Skocz do zawartości

ASP .25 przeróbka na benzyne, ustawienia kata wyprzedzenia i ustawien. pomocy


Szymon5317

Rekomendowane odpowiedzi

Dziendobry wszystkim forumowiczom. posiadam silnik jak w temacie z tylnia regulacja, dotarty.

Silniczek przepalil 4L paliwa 80/20 ma pelna moc i dobrze byl smarowany na smigle 9x5.

zakupilem elektroniczny uklad zaplonowy cdi firmy rcexel z http://www.modelmoto...-8-komplet.html

mieszanka to benzyna 95 16:1.

magnes umieszczony na piascie w punkcie maksymalnym tloka zz czujnik ustawiony na 28'

prubowalem przeruznych ustawien od 22' do 32' taksamo iglice i mieszanki paliwa z powietszem i czasem pyrka na sekunde i gasie. przy kreceniu zapala mnieszanke a czasem nie, kopci z ttlumika. prosze o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szymon, wymiana samego zapłonu nie załatwia wszystkich problemów związanych ze zmianą paliwa. Benzyna ma o wiele węższy przedział palności niż metanol, co oznacza, że potrzebny jest bardziej precyzyjny gaźnik. Zazwyczaj zmiana rodzaju paliwa na benzynę (nawet nie zapłonu na iskrowy) pociąga za sobą konieczność zmiany gaźnika na inny (np. Walbro). Silnik pracujący na benzynie powinien otrzymać więcej powietrza w mieszance, co oznacza dokręcenie iglicy obrotów w stosunku do tego co miałeś na paliwie metanolowym. Druga sprawa, to ilość oleju w paliwie. Ilość oleju określa konstrukcja silnika, a nie rodzaj zastosowanego paliwa. Oznacza to, że wciąż w paliwie powinieneś mieć tyle ile zaleca producent silnika, czyli ok. 20% oleju, czyli mieszankę 4:1.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.