Marcinmb Opublikowano 29 Marca 2009 Opublikowano 29 Marca 2009 Moze druk wielkoformatowy?? kolega tak drukowal plany do szybowca 3.5m i jesli chodzi o cene nie bylo strasznie
bigkris Opublikowano 29 Marca 2009 Opublikowano 29 Marca 2009 kazda drukarnia w mojej okolicy mi powiedziala ze nie wydrukuje mi czegos takiego.
Marcinmb Opublikowano 29 Marca 2009 Opublikowano 29 Marca 2009 Oj...To podzielic na mniejsze a potem posklejac...To tez jakies wyjscie
bigkris Opublikowano 29 Marca 2009 Opublikowano 29 Marca 2009 chodzi mi chociazby o druk planow tego modelu.
KRUUP Opublikowano 29 Marca 2009 Opublikowano 29 Marca 2009 chodzi mi chociazby o druk planow tego modelu. To już pisałes, a ja pytam czy zmieści sie w formacie np. A0
bigkris Opublikowano 29 Marca 2009 Opublikowano 29 Marca 2009 szczerze nie wiem bo nie udalo mi sie tego jeszcze tych planow otworzyc, ale mysle ze powinno sie zmiescic
KRUUP Opublikowano 29 Marca 2009 Opublikowano 29 Marca 2009 Jeśli sie zmieści to nie szukaj drukarni tylko dobrego punktu ksero gdzie drukują mapy. U nas taki format kosztuje 12 zł. za strone, i powinni mieć programy do otwarcia takich plików.
bigkris Opublikowano 29 Marca 2009 Opublikowano 29 Marca 2009 dziekuje, jesli nie pojdzie tak to poszukam inaczej
Jacek Walenciak Opublikowano 29 Marca 2009 Autor Opublikowano 29 Marca 2009 KRUUP Właśnie tam jest najlepiej wydrukować. U mnie też cena 12 zł
Rob Mc Fly Opublikowano 29 Marca 2009 Opublikowano 29 Marca 2009 kazda drukarnia w mojej okolicy mi powiedziala ze nie wydrukuje mi czegos takiego. Spróbuj może wydrukować w tej firmie. Szkoda, że nie ma takiej w mojej okolicy :cry: .
wezyr994 Opublikowano 29 Marca 2009 Opublikowano 29 Marca 2009 Lub tutaj. http://www.favore.pl/7933_ksero-a0-kolor-cz-b-zapraszamy-w-krakowie.html
Jacek Walenciak Opublikowano 29 Marca 2009 Autor Opublikowano 29 Marca 2009 szablony żeberek odrestaurowany kadłub, muszę jeszcze wyciąć otwory wentylacyjne do chłodzenia silnika
Jacek Walenciak Opublikowano 28 Października 2010 Autor Opublikowano 28 Października 2010 Otrzymałem od kolegi suma125 zdjęcia pięknie wykonanego szybowca w wersji z usterzeniem klasycznym według tych planów. Wkrótce nastąpi oblot i może wtedy kolega pochwali się zdjęciami i wrażeniami z lotów. U mnie prace idą bardzo powoli - z braku czasu na modelarstwo - mam wykonany nowy płat w 50% - z nowym profilem i o rozp. 2,7 m. Uploaded with ImageShack.us
Gość Jerzy Markiton Opublikowano 29 Października 2010 Opublikowano 29 Października 2010 Zawsze wyskakuje mi banan na gębie jak widzę takie coś.... Jeśli to nie tajemnica - jaki profil zastosowałeś ? Pozdrawiam - Jurek
Jacek Walenciak Opublikowano 29 Października 2010 Autor Opublikowano 29 Października 2010 Jurek, nie mam żadnych tajemnic, tak jak wcześniej pisałem jest to profil HN 785 SR. Płat oklejony jest od spodu balsą 2 mm i na to zostało położone 2 warsztwy tkaniny szklanej 50g/m2 - oczywiście od środka przed zaklejeniem spodu.
JarekF Opublikowano 29 Października 2010 Opublikowano 29 Października 2010 Modelik piękny. Jeśli można prosić jeszcze o plany to poproszę: jferens@o2.pl. Mam pytanko, gdyż widzę na fotkach z boku kadłuba klasyczny włącznik. Kiedyś miałem dylemat: http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=20960 Jak Ci się on sprawuje ? Czy wytrzymuje prądy pracy silnika ?
Jacek Walenciak Opublikowano 29 Października 2010 Autor Opublikowano 29 Października 2010 Ten wyłącznik z boku kadłuba jest od regulatora. To rozwiązanie nie bardzo się sprawdza, ponieważ przy kraksie wyrywa się kabelek, a wyłącznik zostaje w kadłubie. Obecnie w moich modelach nie stosuję tego, tylko jest on luzem w kadłubie. Jeśli chodzi o prądy, to nigdy nie miałem problemu z regulatorami Jeti Spin. Dla przykładu podam, że regulator Spin 44, który jest na prąd ciągły 45A, wytrzymywał chwilowe 15 s - pobory prądu na poziomie 55A.
Jacek Walenciak Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Witam, wczoraj miałem wreszcie okazję oblatać model z nowymi skrzydłami i nowym profilem. W modelu zmieniłem silnik na MEGA 22/45/3 ze śmigłem CamFolding 15x8". Pomimo niezbyt sprzyjających warunków atmosferycznych (silny wiatr i nagłe podmuchy - im wyżej tym gorzej) model poszedł ostro w górę i zaczął lot ślizgowy. Po około 3 minutach wylądowałem, bo bałem się dalej latać w tych warunkach, żeby nie uszkodzić modelu. Na lotnisku byłem w tym dniu sam, więć nie miał kto zrobić podczas lotu - zrobiłem na ziemi. Teraz czekam na lepszą pogodę, żeby móc wyregulować model i napisać coś więcej. Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us
Teos Opublikowano 7 Grudnia 2013 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Witam serdecznie Otrzymałem od kolegi suma125 zdjęcia pięknie wykonanego szybowca w wersji z usterzeniem klasycznym według tych planów. Wkrótce nastąpi oblot i może wtedy kolega pochwali się zdjęciami i wrażeniami z lotów. Model został ukończony i porządnie wysezonowany ;-) W ubiegłym tygodniu stałem sie jego szczęśliwym posiadaczem. Model jest wykonany perfekcyjnie, pewnie sporo czasu mi zajdzie dojscie do takiej jakości wykonania jeżeli w ogóle kiedyś.... Wygląda tak: Mnie pozostało "tylko" wstawić wyposażenie. I tu się zaczynają schody, zastanawiam się jakiego silnika użyć, MEGI są dosyć drogie, zamierzam kupować wyposażenie w HK, może ktoś by mi doradził jaki zespół napędowy zasosować? Najlepiej by pasował inrunner ale nie do końca wiem który będzie pasował, jeżeli chodzi o outrunnery zastanawiam się ile miejsca zostawić na kable od silnika. Średnica wręgi silnikowej 38 mm. Serwa mam Hitec 81MG, mam nadzieję że wystarczą do wożenia sie po niebie, nie zamierzam bawić się w akrobację. Mogę liczyć na jakieś propozycję wyposażenie ?
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.