Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Udało mi się skontaktować z autorem filmiku który wstawiłeś i z tego co się dowiedziałem to użył aż dwóch serw do tego. Może uda się mi jeszcze coś dowiedzieć.

 

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

  • Odpowiedzi 94
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Udało mi się skontaktować z autorem filmiku który wstawiłeś i z tego co się dowiedziałem to użył aż dwóch serw do tego. Może uda się mi jeszcze coś dowiedzieć.

 

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Przyznam szczerze, że kombinuję sobie drugi wieczór z zasilaniem ledów z serwa w różnych konfiguracjach. Szeregowo, równolegle, z rezystorkiem 130ohm, 150ohm itd itp. Obserwuję jak świecą, mrugają i jakie jest napięcie na obwodzie. Po tym wszystkim jasne jest jak słońce, że podświetlenie z filmiku jest na dwóch obwodach serwa wysterowanych na jednym kanale (gazu) prawdopodobnie stosownym ustawieniem potencjometrów (lub nieco trudniej za pomocą dobranych doświadczalnie oporników). Banalne i skuteczne!

 

Tak na marginesie, dopalacz powinien być w kolorze czerwonym, czy pomarańczowym :)

 

P.S. Uszkodzone serwa 9g chętnie przyjmę  :P

Opublikowano

Przyznam szczerze, że kombinuję sobie drugi wieczór z zasilaniem ledów z serwa w różnych konfiguracjach. Szeregowo, równolegle, z rezystorkiem 130ohm, 150ohm itd itp. Obserwuję jak świecą, mrugają i jakie jest napięcie na obwodzie. Po tym wszystkim jasne jest jak słońce, że podświetlenie z filmiku jest na dwóch obwodach serwa wysterowanych na jednym kanale (gazu) prawdopodobnie stosownym ustawieniem potencjometrów (lub nieco trudniej za pomocą dobranych doświadczalnie oporników). Banalne i skuteczne!

 

Tak na marginesie, dopalacz powinien być w kolorze czerwonym, czy pomarańczowym :)

 

P.S. Uszkodzone serwa 9g chętnie przyjmę  :P

Dopalacze he he he

Najpierw czerwone, później żółte a na końcu niebieskie-największa moc i temperatura spalania :D

Opublikowano

Jako że czekam na przesyłkę z gratami, prace wstrzymałem. W międzyczasie powstało oświetlenienie próbne. Zobaczymy, może będzie w modelu:

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Dokładam pięć groszy do tematu. Podjąłem próbę zastosowania napędu edf do projektu Marka. Zastosowałem edf 68 mm sześć łopatek z silnikiem turnigy p 26 4200kv. Długi tunel powoduje duże straty ciągu, na 3s uzyskałem 340 gr przy wadze modelu (z akumulatorem 1500 mah) 525 gr. Stosując 4s 1350 mah waga modelu nie uległa zmianie, ciąg to 560 gr przy tunelu wylotowym zwężonym do 60 mm. Filmik pokazuje krótki ślimaczy przelot na 3s, w dniu testu nie posiadałem aku 4s. Nowe zasilanie daje nadzieję na szybsze przeloty. I co dosyć istotne, do 4s musiałem wyciąć dodatkowy dolot powietrza,

 

Opublikowano

Jest spoko, wynika to z dość dużej sztywności jak na epp i niskiej wagi . Skrzydło usztywnione rurką węglową 6 mm + pręt w natarciu, stery wzmocnione w podobny sposób. Szkielet modelu stanowi rura z depronu 6 mm, która jednocześnie stanowi tunel wlotowy i wylotowy jednocześnie. Zaskakująca jest łatwość prowadzenia modelu przy każdej prędkości, jako trenerek byłby super.

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

Minęło mnóstwo czasu, model w kawałkach przeleżał cały sezon. Gorący sezon. Przyszedł czas coś podziałać.

Tak więc nadal niewiele, ale mam już całość elektroniki i zacząłem sklejać kadłub.

b294263aacbe12b752652944e6a7b7e9.jpg

Prętów nie nakleiłem na wręgi, ale wpuściłem je nieco głębiej.

8ce7d2f97bfa3bc55eee50df082eaa43.jpg

 

Miałbym do posiadaczy pytanie o mocowanie silnika. Krzyżak przykręciłem idealnie po środku wręgi. Natomiast sama wręgą w projekcie jest niesymetrycznie.

4fdff3287ffd83f229126a797b393ba1.jpg

Kurka tak ma być, czy jednak silnik powinien być idealnie w osi. Nie będzie mi zadzierać modelu przy ostrzejszych manewrach na drążku gazu?

Opublikowano

I tak i nie. Jeżeli coś nie będzie pasować, ciężko byłoby zebrać materiał wręgi razem z prętami. Poza tym odległości pomiędzy wręgami są na tyle małe, że powinno być ok.

 

Bardziej mnie niepokoi temat położenia silnika.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.