szpachla Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 W budowie Witam serdecznie. Przedstawiam budowę ESY Curtiss P-40 ( podobno ) produkcji modelarzy z Mysłowic. Pozdrawiam i dziękuję, mam nadzieje że model nie okaże się nielotem Model składam dla znajomego który będzie uczył się latać. Dodam że znajomy nigdy jeszcze nie latał żadnym samoltem RC więc życzcie mu powodzenia i dużo szczęścia Nie będę się zbytnio z nim bawił bo pewnie zostanie kilkukrotnie rozbity podczas pierwszych lotów. Mam nadzieje że uda mi się nauczyć czegoś nowego podczas tej budowy. cdn. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiekkk Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Fajna pomysł z czarnym EPP jak domniemywam. Mógłbyś podać namiary na "producentów" ? Zaoszczędziło by to czasu na malowanie ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpachla Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Namiary poszły na PW. Czarne EPP jest duuuuużo sztywniejsze od białego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiekkk Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Dzięki za namiary. Dużo sztywniejsze w sensie pozytywnym czy negatywnym ? Sztywniejsze ale bez utraty wytrzymałości ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 I cięższe a malować jeszcze trudniej niż się wydaje chyba że malowanie nocne (a były takie p40tki?) a co do modelu: -zostawiasz taki kanciaty? i nie zaokrąglasz krawędzi natarcia i spływu statecznikom? -po co dwa orczyki na sterze wysokości i do tego z serw skoro wystarczył by jeden i może wycięty np z plastiku jaki spotkamy w kartach telefonicznych,kartach bankomatowych (oczywiście nie aktualnych ) -a skrzydłom nadałeś niemal zerowy wznios i to robiąc model dla niedoświadczonego "pilota" ?? dolnopłat i do tego bez wzniosu -na pewno będzie "kilkukrotnie rozbity" nie mówiąc o nienaturalnym wyglądzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpachla Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Jakoś szczególnie ciężkie nie jest. Dużo sztywniejsze czyli np. chodzi o odporność na skręcanie. Jeżeli chodzi o wznios to rzeczywiście jest mały ale nie zerowy. Już tak musi zostać... zobaczymy. Najwyżej jak się skrzydło na pół przełamie to poprawie Malowanie... może mordkę domaluje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Zrób pasy inwazyjne na spodzie skrzydeł aby było wiadomo gdzie góra, gdzie dół. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpachla Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Edit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Ja tak w kwestii formalnej. Czy mógłbyś wrzucać zdjęcia w mniejszej rozdzielczości. Podajesz linki do oryginalnych gigantycznych zdjęć. Lepiej by sie oglądało jakbyś podawał linki do przeskalowamych jakie imageshack wyświetla. np zamiast htt p://imageshack.us/photo/my-images/35/203bda5.jpg/ lepiej htt p://desmond.imageshack.us/Himg35/scaled.php?server=35&filename=203bda5.jpg&res=landing Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpachla Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Witam. Zdjęcia niestety muszą zostać tak jak są bo nie mam ich w kolejności a nie chce mi się wszystkiego przerabiać i układać. W następnej relacji postaram się skompresować zdjęcia żeby tak dużo nie zajmowały. Jak ktoś ma limit tranferu albo wolne łącze to rzeczywiście może nie pooglądać Edit: ogarnąłem to, zaraz będą mniejsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Zdjęcia są ok. Wklejasz zły link po prostu. Wklej ten, gdy klikasz PKM na zdjęciu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpachla Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 To zrób to na 70 zdjęciach na raz.... I zrób żeby były po kolei. edit: zoptymalizowałem zdjęcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpachla Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Oblatany , o ile to można nazwać lotem. Strasznie ciągnie go w lewo, zwiększyłem kąt silnika. Pogoda niestety nie dopisała i nie mam gdzie przetestować zmian. Z tego co zauważyłem: 1. Jednak jest trochę ciężkawy, nie mam wagi więc ciężko mi określić. 2. Ładnie szybuje 3. Wpada w korek jak się za ostro pociągnie za stery. Cóż, trzeba się będzie przyzwyczaić Krety pouciekały na deszcz , choć gdyby nie doświadczenie pilota to pewnie nie jeden kret by się zdecydował przyatakować edit: nowe mocowanie i większy kąt: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebamor Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 WOW pojechałeś po bandzie z tym wykłonem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpachla Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Ma być do nauki latania więc nie zaokrąglam, maluje, nie chowam przewodów. Na zawodach też startował nie będę także traktuje to raczej jako model testowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebamor Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 ale ja mówię o tym, że wykłon silnika sporawy dałeś. Nie za duży? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpachla Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 To się okaże. Jak miałem mniejszy (ten na zapałkę) to strasznie ciągnęło go w lewo jak leciał na silniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomyy29 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Czy możesz podać jakie zastosowałeś serwa, silnik i śmigło? W jaki sposób mocowałeś lotki i ster wysokości / kierunku?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebamor Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Serwa nie wiem dokładnie, ale to są jakieś 9-gramówki. Silnik to Tower-pro 2408-21T Balck ze śmigłem GWS HD 8x4 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomyy29 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 A jak z połączeniem lotek do skrzydeł i sterem wysokości i kierunku?? Jak je połączyć??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi