heksodus Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Mam śmigło stałe 8x6 a chcę założyc składane z seri Graupner Cam Folding Prop.Jaki rozmiar proponujecie takie same czy jednak mniejsze ,zeby uzyskac podobne prady? Silnik 1600kv na 4S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
specyfick Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Takie sam, chyba parametry będą takie same, więc i obciążenie (średnica i skok) Oby tylko się miało gdzie złożyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heksodus Opublikowano 24 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 Jednak nie te same z 60amper apc na 75amper składane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 A kołpak jaką ma średnice? Chodzi o rozstaw punktów mocowania łopatek? Przy tak małym śmigle może to mieć znaczenie. Im większa średnica tym może być większy prąd. Sprawdzałem dla silnika Scorpion HK3026. Dla śmigła stałego (graupner CAM) 54A-1700g-156km/h, dla stałego APC E 65A-2173kg-145km/h. Dla składanego z rozstawem 45mm 63A-2010-147kmh a z rozstawem 55mm 68A-2087kg-141km/h. Dane obliczone a nie z natury Tylko czy obroty 16-17tysRPM nie za duże dla śmigieł składanych? Dla aeronauta praktycznie górna granica lub poza zakresem zalecanym przez producenta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 Zwiększenie poboru prądu w przypadku śmigła składanego wynika również z większej wagi tego śmigła w stosunku do stałego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PK999 Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 A profil śmigła nie ma znaczenia? Dwa śmigła o takich samych wymiarach ale różnych producentów też będą stawiały różny opór i będą uzyskiwały różny ciąg i prędkość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heksodus Opublikowano 5 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 Wydaje mi się ze średnica dała skok Amp. Troszkę mnie jurku nastraszyles z tymi obrotami,bo własnie mam scorpiona 3026 1600kv i chcę go wcisnąc w jeszcze cieplego nietkniętego falcona na smigle 8x6 skladaku. Mam nadzieje ze coś z tego wyjdzie docelowo chiałem dać 22006s ale chyba śmigło składane nie wytrzyma,trudno dostanie stałe;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 6 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 Ten silnik to 4S max przy tym smigle. Pewnie pionowo w góre nie pójdzie, ale będzie szybki. Nie wiem czy nie za szybki. Pobór prądu powyżej 70A. Musisz bardzo uważać przy starcie, bo będzie miał bardzo mały ciąg. Ciekawe, dwa programy zwracają zdecydowanie rózne wyniki dla tego silnika co Ty piszesz o stałym śmigle?!?! Cos jednak mam wrażenie że zdemolujesz Falcona takim napędem. Po pytaniach jakie zadajesz, mi nasuwa sie jedno pytanie - czym wcześniej latałeś? Mikron jeszcze lata? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heksodus Opublikowano 6 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 hehe. Na 6s dostanie 6,5x6,5apc natomiast tak jak mówisz 4s 8x6 .Na początek dam 4s zeby wyczuc start,a pózniej jak sie nie rozleci to 6s. Na forum ludzie dziela się na tych co pytaja jak chcą znać opinie innych i na tych co nigdy nie pytaja bo wydaje im sie ze wiedza najlepiej;) bądz improwizuja;) ja naleze do tych pierwszych. A latałem przeróznymi wybrykami zazwyczaj pylonami , pierwsza delta fuff laminat,więc poszedłem od razu na głęboką wode. Micron pieknie szybuje dostał napęd 4200kv i lata koło 200km/h wiec jestem dosc zadowolony jak na taką kruszyne;) Z chęcią sie podziele wrazeniami i wrzuce jakis film,bo moze byc wesoło;)Zastanawiam sie czy ogon kleic na stałe czy demontowac,ale po dzisiejszym locie chyba kleje na amen,własnie mi wyskoczył statecznik pionowy w micronie,cale szczescie 4 metry nad ziemia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 6 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 Ale wiesz...nie lubisz czytać o podstawach fajnie mieć kasę na modele, ale jeszcze lepiej mieć podstawowa wiedzę żeby nimi latać. Na pytania które zadawales odpowiedzi są w dziale z podstawami. Silniki, przekładnie, śmigła, zyro...na te pytania wszędzie można znaleźć odpowiedzi. Wystarczy chwilke poszukać. Ja nie wiem za wiele, ale pewne rzeczy mnie rozbrajają...oczywiście bez obrazy. Ale kto czyta ten nie błądzi. Ale czasami jedno pytanie za dużo...burzy całe wyobrażenie o konwersancie. