Skocz do zawartości

Hitec Optic 6


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam zamiar kupić nadajnik Hitec Optic 6 czy ktoś ma może instrukcje obsługi tego nadajnika.

nie wiem jak go obsługiwać na którym kanale jest silnik lotki wysokość kierunek , i jak w nim ustawiać samolot czyli miksery trymery rewersy nic nie wiem o tym nadajniku ale jest to okazja żeby go kupić ... jestem początkującym bardzo proszę o odpowiedzi

 

 

gg://10860407

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mój e mail to tomasz29prezes@poczta.onet.pl

a jesli to obrazki to na ten e mail terer@wp.pl

 

wielkie dzięki

a masz moze do sprzedania koszyczek pod ta aparature na aku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i duży zakres ruchu drążków (a może ja mam za krótkie palce)

 

Pozostaje jeszcze pulpit i sterowanie wszystkimi palcami. :wink:

 

kuba jaki ty masz aku w tym nadajniku czy ktoś moze pokazac jaki to ma być ten aku ..:)

pozdro z góry fenks

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o aumlatory do Hiteca to http://perfecthobby.pl/index1.php?listuj=93

ten na dole to do nadajnika wchodzi. To jest chyba aku o najwyższej pojemności rekomedndowany przez firmę Hitec. Kiedyś był jeszcze 600 i 1300mah pojemności.

 

Edit: Tutaj masz tańszy ale o mniejszej pojemności do odbiornika http://nastik.pl/pakiet-odbiornika-hitec-1300mah-p-938.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Widzę że tu o instrukcję pytano również. To nie będę zakladał nowego tematu. Tylko spytam. Ma ktoś instrukcję do optica6 SPORT (w języku polskim)? Nie zbyt się jeszcze połapałem w tym. Po godzinie odkryłem jak otwierać menu :evil: Jeśli ma tak być ze wszystkim to by było "super" :roll: Mój mail: bartek_luczak@wp.pl

 

Czekam, może ktoś posiada :?:

 

 

(a tak nawiasem, powie mi ktoś czym się różni optic6 od optica6 sport? wiem że sport nie może mieć Syntezy :lol: )

Odnośnik do komentarza