Skocz do zawartości

ESA :) - Curtiss P-40


szpachla

Rekomendowane odpowiedzi

W budowie :)

 

Witam serdecznie.

 

Przedstawiam budowę ESY Curtiss P-40 ( podobno :) ) produkcji modelarzy z Mysłowic.

Pozdrawiam i dziękuję, mam nadzieje że model nie okaże się nielotem :)

 

 

Model składam dla znajomego który będzie uczył się latać. Dodam że znajomy nigdy jeszcze nie latał żadnym samoltem RC więc

życzcie mu powodzenia i dużo szczęścia :)

 

Nie będę się zbytnio z nim bawił bo pewnie zostanie kilkukrotnie rozbity podczas pierwszych lotów.

Mam nadzieje że uda mi się nauczyć czegoś nowego podczas tej budowy.

 

cdn.

 

 

 

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I cięższe :) a malować jeszcze trudniej niż się wydaje chyba że malowanie nocne (a były takie p40tki?) a co do modelu:

-zostawiasz taki kanciaty? i nie zaokrąglasz krawędzi natarcia i spływu statecznikom?

-po co dwa orczyki na sterze wysokości i do tego z serw skoro wystarczył by jeden i może wycięty np z plastiku jaki spotkamy w kartach telefonicznych,kartach bankomatowych (oczywiście nie aktualnych :) )

-a skrzydłom nadałeś niemal zerowy wznios i to robiąc model dla niedoświadczonego "pilota" ?? dolnopłat i do tego bez wzniosu -na pewno będzie "kilkukrotnie rozbity" nie mówiąc o nienaturalnym wyglądzie

Dołączona grafika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakoś szczególnie ciężkie nie jest. Dużo sztywniejsze czyli np. chodzi o odporność na skręcanie.

Jeżeli chodzi o wznios to rzeczywiście jest mały ale nie zerowy.

Już tak musi zostać... :) zobaczymy. Najwyżej jak się skrzydło na pół przełamie to poprawie :)

Malowanie... może mordkę domaluje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tak w kwestii formalnej. Czy mógłbyś wrzucać zdjęcia w mniejszej rozdzielczości. Podajesz linki do oryginalnych gigantycznych zdjęć. Lepiej by sie oglądało jakbyś podawał linki do przeskalowamych jakie imageshack wyświetla.

np

zamiast htt p://imageshack.us/photo/my-images/35/203bda5.jpg/

lepiej htt p://desmond.imageshack.us/Himg35/scaled.php?server=35&filename=203bda5.jpg&res=landing

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

 

 

Zdjęcia niestety muszą zostać tak jak są bo nie mam ich w kolejności a nie chce mi się wszystkiego przerabiać i układać.

W następnej relacji postaram się skompresować zdjęcia żeby tak dużo nie zajmowały.

 

Jak ktoś ma limit tranferu albo wolne łącze to rzeczywiście może nie pooglądać

 

 

Edit: ogarnąłem to, zaraz będą mniejsze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oblatany :), o ile to można nazwać lotem.

Strasznie ciągnie go w lewo, zwiększyłem kąt silnika.

Pogoda niestety nie dopisała i nie mam gdzie przetestować zmian.

 

Z tego co zauważyłem:

 

1. Jednak jest trochę ciężkawy, nie mam wagi więc ciężko mi określić.

2. Ładnie szybuje :)

3. Wpada w korek jak się za ostro pociągnie za stery. Cóż, trzeba się będzie przyzwyczaić :)

 

Krety pouciekały na deszcz :), choć gdyby nie doświadczenie pilota to pewnie nie jeden kret

by się zdecydował przyatakować :)

 

 

edit: nowe mocowanie i większy kąt:

 

 

 

 

 

 

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.