Gość Anonymous Opublikowano 4 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 witam mam zamiar kupić nadajnik Hitec Optic 6 czy ktoś ma może instrukcje obsługi tego nadajnika. nie wiem jak go obsługiwać na którym kanale jest silnik lotki wysokość kierunek , i jak w nim ustawiać samolot czyli miksery trymery rewersy nic nie wiem o tym nadajniku ale jest to okazja żeby go kupić ... jestem początkującym bardzo proszę o odpowiedzi gg://10860407 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawko_k Opublikowano 4 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 podaj maila to podeślę ci polską instrukcję. radio całkiem przyzwoite. jak dla nie to wadą jest tylko 125% (inne 140%) EPA i duży zakres ruchu drążków (a może ja mam za krótkie palce) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 mój e mail to tomasz29prezes@poczta.onet.pl a jesli to obrazki to na ten e mail terer@wp.pl wielkie dzięki a masz moze do sprzedania koszyczek pod ta aparature na aku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kbr1 Opublikowano 4 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 ja też bym prosił o instrukcje jeśli można mail : kbr1@o2.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 4 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 Jeśli jest tylko taka możliwość to unikajcie stosowanie koszyczków. :? Gotowy i pewny pakiet to ok.60 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubad Opublikowano 4 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 i duży zakres ruchu drążków (a może ja mam za krótkie palce) Pozostaje jeszcze pulpit i sterowanie wszystkimi palcami. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...