Szymon5317 Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Dziendobry wszystkim forumowiczom. posiadam silnik jak w temacie z tylnia regulacja, dotarty. Silniczek przepalil 4L paliwa 80/20 ma pelna moc i dobrze byl smarowany na smigle 9x5. zakupilem elektroniczny uklad zaplonowy cdi firmy rcexel z http://www.modelmoto...-8-komplet.html mieszanka to benzyna 95 16:1. magnes umieszczony na piascie w punkcie maksymalnym tloka zz czujnik ustawiony na 28' prubowalem przeruznych ustawien od 22' do 32' taksamo iglice i mieszanki paliwa z powietszem i czasem pyrka na sekunde i gasie. przy kreceniu zapala mnieszanke a czasem nie, kopci z ttlumika. prosze o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Ło Matko ! 4cm ASP benzyna?? Przecież to za mała pojemność. dlaczego sprzedawane są minimum 17cm benzynowe? Bez problemu zamontowałeś świecę - oczywiście tę z zestawu? Sorki ale ja nie bardzo to widzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon5317 Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 tak swieca ma ten sam gwin co z zarowki. za 14 ccm benzyny tez. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon5317 Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 dlatego malych nie robia bo ciezkie by byly i kto by zrobik taka mini pompe paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASK Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Szymon, wymiana samego zapłonu nie załatwia wszystkich problemów związanych ze zmianą paliwa. Benzyna ma o wiele węższy przedział palności niż metanol, co oznacza, że potrzebny jest bardziej precyzyjny gaźnik. Zazwyczaj zmiana rodzaju paliwa na benzynę (nawet nie zapłonu na iskrowy) pociąga za sobą konieczność zmiany gaźnika na inny (np. Walbro). Silnik pracujący na benzynie powinien otrzymać więcej powietrza w mieszance, co oznacza dokręcenie iglicy obrotów w stosunku do tego co miałeś na paliwie metanolowym. Druga sprawa, to ilość oleju w paliwie. Ilość oleju określa konstrukcja silnika, a nie rodzaj zastosowanego paliwa. Oznacza to, że wciąż w paliwie powinieneś mieć tyle ile zaleca producent silnika, czyli ok. 20% oleju, czyli mieszankę 4:1. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon5317 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 dobrzed dziekuje a ja sprubowac z tym gazniekiem jak ustawic iglice, o ile je dokrecic. obydwie mam rozumiec i jeszcze kwestia wyprzedzenia zaplony, 28'' ma byc musowo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon5317 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 czy moze mi ktos pomuc.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damianos115 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Nikt chyba się nie bawił w taką przeróbkę więc ciężko coś powiedzieć, musisz najlepiej wrzucić fotke silnika, opisz co i jak... na pewno dużo pomoże. i ewentualnie może ktoś pomóc ale nie "pomuc". Pozdrawiam Damian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASK Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Czy tajemniczy EDYTOR potrafi się podpisać? Czy OWA, przeszacowana i nieskończenie rozumna "niewidzialna ręka" umie podać powód zniknięcia fragmentów wypowiedzi? Czy takie standardy nadal będą obowiązywać na tym forum? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi