ZARZU Opublikowano 18 Lipca 2012 Opublikowano 18 Lipca 2012 Z kołami, to pojechałeś wystarczyły, by w zupełności 100mm.
maciej1977 Opublikowano 18 Lipca 2012 Opublikowano 18 Lipca 2012 Ojjj... jak za mną chodzi to DLA 56. Koła od traktora na razie docelowe. Są to piankowe, bieżnikowane 150mm ;d wagowo wypadają identycznie co zestawowe + kapcie No to kupuj DLA , mój chodzi super co prawda jesze nie leciał ale praca na ziemi po cierpiwej regulacji bajka , pewnie widziałeś filmik w temacie o SU. A koła , idealne są te Kavany 100 które masz w 54-tym ja też takie zamontowałem - wygąd extra i jakieś proporcje zachowane , piankowe robią się "kwadratowe" kiedy model stoi za długo nie ruszany ..
SiSon Opublikowano 19 Lipca 2012 Autor Opublikowano 19 Lipca 2012 I najprawdopodobniej te Kavany trafią również do tego modelu, jednak w późniejszym terminie. No z silnikiem pokombinuję, bo jak wspominałem rozchodzi się tu o 300zł [zakupiłem model w zestawie combo, jednak na stanie brak silnika i na niego czekam] Już większość zrobiona, poza silnikiem i pakietami których brak. Dokończyłem stery, wszystko porządnie poodkręcałem i posprawdzałem, zostało tylko jeszcze dokładniej napiąć linki z kierunku. EDIT Aaaaa taaaaaam.... Silnik i reszta osprzętu zamówiona. Ale jaki i co to "niespodzianka"
SiSon Opublikowano 19 Lipca 2012 Autor Opublikowano 19 Lipca 2012 Nie ma przeciwwskazań do zasilania odbiornika przez dwa kanały?
maciej1977 Opublikowano 19 Lipca 2012 Opublikowano 19 Lipca 2012 chyba nie , ale Maxbec 2d ma i tak tylko jedno wyjście zasilające odbiornik wiec raczej nie ma to sensu .
SiSon Opublikowano 19 Lipca 2012 Autor Opublikowano 19 Lipca 2012 W jakis watkach przeczytalem, ze rozdzielajac zasilanie na dodatkowy kanal, odobciazam sciezki w odbiorniku.
DARIUS1 Opublikowano 19 Lipca 2012 Opublikowano 19 Lipca 2012 Dokładnie tak jak piszesz odciążasz w ten sposób ścieżki w odbiorniku ,mam tak podłączone w swoim modelu jedna wtyczka do batt druga w skrajny kanał
ZARZU Opublikowano 19 Lipca 2012 Opublikowano 19 Lipca 2012 Ścieżki, ścieżkami a tak naprawdę chodzi o wytrzymałość prądową wtyków JR/Futaba, która wynosi ok. 3A
mario70 Opublikowano 19 Lipca 2012 Opublikowano 19 Lipca 2012 Będziesz wzmacniał domek silnika? Po Twoich przygodach z Jakiem 54 ja bym się nie zastanawiał i solidnie go wzmocnił.
SiSon Opublikowano 19 Lipca 2012 Autor Opublikowano 19 Lipca 2012 Będziesz wzmacniał domek silnika? Po Twoich przygodach z Jakiem 54 ja bym się nie zastanawiał i solidnie go wzmocnił. Tak będę, mniej więcej tak jak w mniejszym modelu- dodatkowa sklejka na wręgę z silnika i boki domku
Mellon-68 Opublikowano 19 Lipca 2012 Opublikowano 19 Lipca 2012 dodatkowa sklejka na wręgę z silnika i boki domku Jeżeli domek silnika w Twoim modelu miałby być wykonany w sposób pancerny to pewnie producent taki by zrobil. Przeglądałem wzmocnienia jakie zrobiłeś w poprzednim swoimmniejszym yaku i wiesz co - jeżeli miałbyś w nim "podwójną sklejkę i boki" to pewnie zamiast tak jak teraz naprawiać jedynie fire wall to musiałbyś cały "wzmocniony domek" wyciągać ze środka kadłuba. Zastanów się zanim zaczniesz doklejać niepotrzebne płytki, listwy i wzmocnienia. Jedyne co każdy powinien zrobić w modelu znakowanym "china export" to sprawdzić klejenia CA bo kleju to "mali wielcy ludzie" jednak żałują! POZDR.>
SiSon Opublikowano 20 Lipca 2012 Autor Opublikowano 20 Lipca 2012 Masz rację, ograniczę się do podstawowych wzmocnień żywicą i włóknem z jednym wyjątkiem [na zdjęciu] Zawsze na model idzie mi pól tubki CA i tego nie żałuję. EDIT. SHIT xF To co wyciąłem jest w zestawie, tylko z nawierconymi dziurami pod silnik ;<
Marek:D Opublikowano 20 Lipca 2012 Opublikowano 20 Lipca 2012 Moim zdaniem wzmacnianie przodu to trochę przesada - dawanie takiej grubej sklejki. Dużo ważniejsze jest wzmocnienie naroży - niektórzy preferują kątowniki aluminiowe przykręcone śrubami, ja wolę lekkie i mocne listewki 15/15mm z lipy. W Swoim benzyniaku mam wręgę silnikową 2x2,5mm, boki są z poważnie ażurowanej 2,5mm, góra i dół to balsosklejka 3mm. Model lata już 2 rok, żadnych problemów. Za mocne wzmacnianie przodu to moim zdaniem błąd - jak walnie to lepiej, żeby złożył się domek a silnik pozostał cały - chyba najszybciej pourywałoby uszy w silniku.
SiSon Opublikowano 20 Lipca 2012 Autor Opublikowano 20 Lipca 2012 Teraz chociaż wzrósł komfort psychiczny- nie mam zaufania do tej sklejki. Prace naprzód... W między czasie przyszła paczka. Czy mogą tak być spakowane 3 pakiety? Będą się grzały? Najłatwiej mi w taki sposób umieścić je obok serwa w domku.
SiSon Opublikowano 20 Lipca 2012 Autor Opublikowano 20 Lipca 2012 BrawO!! Specjalnie chowałem wszystkie emblematy Przeczytałem wiele pozytywnych opinii i postanowiłem spróbować- a co? Pomyślałem jedna fabryka... I Jeżeli chodzi o sam motor tak, reszta już nie. Generalnie pierwsze wrażenia słabe. W porównaniu do DLA 32 asortyment dużo gorszy, tandetniejszy. Gaźnik na oko również gorsze wrażenie sprawia. O ile, jak wspomniałem, same motorki wykonane tak samo, tak reszta na minus. Mimo tego jestem zadowolony z zakupu i dobrej myśli, a to najważniejsze. Zobaczymy jak się będzie sprawował
maciej1977 Opublikowano 20 Lipca 2012 Opublikowano 20 Lipca 2012 Myślę że będziesz zadowolony , ja mam RCGF 32cc w Chipmunku i uważam że jest super a był to mój pierwszy silnik benzynowy , jak każdy silnik po cierpiwej regulacji odpala super , nie gaśnie .. Dobry zakup . Fotki RCGF 32cc A tu wspomniany DHC-1 Chipmunk 2,17m
Mellon-68 Opublikowano 20 Lipca 2012 Opublikowano 20 Lipca 2012 Zawór do tankowania - zmień lub wyrzuć, bo niedługo będziesz na niego klął. Lepszy goły wężyk ze śrubką niż taki zaworek. A jeżeli koniecznie chcesz zawór to niestety kosztuje to sporo więcej niż ten MP Jet (zobacz na DA, 3W, Sullivan). POZDR.>
SiSon Opublikowano 21 Lipca 2012 Autor Opublikowano 21 Lipca 2012 Dziś docierałem silnik i pokołowałem. Wypaliłem 1,5L paliwa. Postanowiłem wstępnie spróbować, przed jutrzejszym dziewiczym lotem, podregulować gaźnik. 1. W teorii chyba wszystko wiem, jednak nigdzie nie wyczytałem w jaki sposób ma być ustawiona przepustnica gazu. I gdy mam obroty np. 2200 to nie wiem przy trymować gazem, czy odkręcić L No ale spróbowałem swoich sił [nikogo dziś na lotnisku nie było] i... Silnik pracuje 1800-1950 obrotów, po przegazowaniu pracuje 10sec 2400-2200 i wraca do 1800-1950. Na tych najniższych obrotach, gdy porusze gwałtowniej modelem [np. cofam go w tył, aby sprawdzić czy jedzie] silnik podgasa i gdyby owe poruszanie modelem trwało trochę dłużej, silnik zgasie.
Rekomendowane odpowiedzi