Miałczek Opublikowano 24 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 twój pali ładnie a mój nie chce pomożesz go jakoś ustawić żeby zapalił napisz co mam zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miałczek Opublikowano 24 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 może to wina świecy za słabą iskrę daje czy coś bo już nie wiem co jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miałczek Opublikowano 24 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 no właśnie ma owalne otworki można przybliżyć lub oddalić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzik4 Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 Zaplon można przestawiac, ponieważ cewka ma w mocowaniu wywiercone owalne otwory, kóre służą do regulacji. Ale jesteś pewien? A przypadkiem to nie są otwory owalne do ustawiania szczeliny pomiędzy kołem magnesowym a cewką? A co ma szczelina do kąta wyprzedzenia zapłonu??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzik4 Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 U mnie owalne były w drugą strone, tzn. do przodu lub do tyłu, co zmieniało wyprzedzenie zaplonu, wiem to doswiadczalnie po zbitych palcach, jak odpalało za wczesnie. kłamieszznajdź taką jak Twoja http://allegro.pl/listing.php/search?string=cewka+zap%C5%82onowa&category=5&sg=0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miałczek Opublikowano 24 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 no to jak to nie to co co może być przyczyną że nawet nie chce zagadać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzik4 Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 to trzeba rozrusznik, mój pali ładnie, ale pierwszy raz przed lataniem zawsze odpalam go rozrusznikiem i kręcę go ze 3 sekundy zanim zapali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miałczek Opublikowano 24 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 no możliwe że tak ale ani nie chce burknąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzik4 Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 to może sznurek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miałczek Opublikowano 24 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 no właśnie będę musiał coś wykombinować tylko o co go podczepić pod tył czy gdzieś pod przód Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 Tomek - lepiej nie kombinuj. Z tego co piszesz nasuwa sie spostrzezenie, iż w ogóle nie miałeś doczynienia z silnikami tego typu. Próbując odpalic sznurkiem możesz się pokaleczyć skoro nie masz pojęcia ja go mocować. Aby odpalić w ten sposób na piascie musi być założona rolka, na którą będzie nawijał sie sznurek. Skoro to był silnik od dmuchawy czy podkaszarki to był odpalany szarpanką. Czy czasem na fotce widoczne elementy to nie są pozostałości po sprzegle odśrodkowym własnie po owej szerpance? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miałczek Opublikowano 25 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 Tak jak piszesz nie miałem do czynienia z tego typu silnikami a to z tyłu to jest chyba pozostałość po szarpaku ale jest jakiś sposub odpalenia go nie używając odpal arki bo nie mam takiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miałczek Opublikowano 25 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 Dzisiaj przejadę się do serwisu żeby mi go sprawdzili i odpalili zobaczymy co z tego będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkdarch Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 Ustaw jak najmniejszą szczelinę pomiędzy cewką a kołem zamachowym,lepiej zapala.Mam silniki które z magnetem palą po kilku machnięciach śmigłem. Oto przykład: http://kkdarch.wrzuta.pl/film/7f6q1ZWyGSt/obrazy3_015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miałczek Opublikowano 25 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 Nic mi w serwisie nie pomogli tylko ustawili mi szczelinę i tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miałczek Opublikowano 25 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 zrobiłem odpalanie na sznureczek kręcę kręcę i nic zauważyłem że mam trochę nieszczelną podstawę gaźnika ale to nie powinno aż tak wpływać na odpalenie silnika tak mi się zdaje bo paliwo dochodzi do świecy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazikfer Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 nie odpalili ? co za.. panie kup pan silnik pocketa 49 cm ,cztery konie i masz pan problem z glowy ten za 150 ale mozna trafic i po 80 pln http://allegro.pl/silnik-pocket-bike-mini-quad-cross-promocja-i2496771048.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miałczek Opublikowano 25 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 on już tak jakby chciał zaskoczyć ale nie może Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazikfer Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 walcz walcz, ten zolty model z avatara to docelowy model pod ten silnik ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miałczek Opublikowano 25 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 Walczę nie poddam się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi