 Opublikowano 20 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 Myślę że będziesz zadowolony , ja mam RCGF 32cc w Chipmunku i uważam że jest super a był to mój pierwszy silnik benzynowy , jak każdy silnik po cierpiwej regulacji odpala super , nie gaśnie .. Dobry zakup . Fotki RCGF 32cc A tu wspomniany DHC-1 Chipmunk 2,17m Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mellon-68 Opublikowano 20 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 Zawór do tankowania - zmień lub wyrzuć, bo niedługo będziesz na niego klął. Lepszy goły wężyk ze śrubką niż taki zaworek. A jeżeli koniecznie chcesz zawór to niestety kosztuje to sporo więcej niż ten MP Jet (zobacz na DA, 3W, Sullivan). POZDR.> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SiSon Opublikowano 21 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2012 Dziś docierałem silnik i pokołowałem. Wypaliłem 1,5L paliwa. Postanowiłem wstępnie spróbować, przed jutrzejszym dziewiczym lotem, podregulować gaźnik. 1. W teorii chyba wszystko wiem, jednak nigdzie nie wyczytałem w jaki sposób ma być ustawiona przepustnica gazu. I gdy mam obroty np. 2200 to nie wiem przy trymować gazem, czy odkręcić L No ale spróbowałem swoich sił [nikogo dziś na lotnisku nie było] i... Silnik pracuje 1800-1950 obrotów, po przegazowaniu pracuje 10sec 2400-2200 i wraca do 1800-1950. Na tych najniższych obrotach, gdy porusze gwałtowniej modelem [np. cofam go w tył, aby sprawdzić czy jedzie] silnik podgasa i gdyby owe poruszanie modelem trwało trochę dłużej, silnik zgasie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi