Skocz do zawartości

Silnik poj. 26 cm3, benzynowy


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 98
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano

Zaplon można przestawiac, ponieważ cewka ma w mocowaniu wywiercone owalne otwory, kóre służą do regulacji.

 

Ale jesteś pewien? A przypadkiem to nie są otwory owalne do ustawiania szczeliny pomiędzy kołem magnesowym a cewką?

 

 

A co ma szczelina do kąta wyprzedzenia zapłonu???

Opublikowano

to trzeba rozrusznik, mój pali ładnie, ale pierwszy raz przed lataniem zawsze odpalam go rozrusznikiem i kręcę go ze 3 sekundy zanim zapali

Opublikowano

Tomek - lepiej nie kombinuj. Z tego co piszesz nasuwa sie spostrzezenie, iż w ogóle nie miałeś doczynienia z silnikami tego typu. Próbując odpalic sznurkiem możesz się pokaleczyć skoro nie masz pojęcia ja go mocować. Aby odpalić w ten sposób na piascie musi być założona rolka, na którą będzie nawijał sie sznurek. Skoro to był silnik od dmuchawy czy podkaszarki to był odpalany szarpanką. Czy czasem na fotce widoczne elementy to nie są pozostałości po sprzegle odśrodkowym własnie po owej szerpance?

Opublikowano

Tak jak piszesz nie miałem do czynienia z tego typu silnikami a to z tyłu to jest chyba pozostałość po szarpaku ale jest jakiś sposub odpalenia go nie używając odpal arki bo nie mam takiej

Opublikowano

zrobiłem odpalanie na sznureczek kręcę kręcę i nic zauważyłem że mam trochę nieszczelną podstawę gaźnika ale to nie powinno aż tak wpływać na odpalenie silnika tak mi się zdaje bo paliwo dochodzi do świecy

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.