Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 

Ojjj... jak za mną chodzi to DLA 56.

 

Koła od traktora :D na razie docelowe. Są to piankowe, bieżnikowane 150mm ;d wagowo wypadają identycznie co zestawowe + kapcie

 

 

No to kupuj DLA , mój chodzi super co prawda jesze nie leciał :( ale praca na ziemi po cierpiwej regulacji bajka :D , pewnie widziałeś filmik w temacie o SU.

A koła , idealne są te Kavany 100 które masz w 54-tym ja też takie zamontowałem - wygąd extra i jakieś proporcje zachowane , piankowe robią się "kwadratowe" kiedy model stoi za długo nie ruszany ..

Opublikowano

I najprawdopodobniej te Kavany trafią również do tego modelu, jednak w późniejszym terminie.

No z silnikiem pokombinuję, bo jak wspominałem rozchodzi się tu o 300zł :D [zakupiłem model w zestawie combo, jednak na stanie brak silnika i na niego czekam]

 

Już większość zrobiona, poza silnikiem i pakietami których brak.

Dokończyłem stery, wszystko porządnie poodkręcałem i posprawdzałem, zostało tylko jeszcze dokładniej napiąć linki z kierunku.

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

EDIT

 

Aaaaa taaaaaam....

Silnik i reszta osprzętu zamówiona.

 

Ale jaki i co to "niespodzianka"

Opublikowano

W jakis watkach przeczytalem, ze rozdzielajac zasilanie na dodatkowy kanal, odobciazam sciezki w odbiorniku.

Opublikowano

Dokładnie tak jak piszesz odciążasz w ten sposób ścieżki w odbiorniku ,mam tak podłączone w swoim modelu jedna wtyczka do batt druga w skrajny kanał

Opublikowano

Ścieżki, ścieżkami a tak naprawdę chodzi o wytrzymałość prądową wtyków JR/Futaba, która wynosi ok. 3A

Opublikowano

Będziesz wzmacniał domek silnika?

 

Po Twoich przygodach z Jakiem 54 ja bym się nie zastanawiał i solidnie go wzmocnił.

Opublikowano

Będziesz wzmacniał domek silnika?

 

Po Twoich przygodach z Jakiem 54 ja bym się nie zastanawiał i solidnie go wzmocnił.

 

Tak będę, mniej więcej tak jak w mniejszym modelu- dodatkowa sklejka na wręgę z silnika i boki domku

Opublikowano

dodatkowa sklejka na wręgę z silnika i boki domku

 

Jeżeli domek silnika w Twoim modelu miałby być wykonany w sposób pancerny to pewnie producent taki by zrobil.

Przeglądałem wzmocnienia jakie zrobiłeś w poprzednim swoimmniejszym yaku i wiesz co - jeżeli miałbyś w nim "podwójną sklejkę i boki" to pewnie zamiast tak jak teraz naprawiać jedynie fire wall to musiałbyś cały "wzmocniony domek" wyciągać ze środka kadłuba.

 

Zastanów się zanim zaczniesz doklejać niepotrzebne płytki, listwy i wzmocnienia. Jedyne co każdy powinien zrobić w modelu znakowanym "china export" to sprawdzić klejenia CA bo kleju to "mali wielcy ludzie" jednak żałują!

 

POZDR.>

Opublikowano

Masz rację, ograniczę się do podstawowych wzmocnień żywicą i włóknem z jednym wyjątkiem [na zdjęciu]

 

Zawsze na model idzie mi pól tubki CA i tego nie żałuję.

 

Dołączona grafika

 

 

EDIT.

 

SHIT xF

 

To co wyciąłem jest w zestawie, tylko z nawierconymi dziurami pod silnik ;<

Opublikowano

Moim zdaniem wzmacnianie przodu to trochę przesada - dawanie takiej grubej sklejki. Dużo ważniejsze jest wzmocnienie naroży - niektórzy preferują kątowniki aluminiowe przykręcone śrubami, ja wolę lekkie i mocne listewki 15/15mm z lipy. W Swoim benzyniaku mam wręgę silnikową 2x2,5mm, boki są z poważnie ażurowanej 2,5mm, góra i dół to balsosklejka 3mm. Model lata już 2 rok, żadnych problemów. Za mocne wzmacnianie przodu to moim zdaniem błąd - jak walnie to lepiej, żeby złożył się domek a silnik pozostał cały - chyba najszybciej pourywałoby uszy w silniku.

Opublikowano

Teraz chociaż wzrósł komfort psychiczny- nie mam zaufania do tej sklejki.

 

Prace naprzód...

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

W między czasie przyszła paczka.

 

Dołączona grafika

 

Czy mogą tak być spakowane 3 pakiety? Będą się grzały? Najłatwiej mi w taki sposób umieścić je obok serwa w domku.

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

Opublikowano

BrawO!! Specjalnie chowałem wszystkie emblematy :P

 

Przeczytałem wiele pozytywnych opinii i postanowiłem spróbować- a co? Pomyślałem jedna fabryka... I Jeżeli chodzi o sam motor tak, reszta już nie.

Generalnie pierwsze wrażenia słabe.

 

W porównaniu do DLA 32 asortyment dużo gorszy, tandetniejszy. Gaźnik na oko również gorsze wrażenie sprawia. O ile, jak wspomniałem, same motorki wykonane tak samo, tak reszta na minus.

 

Mimo tego jestem zadowolony z zakupu i dobrej myśli, a to najważniejsze. Zobaczymy jak się będzie sprawował :)

Opublikowano

Myślę że będziesz zadowolony , ja mam RCGF 32cc w Chipmunku i uważam że jest super a był to mój pierwszy silnik benzynowy , jak każdy silnik po cierpiwej regulacji odpala super , nie gaśnie .. Dobry zakup .

 

Fotki RCGF 32cc

Dołączona grafika

A tu wspomniany DHC-1 Chipmunk 2,17m

Dołączona grafika

Opublikowano

Zawór do tankowania - zmień lub wyrzuć, bo niedługo będziesz na niego klął. Lepszy goły wężyk ze śrubką niż taki zaworek.

A jeżeli koniecznie chcesz zawór to niestety kosztuje to sporo więcej niż ten MP Jet (zobacz na DA, 3W, Sullivan).

 

POZDR.>

Opublikowano

Dziś docierałem silnik i pokołowałem.

 

Wypaliłem 1,5L paliwa.

 

Postanowiłem wstępnie spróbować, przed jutrzejszym dziewiczym lotem, podregulować gaźnik.

1. W teorii chyba wszystko wiem, jednak nigdzie nie wyczytałem w jaki sposób ma być ustawiona przepustnica gazu. I gdy mam obroty np. 2200 to nie wiem przy trymować gazem, czy odkręcić L

 

No ale spróbowałem swoich sił [nikogo dziś na lotnisku nie było] i... Silnik pracuje 1800-1950 obrotów, po przegazowaniu pracuje 10sec 2400-2200 i wraca do 1800-1950.

Na tych najniższych obrotach, gdy porusze gwałtowniej modelem [np. cofam go w tył, aby sprawdzić czy jedzie] silnik podgasa i gdyby owe poruszanie modelem trwało trochę dłużej, silnik zgasie.

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.