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heksodus Opublikowano 6 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 Możliwe ze czasami moje pytanie było powalajaco głupie i dośc proste ale czasami poprostu juz nie mam sily szukać.Po drugie w mojej miejscowosci nie ma zadnego klubu ani osoby której moge o cos zapytac ,do wszytskiego muszę dojsc sam,jedynie tutaj poge kogos zapytac.Inaczej jest jak wy sie spotkacie na lotniskach w modelarniach i posłuchacie kogos kto ma pojecie.Moze dlatego czasami walne babola i wręcz idiotyczne pytanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heksodus Opublikowano 6 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 Dodam jeszcze ze jesli chodzi o pytania byc moze zle je forułuje mianowicie pytam o konkretny silnik o bardzo dobrej sprawnosci a dostaje odpowiedz typu ze silnik musi brac ampery bo taka jest jego budowa itd itd srali mazgali ,a mi chodzilo o konkretny dobry silnik który ktos zaproponuje,W koncu sam musialem znalesc i emax 630kv mial o 20 amper mniejszy pobór od dwóch innych silników znhanych firm,Jesli chodzi o smigło składane zaytalem o wielkosc,dostalem odpowiedz ze tak a okazało sie ze wcale tak nie jest;) skaldane ma wiekszy amper ze względy na srednice. A o gyro pytalem bo praktyczne nikt w samolotach tego nie testował i kazdy cos tam gadał,ja natomiast bawilem sie na kazdym sterze i moge powiedziec cos z praktyki a nie jak polowa tu teoretykow;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 6 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 Proszę, czytaj. Internet jest wszędzie. Nawet w małych miejscowościach. Spełnił sie jako świadomy modelarz lub latacz )) a dopiero potem pytaj. Naprawdę tak bedzie lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heksodus Opublikowano 6 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 Jesli bede spełniony jako modelarz to juz tych pytan bedzie coraz mniej,to wlasnie na początku sa one potrzebne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 6 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 Nie są. Jak masz model klasy Falcona lub chcesz kupowac silnik S-Neu, nie powinieneś zadawać podstawowych pytań. Na nie wszędzie znajdziesz odpowiedz. Wystarczy chcieć poszukać. Jak masz Bete to można. Inaczej ....dziwnie jakoś. Ja bym sie wstydził Pozdrawiam Google, YouTube, pfmrc ...każde ma wyszukiwarkę. Po prostu chcieć ją mądrze użyć. A gyro.., jest kilka modeli które nadają sie do samolotów. Nie hk. Zapraszam np na rcgroups.com. A jedne z najlepszych są dystrybuowane prze firmę ACT.Fuzzy logic. Poczytaj bo warto. I pamiętaj ....Amerykę odkrył kolumb. My jej nie musimy odkrywać na nowo. Wystarczy przeczytać co zrobili inni. Nie ma głupich odpowiedzi.... A co jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heksodus Opublikowano 7 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 Zeby latac f5b czy f3j nie trzeba miec wiedzy o s-neu bo mozna stosowac Inrunner.Falcon to nie jest kosmiczna rakieta z nasa ze latając nim musze mieć wiedze na kazdy temat i to nie pytajac a tylko czytajac;).Z reszta po to są fora zeby ludzie mogli rozmaiwać a nie tylko czytac;) co do gyro nigdy nie mialem z hk a nawet gdybym miał to i tak mozna je uzyc w samolocie.Już ci mówilem ze nie mam tu przed nikim skrepowania i jak nie bede pewny to zapytam co daje wieksze śmigło;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 http://pfmrc.eu/inde...-jak-to-dziala/ a poza tym trochę brak mi słów. W F3J w sumie wiedza o sinikach nie jest wcale potrzebna. Goście z F5B maja za to ją w małym palcu. Inruner zamiast sNeu? Fajne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heksodus Opublikowano 7 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 Miałem na myśli ze taki silnik moge zastosować a to róznica.Nie porównuje ich zastosowania bo napewno sie róznią.Powiedz czym latasz obecnie? Bo mam wrazenie ze to jaieś f16 w klasie gigant i to własnej konstrukcji ,przynajmniej takie sprawiasz wrażenie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 B52 1:2 )) mama mi wystrugała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 W poście o silniku wysłałem Ci link do kalkulatora. Proszę rusz....glową Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi