Skocz do zawartości

Rysunki 3d Discus 2


Gość Wayne
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Marne szanse kolego. Narysowanie bryły kadłuba to praca na kilkadziesiąt godzin i nie z racji braku znajomości CAD a z powodu szczegółów. Dlatego też nikt nie dzieli się takimi plikami . Mnie tyle zajęło rysowanie bryły kadłuba Bociana który już nadawałby się pod CNC ale to będzie model konstrukcyjny więc nie myślę o kopycie kadłuba. Tu masz link jak to wygląda

http://forum.aerodesignworks.eu/viewtopic.php?f=57&t=254&start=50 Żeby było makietowo skrzydła będą miały wznios jak w oryginale dlatego też muszę zrezygnować z łacznika na rurach. W każdym razie, jak sobie sam nie narysujesz albo nie zlecisz komuś narysowanie takiego kopyta to szanse na pozyskanie pliku 3D kadłuba discusa są zerowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Arek, jeżeli nie masz iluś tam przekrojów to nawet w Rhino nie dasz rady, z resztą nie wiem, nie znam się.

Akurat w tym przypadku wystarcza rzuty z gory i z boku. Mozna zalozyc i przyjąc ze sa to elipsy i wregi wyjda same w oparciu o te wlasnie rzuty. Po przyjeciu konkretnego profilu ( do modelu a nie makietowego ) rowniez ta czesc kadluba wymodelije sie bezproblemowo. Dla kogos oblatanego w Rihno to robota na jeden wieczor.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc.Moge Ci taki kadlub narysowac.Jak cos to pisz na priv.Przymierzam sie juz od kilku lat do produkcji modeli szybowcow calolaminatowych. Czekam własnie na maszyne cnc i uzbrajam pomału warsztat, takze troche w temacie projektowania siedze.Pliki z calymi modelami oczywiscie juz sa gotowe te które zamierzam robic ale jako ze discus w sklad nie wchodzi i raczej chyba nie bedzie ze wzgledu na spora ilosci producentow majacych go w swej ofercie to moge narysowac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach