Blako2682 Opublikowano 1 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 Udało mi się skontaktować z autorem filmiku który wstawiłeś i z tego co się dowiedziałem to użył aż dwóch serw do tego. Może uda się mi jeszcze coś dowiedzieć. Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeKLeŚ Opublikowano 1 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 Udało mi się skontaktować z autorem filmiku który wstawiłeś i z tego co się dowiedziałem to użył aż dwóch serw do tego. Może uda się mi jeszcze coś dowiedzieć. Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Przyznam szczerze, że kombinuję sobie drugi wieczór z zasilaniem ledów z serwa w różnych konfiguracjach. Szeregowo, równolegle, z rezystorkiem 130ohm, 150ohm itd itp. Obserwuję jak świecą, mrugają i jakie jest napięcie na obwodzie. Po tym wszystkim jasne jest jak słońce, że podświetlenie z filmiku jest na dwóch obwodach serwa wysterowanych na jednym kanale (gazu) prawdopodobnie stosownym ustawieniem potencjometrów (lub nieco trudniej za pomocą dobranych doświadczalnie oporników). Banalne i skuteczne! Tak na marginesie, dopalacz powinien być w kolorze czerwonym, czy pomarańczowym P.S. Uszkodzone serwa 9g chętnie przyjmę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Atomizer Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Przyznam szczerze, że kombinuję sobie drugi wieczór z zasilaniem ledów z serwa w różnych konfiguracjach. Szeregowo, równolegle, z rezystorkiem 130ohm, 150ohm itd itp. Obserwuję jak świecą, mrugają i jakie jest napięcie na obwodzie. Po tym wszystkim jasne jest jak słońce, że podświetlenie z filmiku jest na dwóch obwodach serwa wysterowanych na jednym kanale (gazu) prawdopodobnie stosownym ustawieniem potencjometrów (lub nieco trudniej za pomocą dobranych doświadczalnie oporników). Banalne i skuteczne! Tak na marginesie, dopalacz powinien być w kolorze czerwonym, czy pomarańczowym P.S. Uszkodzone serwa 9g chętnie przyjmę Dopalacze he he he Najpierw czerwone, później żółte a na końcu niebieskie-największa moc i temperatura spalania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blako2682 Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Udało się dotarła do mnie wiadomość z linkiem do tematu właściciela filmiku http://www.rcclub.eu/viewtopic.php?f=14&t=7355&start=0 Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeKLeŚ Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 Jako że czekam na przesyłkę z gratami, prace wstrzymałem. W międzyczasie powstało oświetlenienie próbne. Zobaczymy, może będzie w modelu: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztofus Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Dokładam pięć groszy do tematu. Podjąłem próbę zastosowania napędu edf do projektu Marka. Zastosowałem edf 68 mm sześć łopatek z silnikiem turnigy p 26 4200kv. Długi tunel powoduje duże straty ciągu, na 3s uzyskałem 340 gr przy wadze modelu (z akumulatorem 1500 mah) 525 gr. Stosując 4s 1350 mah waga modelu nie uległa zmianie, ciąg to 560 gr przy tunelu wylotowym zwężonym do 60 mm. Filmik pokazuje krótki ślimaczy przelot na 3s, w dniu testu nie posiadałem aku 4s. Nowe zasilanie daje nadzieję na szybsze przeloty. I co dosyć istotne, do 4s musiałem wyciąć dodatkowy dolot powietrza, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Ślimaczy, jak ślimaczy, ja bym powiedział makietowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztofus Opublikowano 2 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2016 F 16 na 4 s. https://www.youtube.com/watch?v=IgrMpGIE-mo 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 2 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2016 Teraz to jest szybki. Jak sprawuje się EPP przy takich prędkściach? Nie jest gumowy w prowadzeniu się? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztofus Opublikowano 2 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2016 Jest spoko, wynika to z dość dużej sztywności jak na epp i niskiej wagi . Skrzydło usztywnione rurką węglową 6 mm + pręt w natarciu, stery wzmocnione w podobny sposób. Szkielet modelu stanowi rura z depronu 6 mm, która jednocześnie stanowi tunel wlotowy i wylotowy jednocześnie. Zaskakująca jest łatwość prowadzenia modelu przy każdej prędkości, jako trenerek byłby super. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 2 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2016 Właśnie widziałem jak wolno podchodził do lądowania. Rewelacja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeKLeŚ Opublikowano 10 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 Minęło mnóstwo czasu, model w kawałkach przeleżał cały sezon. Gorący sezon. Przyszedł czas coś podziałać. Tak więc nadal niewiele, ale mam już całość elektroniki i zacząłem sklejać kadłub. Prętów nie nakleiłem na wręgi, ale wpuściłem je nieco głębiej. Miałbym do posiadaczy pytanie o mocowanie silnika. Krzyżak przykręciłem idealnie po środku wręgi. Natomiast sama wręgą w projekcie jest niesymetrycznie. Kurka tak ma być, czy jednak silnik powinien być idealnie w osi. Nie będzie mi zadzierać modelu przy ostrzejszych manewrach na drążku gazu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 10 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 Na tych prętach to poszycie by się układało lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeKLeŚ Opublikowano 10 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 I tak i nie. Jeżeli coś nie będzie pasować, ciężko byłoby zebrać materiał wręgi razem z prętami. Poza tym odległości pomiędzy wręgami są na tyle małe, że powinno być ok. Bardziej mnie niepokoi temat położenia silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 10 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 Niech Cię nie niepokoi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi